اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205187429021709
در دسترس نیست

قیمت میلگرد|قیمت روز میلگرد تمام کارخانه ها

کد: 140205187429021709

، (اخبار رسمی): میلگرد به عنوان پروفیل برای ایجاد مقاومت در بتن استفاده می شود. در واقع جبران مقاومت ضعیف بتن در برابر نیروهای کششی و خمشی به کمک میلگرد انجام می شود.

قیمت میلگرد|قیمت روز میلگرد تمام کارخانه ها
مقاطع فولادی آهن پاسارگاد

میلگرد به عنوان پروفیل برای ایجاد مقاومت در بتن استفاده می شود. در واقع جبران مقاومت ضعیف بتن در برابر نیروهای کششی و خمشی به کمک میلگرد انجام می شود.

قیمت میلگرد|قیمت روز میلگرد تمام کارخانه ها+بهترین قیمت میلگرد امروز

یکی از پرمصرف ترین پروفیل های فولادی در اکثر صنایع به ویژه صنعت ساختمان، میلگرد می باشد که به دلیل کاربردهای فراوان آن می باشد. باعث تقویت بتن در سازه و افزایش ضریب ایمنی ساختمان می شود. به همین دلیل قیمت میلگرد برای تمامی کارگران ساختمانی و پیمانکاران بسیار مهم است. در ادامه به بررسی پارامترهای موثر بر تغییرات قیمت میلگرد روز و برندهای مختلف بازار آهن کشور می پردازیم.

فولاد و میلگرد با توجه به شرایط بازار و میزان عرضه و تقاضا هر روز قیمت منحصر به فردی دارند. به همین دلیل خریداران، فروشندگان و سرمایه گذاران باید هر روز نرخ انواع این قطعه فولادی را از یک منبع معتبر بررسی کنند تا در معاملات و برآورد بودجه با مشکل مواجه نشوند. آخرین قیمت میلگرد را می توانید هر روز در آهن پاسارگاد بررسی کنید.

میلگرد

میلگرد به عنوان پروفیل برای ایجاد مقاومت در بتن استفاده می شود. در واقع جبران مقاومت ضعیف بتن در برابر نیروهای کششی و خمشی به کمک میلگرد انجام می شود. سطح مقطع میلگرد در انواع ساده و آجدار و همچنین گریدهای مختلف تولید می شود و نوع آجدار به دلیل وجود شیارهای روی سطح، اصطکاک و مقاومت بیشتری در بتن دارد.

ضریب انبساط حرارتی میلگرد عددی نزدیک به بتن است و بنابراین در شرایط تغییرات دما وجود میلگرد در بتن از ترک خوردن و شکستن آن جلوگیری می کند. این قطعه فولادی در برندها و سایزهای مختلف تولید می شود و نزدیک بودن هر تولیدکننده به استانداردهای جهانی تولید بر قیمت میلگرد آن برند تاثیرگذار است. میلگرد A1 یا ساده برای عملیات آهنگری و جوشکاری و میلگرد آجدار A2 و A3 برای عملیات کوئنچ و صنعتی و عمرانی مناسب است.

البته میلگرد بتن تنها کاربرد این پروفیل های فولادی نیست. از این محصولات در صنایع مختلف دیگر نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، بسیاری از کارگاه های تولید مش فلزی از این مقاطع بلند به عنوان پایه استفاده می کنند. صنایع خودروسازی و ماشین آلات صنعتی نیز در برخی از قطعات دستگاه های خود از استاندارد A1 (بدون محافظ) استفاده می کنند.

میلگرد چیست؟

هر یک از شما احتمالاً برای پاسخ به این سؤال حدس هایی زذه اید. اگر پایه دایره ای استوانه کوچک باشد به آن میلگرد می گویند. پس میلگرد میله ای فولادی است که سطح کناری آن به صورت ساده یا طرح دار تولید می شود. میله هایی که دارای سطح جانبی طرح دار هستند به میله های آجدار معروف هستند. محافظ این محصولات در اشکال مختلف تولید می شود و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود محافظ منحصر به فردی را انتخاب کنند. هر یک از این محافظ ها برای اهداف متفاوتی استفاده می شوند و مقاومت های کششی و فشاری متفاوتی را ارائه می دهند. بنابراین بسته به نوع سازه، نوع و مشخصات میلگرد آن توسط سازنده تعیین خواهد شد.

با توجه به نظرات کارشناسان دلایل مختلفی باعث نوسانات قیمت میلگرد می شود، میلگرد یا به عبارت دقیق تر میلگرد تقویتی نوعی پروفیل است که با توجه به حجم بالای مصرف آن در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی رواج دارد.

اگرچه شکل کلی میلگرد در تمام کشورهای دنیا یکسان است، اما شکل پله ها یا استانداردهای در نظر گرفته شده برای ضخامت یا طول محصول متفاوت است. کارخانه های ایرانی برای تولید محصولات خود از استانداردهای داخلی و بین المللی پیروی می کنند. با این کار ایمنی و کیفیت محصولات آنها افزایش می یابد و می توانند یراق آلات را به کشورهای دیگر صادر کنند.

قیمت روز تیرآهن

نمی توان قیمت روز تیرآهن را به طور دقیق پیش بینی کرد. قیمت این محصول روزانه توسط کارخانه های تولیدی اعلام و در جداول سایت ثبت می شود. افرادی که سابقه طولانی در بازار فولاد دارند پیش بینی هایی می کنند که ممکن است نزدیک به نرخ انواع تیرآهن برندهای مختلف باشد اما هرگز نمی توان مطمئن بود که قیمت آن محصول دقیقا مطابق با پیش بینی های انجام شده باشد. گاهی اوقات قیمت به دلیل حوادث ناگهانی به شدت و غیر منتظره نوسان می کند. در واقع این نوسانات در بازار آهن به غیر از تیرآهن بر مقاطع دیگری مانند قیمت میلگرد، پروفیل و … نیز تاثیر می گذارد.

تعرفه تیرآهن که یکی از پرمصرف ترین محصولات در صنایع مختلف کشور است و به دو صورت l و H در کارخانه های فولادسازی کشور تولید و در بازار عرضه می شود، تحت تاثیر شرایط متفاوت در بازار آهن و فولاد آگاهی از تغییرات روزانه تعرفه انواع تیرآهن که در سایزهای مختلف از 12 تا 60 و مطابق با استانداردهای جهانی IPE,IPB,IPN تولید می شود به پیمانکاران و خریداران این محصول کمک شایانی خواهد کرد.

سایت آهن پاسارگاد

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان