اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212137844623367
در دسترس نیست

پرستار سالمند در منزل با همپای سلامت

پرستار سالمند در منزل با همپای سلامت

کد: 140212137844623367

، تهران , (اخبار رسمی): زنان و مردان مسن هر کدام با در نظر گرفتن نیاز های جسمانی و روانی خود، به مراقبت‌ ها و توجه‌ های متفاوتی احتیاج داشته و به‌ دلیل ناتوانی های جسمی و یا شناختی خود در انجام فعالیت‌ های روزانه به‌ طور حتم نیاز به مراقبت و نگهداری دائمی خواهند داشت.

پرستار سالمند در منزل با همپای سلامت
پرستار سالمند در منزل

جهت اطلاع از هزینه استخدام پرستار سالمند روزانه، می‌ توانید با موسسه همپای سلامت زندگی تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

پرستار سالمند در منزل انجام اقداماتی همچون توجه به نیاز های روحی سالمندان، رفع نیاز های جسمانی، جلوگیری از بیماری‌ ها، گفتگو و هم نشینی، پر کردن اوقات تنهایی، اقدامات اورژانسی و غیره بسیار حائز اهمیت است و با کمی مطالعه در این زمینه و یا کمک از متخصصین مشغول به فعالیت در این حرفه، می‌ توانید به‌ راحتی از سالمندان عزیز خود به ویژه در منزل مراقبت نمایید. همچنین می‌ توان گفت که زنان و مردان مسن هر کدام با در نظر گرفتن نیاز های جسمانی و روانی خود، به مراقبت‌ ها و توجه‌ های متفاوتی احتیاج داشته و به‌ دلیل ناتوانی های جسمی و یا شناختی خود در انجام فعالیت‌ های روزانه به‌ طور حتم نیاز به مراقبت و نگهداری دائمی خواهند داشت.

مطالعات اخیر نیز نشان داده‌اند که با افزایش سن، عوامل استرس‌ زا مانند اضطراب در افراد سالمند بسیار افزایش می‌ یابد که این عوامل می‌ تواند آسایش و راحتی زندگی سالمندان را مختل کرده و علاوه‌ بر آن بیماری‌ های بسیار زیادی را نیز برای آن‌ ها به وجود آورد.

سالمندان عزیز، ستون‌ های جوامع ما هستند و قدردانی از افراد سال‌ خورده و همچنین مراقبت و نگهداری از آن‌ ها بسیار مهم است. مراقبت، نگهداری و توجه به سلامت جسمانی و روانی سالمندان، در کیفیت زندگی آن‌ ها تأثیر بسزایی گذاشته و می‌ تواند از بسیاری از بیماری‌ های موجود در کهولت سن جلوگیری کند. هدف اصلی از مراقبت و نگهداری از سالمندان، کمک به حفظ سلامت و تندرستی آن‌ ها است و می‌ تواند از بستری شدن آن‌ ها در بیمارستان و همچنین بسیاری از بیماری‌ های روحی همچون افسردگی و گوشه نشینی جلوگیری کند. از زمان‌ های دور تا به امروز نیز توجه به سالمندان توسط اعضای خانواده و افراد جوان‌ تر، از اهمیت فزاینده‌ ای برخوردار بوده و در حال‌ حاضر نیز با پیشرفت در مراقبت‌ های بهداشتی و بهبود شرایط زندگی افراد نسبت‌ به گذشته، کیفیت سلامت و شرایط زندگی برای سالمندان بسیار بهتر شده‌ است.

هم اکنون نیز اگر در حال‌ برنامه ریزی برای بررسی گزینه‌ های مراقبتی برای سالمندان عزیز خود هستید و یا در نظر دارید که برای کمک به عزیزان خود از حمایت‌ ها و توجه بیشتری استفاده نمایید، مؤسسه همپای سلامت زندگی در این زمینه آماده خدمت‌ رسانی و کمک به شما عزیزان بوده و با بهره‌مندی از خدمات مراقبتی و نگهداری این مؤسسه، می‌ توانید تمامی نیاز های سالمند خود را برآورده سازید.

استخدام پرستار سالمند در منزل

سالمندان، برکت خانه هستند و حضور آنها برای تمام اعضای خانواده، دلگرمی و با ارزش است. همه خانواده ها نگران پدر و مادر سالمند خود هستند و از این رو تصمیم می گیرند برای بهتر کردن شرایط زندگی عزیز خود، برای او پرستار استخدام کنند.

پیدا کردن پرستاری با تجربه، امین و مهربان شاید کمی سخت باشد مخصوصا آنکه سالمند باید با او احساس راحتی داشته باشد، اما شما می توانید با کمی تحقیق کردن درباره موسسات مختلفی که این خدمات را ارائه می دهند، یک پرستار مناسب پیدا کنید.

انواع خدمات مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل

پرستاری کردن از سالمند فقط به معنای نگهداری کردن از او نیست زیرا انواع خدمات مختلفی دارد و بر اساس اینکه سالمند شما در چه شرایطی قرار دارد باید پرستاری را انتخاب کنید که خدمات مربوطه را ارائه دهد. از جمله انواع خدمات پرستاری سالمند در منزل، عبارتند از:

خدمات همدم سالمند

یک نوع از خدمات پرستاری سالمند در منزل، خدمات همدم سالمند است. سالمندان در سنین حساسی قرار دارند و شاید از نظر عاطفی و روحی احساس کمبود داشته باشند. پرستار همدم با توجه به علایق و روحیات سالمند، مانند یک دوست در کنار او خواهد بود.

پرستار همدم مخصوصا برای سالمندانی که تنها زندگی می کنند و یا نیاز شخصی به پرستار ندارند و فقط به یک همراه نیاز دارند، کمک کننده است. مراقب سالمند در کارهایی مثل آشپزی کردن، ورزش کردن، خرید و… در کنار سالمند خواهد بود و وی را همراهی می کند.

مراقبت از سالمند پیر در منزل

یکی دیگر از خدمات پرستاری سالمند در منزل، مراقبت از سالمند پیر در منزل است. سالمندانی که از عهده وظایف شخصی خود بر نمی آیند و برای کارهایی مثل مدیریت داروها، رفتن به حمام، لباس پوشیدن و… نیاز به پرستار دارند، می توانند از این خدمات استفاده کنند.

پرستار سالمند بیمار

اگر پدر یا مادر سالمند شما دارای بیماری خاصی است، باید به دنبال پرستاری باشید که در امور درمانی هم تخصص داشته باشد. پرستار سالمند بیمار، خدمات مراقبتی و درمانی را ارائه می دهد و وظیفه او فقط رسیدگی به امور شخصی سالمند نیست.

با در نظر گرفتن انواع خدمات پرستاری فوق، شما برای استخدام پرستار سالمند در منزل ابتدا باید بدانید که به چه خدماتی نیاز دارید و پرستار مربوطه را استخدام کنید.

هزینه پرستار سالمند روزانه و پاره‌ وقت

افرادی که تحت عنوان پرستار سالمند مشغول به فعالیت هستند، خدمات مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل را به دو صورت روزانه (پاره وقت) و شبانه روزی ارائه می‌ دهند. بنابراین با توجه به ساعات نگهداری از سالمندان و نوع خدمات پرستاری، این پرستاران دارای هزینه‌ های متفاوتی برای دریافت دستمزد هستند.

پرستارانی که خدمات نگهداری و مراقبت از سالمندان را به‌ صورت شبانه‌ روزی ارائه می‌ دهند، دارای هزینه بیشتری برای استخدام نسبت‌ به پرستاران پاره‌ وقت و روزانه هستند. شرح وظایف این پرستاران شامل مراقبت شخصی از سالمندان، مراقبت‌ های بهداشتی، کمک به خوردن غذا و دارو، تهیه طبخ مواد غذایی، مراقبت‌ های عمومی و اجتماعی و غیره است و در صورت انجام امور دیگری نیز همچون کار های منزل، هزینه بیشتری از دستمزد برای آن‌ ها در نظر گرفته می‌ شود.

در مقابل، پرستار سالمند روزانه یا پاره وقت، به دلیل ساعات کمتر خدمات پرستاری خود، از هزینه‌ پایین تری در استخدام نسبت به پرستاران سالمند روزانه برخوردار است و وظایف او نیز با توجه به توافق طرفین در طول ساعات نگهداری می تواند متفاوت باشد.

جهت اطلاع از هزینه استخدام پرستار سالمند روزانه، می‌ توانید با موسسه همپای سلامت زندگی تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه همپای سلامت

موسسه همپای سلامت زندگی با شماره ثبت ۶۱۴۹۵۶ دارای تمامی مجوز های رسمی با بیش از ۷ سال تجربه خدمات پرستاری و مراقبتی از بیماران و پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناس های مجرب در خصوص اعزام پرستار کودک در منزل، پرستار سالمند در منزل، مراقب بیمار و… به صورت دائمی و مقطعی می باشد. اعتماد و جلب رضایت شما مهم ترین اصل در موسسه همپای سلامت زندگی است .موسسه همپای سلامت زندگی در تلاش است با اعزام نیروهای پویا، دلسوز، امین و قابل اعتماد با سابقه کاری طولانی مدت در زمینه امور پرستاری که به قطع مهم ترین فاکتور است، آرامش را برای شما به ارمغان آورده و یاریگر شما در نگهداری و مراقبت از عزیزانتان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان