اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206137467323286
در دسترس نیست

لوله های ایزی پایپ، چندین تفاوت چشمگیر نسبت به لوله های ساده دارند.

کاربرد لوله ایزی پایپ پنج لایه

کد: 140206137467323286

، تهران , (اخبار رسمی): کاربرد لوله ایزی پایپ پنج لایه: ۱) لوله های آب سرد و آب گرم ساختمان ها: لوله های پنج لایه بیشترین کاربرد را به عنوان لوله های بهداشتی دارند. اگر می خواهید لوله های شما کمتر دچار رسوب و گرفتگی شود توصیه می کنیم از لوله های پنج لایه استفاده کنید...

کاربرد لوله ایزی پایپ پنج لایه
کاربرد لوله ایزی پایپ پنج لایه

کاربرد لوله ایزی پایپ پنج لایه: ۱) لوله های آب سرد و آب گرم ساختمان ها: لوله های پنج لایه بیشترین کاربرد را به عنوان لوله های بهداشتی دارند.

کاربرد لوله ایزی پایپ پنج لایه

۱) لوله های آب سرد و آب گرم ساختمان ها: لوله های پنج لایه بیشترین کاربرد را به عنوان لوله های بهداشتی دارند. اگر می خواهید لوله های شما کمتر دچار رسوب و گرفتگی شود توصیه می کنیم از لوله های پنج لایه استفاده کنید.
۲) لوله کشی های شوفاژ و رادیاتور: از آنجا که تحمل لوله های ۵ لایه در برابر دمای آب بسیار بالا است، این لوله ها گزینه مناسبی برای استفاده در شوفاژ و رادیاتور هستند.

۳) سیستم های گرمایش از کف: در سیستم مدرن گرمایش از کف، دما و فشار آب بسیار بالاست به همین دلیل بهتر است از قیمت لوله پنج‌لایه ایزی‌پایپ استفاده شود.
۴) کاربرد در صنایع مختلف: لوله های پنج لایه را می توان در صنایع مختلف نفت، گاز و پتروشیمی استفاده کرد چرا که مقاومت بسیار خوبی در برابر مواد شیمیایی از خود نشان می دهند.
۵) کاربرد در مصارف پزشکی: کیفیت بالای این لوله ها سبب شده است که بتوان با خیال راحت از آن ها در مصارف پزشکی حساس استفاده کرد.

لوله های ایزی پایپ، چندین تفاوت چشمگیر نسبت به لوله های ساده دارند.

۱) این لوله ها نسبت به لوله های ساده، عمر و ماندگاری بالاتری دارند.
۲) کار کردن با این لوله ها راحت تر است چرا که راحت تر خم می شوند.
۳) افت فشار در این لوله ها، کمتر از لوله های ساده اتفاق می افتد زیرا دچار انبساط و انقباض کمتری نسبت به لوله های ساده می شوند.
۴) در دمای بالا، تغییر شکل نمی دهند.
۵) کیفیت آب را تغییر نمی دهد. (قیمت لوله پنج‌لایه ایزی‌پایپ)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازرگانی تامین پایدار

بازرگانی تامین پایدار (Sustainable supply business) فعالیت خود را در زمینه فروش مصالح با سابقه درخشان و با تجربه بالا آغاز کرده است، ما در تلاشیم با گسترش و توسعه مصالح در پروژه های عمرانی سهمی عظیم در اقتصاد کشور عزیزمان داشته باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید