اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212207855923367
در دسترس نیست

پرستار کودک در منزل با همپای سلامت

پرستار کودک در منزل با همپای سلامت

کد: 140212207855923367

، تهران , (اخبار رسمی): نگهداری و مراقبت از کودکان به‌ صورت ۲۴ ساعته و دائمی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و والدینی که شاغل هستند و به‌ طور دائم نمی‌توانند از فرزندان خود مراقبت نمایند، باید از افراد با تجربه، ماهر و قابل‌ اعتماد در این زمینه کمک گرفته و از این طریق عدم حضور خود برای کودکانشان را جبران کنند.

پرستار کودک در منزل با همپای سلامت
پرستار کودک در منزل

موسسه همپای سلامت زندگی می تواند بهترین پرستار کودک را برای مراقبت از فرزند عزیز شما را به منزلتان اعزام کند. این موسسه، تجربه چندین ساله در حوزه خدمات پرستاری کودک دارد.

نگهداری و مراقبت از کودکان به‌ صورت ۲۴ ساعته و دائمی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و والدینی که شاغل هستند و به‌ طور دائم نمی‌توانند از فرزند و یا فرزندان خود مراقبت نمایند، باید از افراد با تجربه و ماهر و به‌ ویژه قابل‌ اعتماد در این زمینه کمک گرفته و از این طریق عدم حضور خود برای کودکانشان را جبران کنند. بنابراین والدین باید توجه و مراقبت به کودکان خود را امری بسیار مهم تلقی کرده و در صورت عدم شرایط لازم برای مراقبت و نگهداری دائمی فرزند خود، از پرستاران مشغول به فعالیت در این حرفه تحت عنوان پرستار مودک در منزل کمک گرفته و به سلامت جسمی، روحی و همچنین تربیت، رشد و پرورش کودک خود کمک نمایند.

با توجه به تحقیقات و تئوری‌ های انجام‌ شده از زمان گذشته تا به امروز، می‌ توان دریافت که اصول مراقبت و نگهداری از نوزادان و کودکان نوپا، در پرورش و درک آن‌ ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. کودکان و نوزادان نیز در رشد و پرورش خود، دارای مشارکت فعال هستند و از طریق تماس چشمی، زبان، برخورد های فیزیکی و لمس اشیاء، می‌ توانند از محیط اطراف خود اطلاعات جمع‌ آوری کرده و با نوع عملکرد جهان اطراف خود بیشتر آشنا شوند.

 به‌ عنوان مثال کودکان ترجیح می‌ دهند برای برقراری ارتباط با بزرگسالان مانند والدین و یا پرستار کودک، این افراد با زبان کودک با آن‌ ها صحبت کرده و به‌ این‌ ترتیب می‌ توانند دوستی و ارتباط بهتری را با بزرگسالان خود ایجاد کنند. تمامی کودکان از نوزادی تا سنین بالاتر، علاوه‌ بر رفع نیاز های شخصی همچون خوردن شیر و غذا های کمکی، تعویض پوشک و لباس، استحمام و شستشو، بازی و سرگرمی، خوابیدن و غیره به امنیت و آرامش و همچنین تربیت و پرورش اصولی نیز نیاز خواهند داشت.

 به‌ طور کلی کودکان برای کاوش در دنیای اطراف خود و احساس امنیت برای عدم آسیب رسیدن به آن‌ ها، به کمک بزرگسالان احتیاج خواهند داشت و از طریق مراقبین خود، می‌ توانند علاوه‌ بر برقراری روابط احساسی و کسب آرامش، شروع به رشد زبان، روابط اجتماعی و عاطفی شناختی کنند.

استخدام پرستار کودک در منزل

در بسیاری از خانواده ها، هر دو والدین به سرکار می روند و از همین رو در ساعاتی که خانه نیستند، نگرانی زیادی برای فرزند خود دارند. این نگرانی ها باعث شده است که به فکر استخدام پرستار کودک در منزل باشند و مسئولیت مراقبت و نگهداری از کودک خود را به پرستار بسپارند.

استخدام پرستار کودک در خانه، برای این دسته از خانواده ها ضروری است زیرا تنها ماندن کودک در خانه می تواند برای او خطرآفرین باشد و برای روحیات او نیز خوب نیست. از طرفی برای هر روز هم نمی توان کودک را به مهدکودک سپرد و بهتر است که در محیط خانه و در کنار پرستاری مهربان، دلسوز و مورد اعتماد، زندگی کند.

مزایای استخدام پرستار کودک

نگهداری از کودک زمان زیادی را می طلبد و پدر و مادر باید به فکر امور تغذیه، تفریح و آموزش فرزند خود باشند. در حالی که سرکار رفتن و یا مشغله های دیگر، این اجازه را به والدین نمی دهد و به همین خاطر بهتر است پرستار استخدام کنند.

از جمله مزایای استخدام پرستار جهت مراقبت از کودک در منزل عبارتند از:

فرصت کافی برای والدین

همراه بودن پرستار در کنار کودک، کمک می کند که والدین برای رفتن به محل کار خود و رسیدگی به امورات منزل، فرصت بیشتری داشته باشند.

از طرفی برخی از والدین بعد از خستگی های روزانه، حوصله کافی برای بودن در کنار فرزندشان را ندارند و این موضوع می تواند باعث تاثیرات منفی در روحیه کودک شود. با وجود پرستار، والدین هم فرصت استراحت خواهند داشت و می توانند سرحال تر در کنار فرزند خود باشند.

مدیریت فعالیت های مفید کودک

اگر فعالیت های کودک تحت کنترل نباشد، ممکن است برای ساعات طولانی فقط به یک کار مثل بازی کردن با گوشی مشغول شود که این مسئله می تواند برای او نگران کننده باشد. اگر وقت کافی برای مدیریت فعالیت های کودک خود را ندارید، یک پرستار حرفه ای می تواند این کار را انجام دهد.

پرستار کودک، علاوه بر نگهداری از کودک برنامه های متنوعی را در جدول فعالیت های روزانه کودک تنظیم می کند تا باعث نشاط و پویایی او شود.

تضمین امنیت کودک در خانه

تنها گذاشتن کودک در خانه خطرناک است و با استخدام پرستار، این اطمینان را خواهید داشت که امنیت کودک در خانه تضمینی است و خطری جان او را تهدی نمی کند.

بهبود روابط اجتماعی کودک با پرستار کودک

پرستار کودک، مهارت های ارتباطی فرزند شما را تقویت می کند تا در ارتباط با دوستان و هم بازی های خود، روابط قوی داشته باشد. البته در این زمینه، والدین نقش اصلی را دارند و نباید صرفا به دلیل حضور پرستار، از کودک خود غافل شوند.

کمک به رشد سالم کودک

برخی از والدین، اطلاعات و تجربه ای در زمینه رشد کودک ندارند و نگهداری از فرزند برای آنها کمی سخت است. پرستار کودک که با تجربه است، به رشد سالم فرزند شما کمک می کند و می توانید از تجربیات او برای تربیت فرزند خود بهره مند شوید.  والدین می توانند از پرستار فرزند خود، آموزش هایی مثل نحوه شیردهی یا آماده سازی غذای کودک، نحوه تنظیم خواب شبانه و علائم بیماری ها و نحوه برخورد با این بیماری ها را یاد بگیرند.

کاهش خطر ابتلا به بیماری‌

کودکان نسبت به بزرگسالان بدن ضعیف تری دارند و زودتر مریض می شوند. مزیت دیگری که استخدام پرستار کودک دارد این است که فرزند شما در خانه از بسیاری از بیماری ها و آلودگی های محیطی دور است و اگر هم علائم بیماری را نشان دهد سریعا توسط پرستار پیگیری می شود.

همراهی پرستار جهت مراقبت و نگهداری از کودک در مسافرت

اگر کودک شما به پرستار خود علاقه مند باشد، می توانید از او بخواهید در زمان تعطیلات و مسافرت هم شما را همراهی کند و مواظب فرزندتان باشد.

استخدام پرستار برای کودکان دارای شرایط خاص

اگر کودک شما بیماری یا شرایط خاصی دارد، نیازمند مراقبت های ویژه ای است به طور مثال کودکان دارای معلولیت جسمی و ذهنی یا کودکان مبتلا به اوتیسم، نیازمند پرستار هستند.

پرستار کودکان خاص، همچون پرستار کودک اوتیسم آموزش ها و مهارت های لازم را به والدین ارائه می کنند تا بتوانند به بهترین نحو از کودک خود مراقبت کنند.

استخدام پرستار کودک از موسسه همپای سلامت زندگی

موسسه همپای سلامت زندگی می تواند بهترین پرستار کودک را برای مراقبت از فرزند عزیز شما را به منزلتان اعزام کند. این موسسه، تجربه چندین ساله در حوزه خدمات پرستاری کودک و پرستاری از سالمندان دارد و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کند. پرستاران مجموعه همپای سلامت زندگی، افرادی دلسوز، مهربان، معتمد و امین هستند و با عشق و علاقه به کار خود و دوست داشتن بچه ها، در کنار کودکان شما هستند.

می توانید برای اطلاع از شرایط استخدام پرستار کودک در منزل و هزینه های آن، با مشاوران مجموعه تماس حاصل بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه همپای سلامت

موسسه همپای سلامت زندگی با شماره ثبت ۶۱۴۹۵۶ دارای تمامی مجوز های رسمی با بیش از ۷ سال تجربه خدمات پرستاری و مراقبتی از بیماران و پاسخگویی ۲۴ ساعته کارشناس های مجرب در خصوص اعزام پرستار کودک در منزل، پرستار سالمند در منزل، مراقب بیمار و… به صورت دائمی و مقطعی می باشد. اعتماد و جلب رضایت شما مهم ترین اصل در موسسه همپای سلامت زندگی است .موسسه همپای سلامت زندگی در تلاش است با اعزام نیروهای پویا، دلسوز، امین و قابل اعتماد با سابقه کاری طولانی مدت در زمینه امور پرستاری که به قطع مهم ترین فاکتور است، آرامش را برای شما به ارمغان آورده و یاریگر شما در نگهداری و مراقبت از عزیزانتان باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان