اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206287487823286
در دسترس نیست

لوله پلی اتیلن ۶۳ یا لوله پلی اتیلن ۲ اینچ

منظور از لوله پلی اتیلن ۶۳ یا لوله پلی اتیلن ۲ اینچ چیست؟

کد: 140206287487823286

، تهران , (اخبار رسمی): از پر کاربردترین و پر مصرف ترین لوله های پلی اتیلن، می توان به لوله های پلی اتیلن ۲ اینچ اشاره کرد. لوله های پلی اتیلن ۶۳ یا همان ۲ اینچ در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

منظور از لوله پلی اتیلن ۶۳ یا لوله پلی اتیلن ۲ اینچ چیست؟
منظور از لوله پلی اتیلن ۶۳ یا لوله پلی اتیلن ۲ اینچ چیست؟

از پر کاربردترین و پر مصرف ترین لوله های پلی اتیلن، می توان به لوله های پلی اتیلن ۲ اینچ اشاره کرد. لوله های پلی اتیلن ۶۳ یا همان ۲ اینچ در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرند.

از پر کاربردترین و پر مصرف ترین لوله های پلی اتیلن، می توان به لوله های پلی اتیلن ۲ اینچ اشاره کرد. لوله های پلی اتیلن ۶۳ یا همان ۲ اینچ در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها در فشار های کاری ۵ بار تا ۳۲ بار و در شاخه‌ های ۶ متری و در کلاف های ۱۰۰ و ۱۵۰ متری تولید و عرضه می شوند. لوله پلی اتیلن ۶۳ یکی از کوچک ترین لوله های پلی اتیلن می باشد، که با وجود ابعاد و اندازه کوچک این لوله، طیف وسیعی از نیاز های صنعتی با استفاده از آن برآورده می شود.
در واقع صنعت کشاورزی یکی از طرفداران این لوله‌ های باریک می باشد، زیرا اکثر کشاورزان در جهت آبیاری زمین های خود از لوله های پلی اتیلن استفاده می کنند. تمامی اتصالات و لوله های پل اتیلن را می توان در شبکه های آب رسانی کشاورزی استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم مشخصات، مزایا، کاربرد و قیمت لوله پلی اتیلن ۶۳ را مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین اگر می خواهید در مورد این محصول کاربردی اطلاعات کسب کنید، تا پایان مطالب همراه ما باشید.

انواع لوله پلی اتیلن ۶۳

لوله پلی اتیلن ۲ اینچ همان طور که از نامش مشخص است، از یک نوع پلیمر به نام پلی اتیلن ساخته شده است و کاربرد بسیار زیادی دارد. این نوع لوله به علت مزایای زیادی که دارد، در بسیاری از پروژه ها مورد استفاده قرار می گیرد. لوله پلی اتیلن ۲ اینچ محصولی منحصر به فرد محسوب می شود و از محبوبیت زیادی نیز برخوردار است. در ساخت این لوله ها از افزودنی گرانول استفاده نشده است و با توجه به این که ماندگاری و عملکرد آن ها در آب و هوای معتدل خوب است، از این رو می توان از این نوع لوله ها در مدت زمان طولانی استفاده کرد. 

لوله‌ های پلی اتیلن برای انتقال سیالات و برخی مواقع برای انتقال خطوط گاز مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت لوله پلی اتیلن ۲ اینچ، نسبت به لوله های دیگر مناسب است و طول عمر بالایی دارد. در واقع این نوع لوله ها بر اساس نوع فشار سیال ورودی، در ابعاد و اندازه هایی متناسب با نیاز پروژه ساخته می شوند و از استحکام و مقاومت بالایی نسبت به انواع مشابه خود برخوردار هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بازرگانی تامین پایدار

بازرگانی تامین پایدار (Sustainable supply business) فعالیت خود را در زمینه فروش مصالح با سابقه درخشان و با تجربه بالا آغاز کرده است، ما در تلاشیم با گسترش و توسعه مصالح در پروژه های عمرانی سهمی عظیم در اقتصاد کشور عزیزمان داشته باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید