اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206197476312398
در دسترس نیست

این برند جدید ژنراتور گازی قرار است صنعت را متحول کند

کد: 140206197476312398

، (اخبار رسمی): ورکات صنعت پس از سال ها تحقیق و توسعه توانسته تا با قطعات و تجهیزات ایرانی این نوع مولدهای گازی را با نام ژنراتور گازی کارژن و موتور برق گازی کارژن vh روانه بازار کند.

این برند جدید ژنراتور گازی قرار است صنعت را متحول کند
این برند جدید ژنراتور گازی قرار است صنعت را متحول کند

شرکت ورکات صنعت در سال 1385 با هدف تولید ژنراتور گازی و موتور برق گازی در تهران ثبت شد. این شرکت عمده فعالیت خود را بر پایه ایجاد محیطی فراهم و پویا جهت طراحی نسل جدید ژنراتور ها گذاشته است.

تا کنون بیشتر تولید کنندگان مولدهای گازی در ایران تمامی دستگاه‌های ارائه شده را بصورت واردات از خارج از کشور انجام داده‌اند.

اما ورکات صنعت پس از سال ها تحقیق و توسعه توانسته تا با قطعات و تجهیزات ایرانی این نوع مولد های گازی را با نام ژنراتور گازی کارژن و موتور برق گازی کارژن روانه بازار کند.

ثبت نامی جدید با هدف کار ایرانی و ژنراتور ایرانی (کارژن) اهداف بلند بالایی نظیر جهت ارائه خدمات با کیفیت ایرانی و دستگاه هایی با استاندارد جهانی دارد.

طراحی و تولید قسمت های مختلف از جمله موتور ، دریچه گاز ، کنترل برد ، آلترناتور، کاور صداگیر ، اگزوز و بسیاری موارد دیگر همگی توسط مهندسان ایرانی این شرکت و شرکت های همکار انجام شده است.

شرکت ورکات صنعت (کارژن) تا کنون افتخار حضور در بسیاری از پروژه های دولتی و خصوص همچون  شرکت گاز استان زنجان ، شرکت بیمه سلامت استان یاسوج، شرکت بیمه سلامت استان همدان، شرکت میهن وب هاست، شرکت واگن سازی تهران ،شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، شرکت مسافربری رجا، سفارت اسلوونی، سفارت فنلاند، بیمارستان فیاض بخش، خبرگزاری ایلنا، شرکت کارمانیا خودرو و ده ها شرکت محترم دیگر که به ما اعتماد کردند.

ما بر این باوریم که ایرانی‌ها لایق بهترین اجناس و لوازم هستند و باید با بهترین ابزار و تجهیزات به هموطنان خدمات رسانی کرد.

نوع جدید ژنراتور گازی کارژن بر اساس طراحی های روز دنیا همانند Generac ، Caterpillar و Doosan انجام شده است و بهترین بازدهی در هنگام کارکرد را دارد.

علاوه بر موارد بالا کارژن توانسته سطح رضایت بالایی در مشتریان خود جذب کند و یکی از بهرتین شرکت های رائه دهنده خدمت ژنراتور در ایران است.

سابقه 17 ساله این شرکت و پروژه های انجام شده و رضایت‌های کتبی و تصویری مشتریان قبلی گواه این موضوع است.

این شرکت امیدوار تا بتواند روزی به تمام هموطنانی که نیازمند ژنراتور گازی و موتور برق گازسوز هستند بهترین دستگاه هارا با بالاترین کیفیت ارائه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ورکات صنعت

ورکات صنعت به عنوان یک شرکت مستقل در حوزه تامین و تهیه منابع انرژی الکتریکی و با هدف ایجاد ساختار مناسب و کمک بهتر و شایسته برای سازندگی کشور عزیزمان ایران ، در سال ۱۳۸۵ تاسیس گردیده است . عمده فعالیت این شرکت تحقیق ، توسعه و تولید انرژی برق با استفاده از تجهیزات و المانهای روز دنیا و استاندارد های لازم زیست محیطی بوده است . کیفیت محصول ، عملکرد بی عیب و نقص، تحویل به موقع تنها بخشی از نقاط قوت این شرکت است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]