اطلاعات تماس
  • 090535*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204117362123035
در دسترس نیست

یادگیری زبان فرانسه از ابتدا در خانه

کد: 140204117362123035

، تهران , (اخبار رسمی): اگر عاشق زیبایی این زبان شده اید و می خواهید فرانسوی صحبت کنید یا کاری به زیبایی و عشق و آهنگ و ... ندارید و تصمیم به مهاجرت به کبک را گرفته اید و یا قصد دارید DELF بالا داشته باشید.

یادگیری زبان فرانسه از ابتدا در خانه
یادگیری زبان فرانسه از ابتدا در منزل

اگر شما هم عاشق زیبایی این زبان شده اید و می خواهید فرانسوی صحبت کنید یا کاری به زیبایی و عشق و آهنگ و ... ندارید و تصمیم به مهاجرت به کبک گرفته اید یا اگر هستید با هدف کسب نمرات بالا در آزمون DELF به هر دلیلی، در هر حال شما مخاطبان اصلی این مقاله هستید! زیرا قصد داریم بهترین منابع برای یادگیری زبان فرانسه را به شما معرفی کنیم تا با هر قصدی که شروع به یادگیری این زبان کردید به هدف خود برسید!

با بهترین کتاب گرامر فرانسه قدم به قدم قوانین گرامر را بیاموزید.

کلیدی‌ترین اصل در یادگیری یک زبان خارجی، آموزش ساده و قابل درک قواعد گرامری است که توسط یک معلم خوب در کارگاه آموزش زبان فرانسه تدریس می‌شود. دستور زبانی که به شما ارائه می کنیم یکی از آن معلمان خوب است.

گرامر فرانسوی پیشرو: اگر به فکر یادگیری زبان فرانسه به تنهایی هستید، انتشارات CLE با انتشار این کتاب کار را برای شما آسان کرده است. La Grammar Progressive Du Français در سه سطح مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته منتشر شده است که هر کدام به ترتیب شامل 60، 52 و 72 درس است. به علاوه، هر یک از این کتاب ها با بیش از 400 تمرین و مثال، نکات گرامری مختلف را در ذهن شما فرو می برد تا برای همیشه در حافظه بلند مدت شما جا بیفتد.

ناگفته نماند که چندین فایل صوتی به این کتاب دستور زبان فرانسه پیوست شده است. این فایل های صوتی به شما کمک می کند تا مهارت های شنیداری خود را بهبود بخشید و گوش های خود را به شنیدن و درک مفاهیم فرانسوی عادت دهید. در نهایت با پاسخ دادن به خودآزمایی جامع می توانید میزان یادگیری خود را محک بزنید.

با معتبرترین فرهنگ لغت فرانسوی به دریای کلمات فرانسوی شیرجه بزنید.

یادتان هست درباره سمفونی کلمات به زبان فرانسوی به شما گفتیم؟ خب در اینجا می خواهیم کتابی را معرفی کنیم که این حقیقت را به شما ثابت می کند.

Vocabulaire progressif du francais:

این کتاب به شما یاد می دهد که چگونه زبان خود را بچرخانید و کلمات فرانسوی را به طور هماهنگ تلفظ کنید! کلماتی که مثل موسیقی روی خطوط ذهنت می نشینند و تا ابد تکان نمی خورند.

حالا چگونه یک کتاب می تواند این کار را انجام دهد؟ ابتدا شما را به یک بحث جذاب با موضوعات مختلف دعوت می کند تا در طول این بحث با کلمات جدید آشنا شوید. پس از آن با مثال‌ها، تمرین‌ها و فعالیت‌های ارتباطی متنوع، به تثبیت ذهنی کلمات و گسترش دایره واژگان کمک می‌کند.

علاوه بر اینها، این کتاب دارای ویژگی های مهم دیگری نیز می باشد، از جمله:

  • داشتن فایل های صوتی برای بهبود مهارت های شنیداری
  • داشتن پاسخنامه برای تمامی تمرینات و تست ها
  • داشتن یک خودآزمایی جامع

بنابراین می توانید از این کتاب به عنوان خودآموز استفاده کنید. این کتاب دارای سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته می باشد. بنابراین با کمک این کتاب واژگان فرانسوی می توانید از صفر تا صد کلمه و اصطلاح یاد بگیرید.

زبان فرانسه را به سبک خاص ECHO بیاموزید.

ECHO نام روشی خاص در آموزش زبان فرانسه است. یک روش مکالمه محور که اولین بار توسط جکی ژیرارد و ژاک پشور ارائه شد. در روش ECHO تمامی مهارت های زبان آموزی مانند مهارت های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن آموزش داده می شود اما بر مهارت های شفاهی بیشتر تاکید می شود.

سری کتاب های ECHO بر اساس این روش برای اولین بار در سال 2010 توسط انتشارات معتبر ELC در اختیار زبان آموزان قرار گرفت. مجموعه ای پنج جلدی که تاکنون طرفداران زیادی پیدا کرده و به عنوان پرفروش ترین کتاب آموزش زبان فرانسه شناخته می شود. تا جایی که معلمانی که بر اساس این روش زبان فرانسه را آموزش می دهند، شعارشان این است: «چوب خشک بده، اگزوپری بگیر»!!

خب حالا وقتشه روش ECHO رو بیشتر براتون توضیح بدم تا این شعار باورپذیرتر بشه. همانطور که گفتیم این مجموعه دارای پنج جلد است که هر جلد شامل 12 درس است. در ادامه مطالب هر جلد را جداگانه بررسی می کنیم:

کتاب نارنجی (ÉCHO A1): جلد اول از سری کتاب های ECHO، Echo A1 Method De Francais با سطح Élémentaire، یک دوره مقدماتی کامل برای مبتدیان است. محتوای این جلد بیشتر شامل موضوعات روزانه می باشد. جالب اینجاست که آموزش این اصطلاحات و واژه های پرکاربرد با داستان سرایی همراه است. به همین دلیل، یادگیری برای شما جالب تر خواهد بود.

کتاب سبز (ÉCHO A2): این جلد با سطح متوسط (Intermédiaire) کتاب مناسبی برای دانش آموزان خواهد بود. زیرا با کمک این کتاب می توانند نیاز خود به زبان فرانسه را در سطح شخصی و حرفه ای برطرف کنند.

کتاب آبی (ÉCHO B1 vol.1): جلد سوم این مجموعه که در سطح آستانه (Seuil) طراحی شده است به دانش آموزان کمک می کند تا در موقعیت های مختلف زندگی روزمره و حرفه ای با تسلط بسیار بالایی به زبان فرانسه صحبت کنند.

کتاب قرمز (ÉCHO B1 vol.2): اگر می‌خواهید یادگیری زبان فرانسه را به پایان برسانید، این جلد را کامل بخوانید. سطح این کتاب پیشرفته (Avancé) می باشد و با طرح موضوعات مختلف به شما کمک می کند تا بر اصول نگارش فرانسه تسلط داشته باشید و دایره لغات بیشتری داشته باشید.

کتاب بنفش (ÉCHO B1): با کمک جلد آخر این مجموعه که دارای سطح فوق پیشرفته (Perfectionnement linguistique) است، مهارت های خود را در فرهنگ و زبان شناسی تکمیل کنید. با به پایان رساندن این جلد از کتاب می توانید با افتخار پرچم خود را بر قله زبان آموزی به اهتزاز در آورید.

به کمک این مجموعه می توانید متون طولانی فرانسوی را به راحتی بخوانید و ایده ها و نظرات خود را به صورت دقیق و بدون مشکل در موضوعات مختلف بیان کنید. شما همچنین می توانید موضوعات پیچیده و انتزاعی را درک کنید. با کمک آموخته های خود می توانید با فرانسوی ها گفتگو کنید و بدون شک از توانایی بالای خود در مکالمه و درک لذت خواهید برد.

نکته مهم این است که روش ECHO با "چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبان ها" سازگاری کامل دارد و بهترین کتاب درسی برای کسانی که قصد شرکت در آزمون DELF را دارند به حساب می آید!

سخن آخر:

در این مقاله ساده ترین کتاب گرامر فرانسه و بهترین کتاب واژگان فرانسوی را به شما معرفی کردیم. از طرفی با معرفی سری کتاب های ECHO با معتبرترین و محبوب ترین روش آموزش زبان فرانسه آشنا شدید. لازم به ذکر است تمامی این کتاب ها توسط تخصصی ترین و معتبرترین انتشارات فرانسه یعنی CLÉ INTERNATIONAL منتشر شده است. کتاب‌های استاندارد، حرفه‌ای و منحصربه‌فرد که با مثال‌ها و تمرین‌های مختلف، ذهن شما را متحیر می‌کند. وجود پاسخنامه در این کتاب ها نیز به شما کمک می کند تا از این کتاب ها به صورت خودآموز استفاده کنید. این کتاب ها بهترین منایع برای شرکت در آزمون آزمایشی تف فرانسه است.

پس اگر می خواهید به زبان عشاق مسلط شوید، بهتر است با توجه به سطح زبان خود مناسب ترین کتاب آموزشی را انتخاب کنید. خبر خوب این است که Sefirmal تمامی این کتاب ها را با قیمت های ویژه در اختیار شما قرار می دهد. مطمئن باشید مسیر یادگیری زبان پر از جذابیت های آموزشی است. جذابیت هایی به اندازه عطرهای فرانسوی دلپذیر و ماندگار!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090535*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش