اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204247385716401
در دسترس نیست

اعلام نتایج کنکور تیر

اعلام نتایج کنکور تیر

کد: 140204247385716401

، (اخبار رسمی): هر ساله داوطلبان بسیاری در آزمون سراسری تیر ماه شرکت می کنند. پس از برگزاری کنکور تیر، شرکت کنندگان منتظر اعلام نتایج کنکور تیر ماه خود می باشند. آن ها می توانند از طریق سایت اینترنتی سنجش و آموزش کشور، نتیجه آزمون خود را که در سه مرحله اعلام می شود، مشاهده کنند و در نتیجه اقدام به انتخاب رشته کنند.

اعلام نتایج کنکور تیر
اعلام نتایج کنکور تیر

هر سال همه شرکت کنندگان آزمون سراسری تیر ماه می توانند در سایت سنجش و آموزش کشور، نتایج کنکور تیر ماه را مشاهده کنند. نتایج کنکور تیر ماه طی سه مرحله و سه کارنامه انجام می شود و در دسترس داوطلبان است.

طبق قوانین جدید در هر سال دو کنکور برگزار می شود که در تیر ماه و دی ماه می باشند. داوطلبان بسیاری از هر نقطه کشور اقدام به ثبت نام کنکور سراسری تیر ماه و ثبت نام کنکور سراسری دی ماه می نمایند. از این رو، متقاضیان باید از زمان مربوط به نام نویسی و دریافت دفترچه ثبت نام کنکور سراسری و اعلام نتایج آگاهی داشته باشند؛ پس باید اطلاعات کامل و جدید از آخرین خبرهای حول محور آزمون را مورد توجه قرار دهند. گروه مشاوران برتر با در نظر گرفتن سوالات شما حول  محور اعلام نتایج کنکور تیر مقاله حاضر را گردآوری کرده است.

اعلام نتایج کنکور تیر ماه 1402

کنکور سراسری در دو مرحله یعنی تیر ماه و دی ماه هر سال اجرا می شود. داوطلبان می توانند در هر دو کنکور شرکت نمایند یا به انتخاب خود در یکی از کنکورها نام نویسی نمایند. متقاضیان پس از اعلام سازمان مربوطه با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری می توانند اطلاعات مفیدی من باب آزمون پیش رو مطالعه نمایند. البته لازم به ذکر است که اطلاعات اعلام شده برای کنکور سراسری تیر ماه و دی ماه متفاوت از یکدیگر بوده و بایستی دفترچه مربوط به کنکور تیر ماه را مطالعه کرد. اعلام نتیجه کنکور در سه مرحله انجام می گیرد که شامل اعلام نتیجه اولیه کنکور، اعلام نتیجه نهایی و در آخر کارنامه سبز کنکور می باشد. داوطلبان حق اعتراض به کارنامه را دارند.

زمان و نحوه مشاهده نتیجه اولیه کنکور تیر ماه 

نتیجه اولیه کنکور سراسری تیر ماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردد. داوطلبان می توانند در زمان اعلام شده برای اطلاع از نتیجه تلاش های مستمر خود به سایت نام برده مراجعه نمایند و با بارگذاری اطلاعات مورد نیاز اقدام به دریافت نتایج کنکور خود نمایند. به دلیل پرسش های زیاد شما عزیزان من باب نحوه دریافت نتایج اولیه کنکور مراحل زیر را انجام دهند. بعد از اعلام نتیجه اولیه کنکور، نوبت به انتخاب رشته می رسد که انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد هر کدام مسیر جداگانه ای را طی می کنند. از این رو داوطلبان برای انتخاب رشته کنکور سراسری به سایت sanjesh.org و برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد به سایت azmoon مراجعه نمایند. متقاضیان باید به زمان اعلام نتایج دقت نمایند تا در موعد مشخص شده امکان دریافت نتیجه نهایی آزمون و انتخاب رشته را داشته باشند.

منبع: اعلام نتایج کنکور تیر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره تحصیلی مشاوران برتر

مرکز مشاوره تحصیلی و خانواده تلفنی و غیرحضوری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش