کد: 140205127415223254
در دسترس نیست

تحلیل نمادهای داغ بورسی به همراه واچ لیست روزانه در بستر وب سایت

رونمایی از وب استوری سایت بورس ایران 365

کد: 140205127415223254

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارتباط مستقیم با مخاطبان مالی فعال در حوزه بورس و تحلیل نمادهای داغ بورسی در بستری پایدار و یکپارچه از وب استوری سایت بورس ایران 365 به آدرس https://boursiran365.com/web-stories/ در تاریخ 1 فروردین ماه 1402 رونمایی شد.

رونمایی از وب استوری سایت بورس ایران 365
رونمایی از وب استوری سایت بورس ایران 365

وب استوری بورس ایران 365 خدمتی جدید برای مشاهده تحلیل نمادهای بورس بدون نیاز به اینستاگرام است.

به گزارش بورس ایران 365، سایت https://boursiran365.com/ که یک سایت تحلیلی در حوزه بورس و بازارهای مالی است که در راستای ارایه خدمات یکپارچه به مخاطبان فعال در این حوزه اقدام به راه اندازی وب استوری تحلیل نمادهای بورس در بستر وب سایت خود کرده است.

وب سایت بورس ایران 365 با ارائه این خدمت جدید قصد دارد ارتباط مستقیم با مخاطبان مالی فعال در حوزه بورس را تسهیل کرده و از این طریق و بدون نیاز به پیام رسان یا شبکه های اجتماعی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کند.

روابط عمومی بورس ایران 365 در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این خدمت جدید گفت: «وب استوری ها این امکان را فراهم کرده تا مخاطبان، محتوای ما را به صورت استوری از طریق وب سایت و بدون نیاز به شبکه اجتماعی مشاهده کنند»

وی در زمینه امکانات و خدمات وب استوری و تمایز آن افزود: «این وب استوری ها با تمام تلفن های همراه همخوانی داشته و مخاطبان از طریق تلفن همراه شان می توانند مستقیم پیگیر جدیدترین محتواهای بورسی باشند»

گفتنی است بورس ایران 365، به مناسبت این رونمایی، تحلیلی از سهام های پرتقاضای بورس را در بخش وب استوری های خود منتشر کرده است. علاقه‌مندان برای مشاهده واچ لیست روزانه بورس و تحلیل سهام های پرتقاضا می‌توانند به سایت بورس ایران 365 به آدرس https://boursiran365.com/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بورس ایران 365

تیم تحلیلی و آموزشی محمود وحدت از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با هدف توسعه و رشد بازار سرمایه در میان همه اقشار جامعه آغاز کرد و در ادامه گسترش فعالیت هایش، وب سایت بورس ایران ۳۶۵ را که متشکل از متخصصین بورسی است در سال ۱۴۰۰ راه اندازی نمود. مفتخریم که در این سالها توانسته‌ایم صدها علاقه‌مند به بورس و بازارهای مالی را آموزش داده و با تحلیل و معرفی نمادهای مستعد رشد در برهه‌های مختلف در کنار هموطنانمان باشیم.

منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه