اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205317448123367
در دسترس نیست

معرفی خدمات پرستاری سالمند

پرستار سالمند در منزل

کد: 140205317448123367

، تهران , (اخبار رسمی): پرستاری کردن از سالمند فقط به معنای نگهداری کردن از او نیست زیرا انواع خدمات مختلفی دارد و بر اساس اینکه سالمند شما در چه شرایطی قرار دارد باید پرستاری را انتخاب کنید که خدمات مربوطه را ارائه دهد.یکی دیگر از خدمات پرستاری سالمند در منزل، مراقبت از سالمند پیر در منزل است.

پرستار سالمند در منزل
پرستار سالمند در منزل

پرستاری کردن از سالمند فقط به معنای نگهداری کردن از او نیست زیرا انواع خدمات مختلفی دارد و بر اساس اینکه سالمند شما در چه شرایطی قرار دارد باید پرستاری را انتخاب کنید که خدمات مربوطه را ارائه دهد.

استخدام پرستار سالمند در منزل

سالمندان، برکت خانه هستند و حضور آنها برای تمام اعضای خانواده، دلگرمی و با ارزش است. همه خانواده ها نگران پدر و مادر سالمند خود هستند و از این رو تصمیم می گیرند برای بهتر کردن شرایط زندگی عزیز خود، برای او پرستار استخدام کنند.

پیدا کردن پرستاری با تجربه، امین و مهربان شاید کمی سخت باشد مخصوصا آنکه سالمند باید با او احساس راحتی داشته باشد، اما شما می توانید با کمی تحقیق کردن درباره موسسات مختلفی که این خدمات را ارائه می دهند، یک پرستار مناسب پیدا کنید.

انواع خدمات پرستاری سالمند در منزل

پرستاری کردن از سالمند فقط به معنای نگهداری کردن از او نیست زیرا انواع خدمات مختلفی دارد و بر اساس اینکه سالمند شما در چه شرایطی قرار دارد باید پرستاری را انتخاب کنید که خدمات مربوطه را ارائه دهد. از جمله انواع خدمات پرستاری سالمند در منزل، عبارتند از:

خدمات همدم سالمند

یک نوع از خدمات پرستاری سالمند در منزل، خدمات همدم سالمند است. سالمندان در سنین حساسی قرار دارند و شاید از نظر عاطفی و روحی احساس کمبود داشته باشند. پرستار همدم با توجه به علایق و روحیات سالمند، مانند یک دوست در کنار او خواهد بود.

پرستار همدم مخصوصا برای سالمندانی که تنها زندگی می کنند و یا نیاز شخصی به پرستار ندارند و فقط به یک همراه نیاز دارند، کمک کننده است. مراقب سالمند در کارهایی مثل آشپزی کردن، ورزش کردن، خرید و… در کنار سالمند خواهد بود و وی را همراهی می کند.

مراقبت از سالمندان پیر در منزل

یکی دیگر از خدمات پرستاری سالمند در منزل، مراقبت از سالمند پیر در منزل است. سالمندانی که از عهده وظایف شخصی خود بر نمی آیند و برای کارهایی مثل مدیریت داروها، رفتن به حمام، لباس پوشیدن و… نیاز به پرستار دارند، می توانند از این خدمات استفاده کنند.

پرستار سالمند بیمار

اگر پدر یا مادر سالمند شما دارای بیماری خاصی است، باید به دنبال پرستاری باشید که در امور درمانی هم تخصص داشته باشد. پرستار سالمند بیمار، خدمات مراقبتی و درمانی را ارائه می دهد و وظیفه او فقط رسیدگی به امور شخصی سالمند نیست.

با در نظر گرفتن انواع خدمات پرستاری فوق، شما برای استخدام پرستار سالمند در منزل ابتدا باید بدانید که به چه خدماتی نیاز دارید و پرستار مربوطه را استخدام کنید.

وظایف پرستار بیمار در منزل

پرستار سالمند در منزل، وظایفی دارد که در ادامه شرح می دهیم:

مراقبت از بیمار

وظیفه اصلی پرستار سالمند در خانه، مراقبت کردن از سالمند و برقراری ارتباط دوستانه با اوست. پرستار باید باعث احساس ایجاد آرامش بیشتر در سالمند شود و رابطه بسیار خوبی میان آنها برقرار باشد.

رسیدگی به امور درمانی بیمار

پرستار سالمند، موظف است به امور درمانی سالمند هم رسیدگی کند و زمانبندی مصرف داروها را یادآوری کند. همچنین پرستار باید مواظب حالات مختلف سالمند نیز باشد و مرتب قند خون و فشار خون او را کنترل کند. انجام تزریقات و پانسمان کردن زخم اگر سالمند مجروح شد نیز از وظایف پرستار است.

رسیدگی به امور نظافتی بیمار

انجام امور نظافتی سالمند هم به عهده پرستار است. اموری مثل استحمام، عوض کردن لباس، شانه کردن موی سر، شست و شوی لباس کثیف، انجام بهداشت فردی، کوتاه کردن ناخن ها، انجام ماساژ و… از جمله وظایف پرستار سالمند هستند.

امور آشپزی منزل

اگر می خواهید امور آشپزی منزل را هم به پرستار سالمند خود بسپارید، باید در زمان استخدام در مورد این موضوع به توافق برسید. پرستار سالمند باید غذاهای سالم و مقوی برای سالمند تهیه کند و مراقب باشد که غذاهای مضر مصرف نکند.

استخدام پرستار از موسسه همپای سلامت زندگی

برای استخدام پرستار سالمند در منزل، می توانید از طریق موسسه همپای سلامت زندگی اقدام کنید. این موسسه، چندین سال تجربه در ارائه خدمات پرستاری و مراقبتی از بیماران، سالمندان و کودکان دارد و می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. همچنین دارای مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح است.

جهت استخدام پرستار سالمند در خانه از موسسه همپای سلامت زندگی، می توانید خدمات دائمی و مقطعی را انتخاب کنید. این موسسه، در جهت جلب رضایت مراجعه کنندگان خود، بهترین کیفیت خدمات را با هزینه مناسب ارائه می دهد و پرستارانی دلسوز، قابل اعتماد، با تجربه و امین را اعزام می کند.

دعوت می شود برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به شرایط و هزینه های استخدام پرستار سالمند، با کارشناسان پشتیبانی موسسه همپای سلامت زندگی با شماره 02144216013 تماس حاصل نمایید تا راهنمای شما باشند.

/https://hampayesalamat.com/home-nursing-care/elder-care :منبع

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه همپای سلامت

موسسه همپای سلامت زندگی با شماره ثبت ۶۱۴۹۵۶ دارای تمامی مجوز های رسمی با بیش از ۷ سال تجربه خدمات پرستاری و مراقبتی از بیماران و پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناس های مجرب در خصوص اعزام پرستار کودک در منزل، پرستار سالمند در منزل، مراقب بیمار و… به صورت دائمی و مقطعی می باشد. اعتماد و جلب رضایت شما مهم ترین اصل در موسسه همپای سلامت زندگی است .موسسه همپای سلامت زندگی در تلاش است با اعزام نیروهای پویا، دلسوز، امین و قابل اعتماد با سابقه کاری طولانی مدت در زمینه امور پرستاری که به قطع مهم ترین فاکتور است، آرامش را برای شما به ارمغان آورده و یاریگر شما در نگهداری و مراقبت از عزیزانتان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان