اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206297490323551
در دسترس نیست

فیزیوتراپی در منزل مناسب ترین گزینه

کد: 140206297490323551

، (اخبار رسمی): فیزیوتراپی در منزل برای بیماران، سالمندان و افرادی که توانایی خروج از خانه را ندارند، بهترین خدمات توانبخشی برای طی کردن مراحل درمان به‌شمار می‌رود.

فیزیوتراپی در منزل مناسب ترین گزینه
فیزیوتراپی در منزل مناسب ترین گزینه
فیزیوتراپی در منزل مناسب ترین گزینه
فیزیوتراپی در منزل مناسب ترین گزینه
فیزیوتراپی در منزل مناسب ترین گزینه
فیزیوتراپی در منزل مناسب ترین گزینه

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل برای بیماران، سالمندان و افرادی که توانایی خروج از خانه را ندارند، بهترین خدمات توانبخشی برای طی کردن مراحل درمان به‌شمار می‌رود. در فیزیوتراپی، فیزیوتراپیست‌ها برای حل مشکلات حرکتی ناشی از آسیب‌های ورزشی مانند گردن‌درد، زانودرد، کمردرد و بیماری‌هایی مانند سکته‌ مغزی و قلبی، پارکینسون، فلج مغزی و غیره از تجهیزات الکتریکی، ورزش درمانی و درمان‌های دستی استفاده می‌کنند. در این مقاله راجع‌به فواید فیزیوتراپی در منزل و نکات مهم در زمان انجام فیزیوتراپی در خانه صحبت خواهیم کرد.

بیشتر چه کسانی از خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده می‌کنند؟

افرادی که از خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده می‌کنند، اغلب بیمارانی هستند که توانایی لازم برای خروج از خانه و مراجعه به کلینیک‌ها و مراکز درمانی را ندارند. در ادامه با این افراد آشنا خواهید شد:

افراد مبتلا به بیماری فلج

گروهی از افراد که از خدمات فیزیوتراپی در خانه استفاده می‌کنند، افراد مبتلا به بیماری فلج هستند. این بیماران با انجام درمان‌های فیزیوتراپی تحت‌نظر یک فیزیوتراپیست مجرب و حرفه‌ای در منزل می‌توانند قدرت عضلانی و هماهنگی حرکات بدن خود را بهبود ببخشند و تا جایی که قادرند حرکت کنند.

افراد مبتلا به بیماری پارکینسون

یکی از بیماری‌ها که باعث به وجود آمدن اختلالات حرکتی در افراد مبتلا می‌شود و به درمان‌های فیزیوتراپی در خانه نیاز دارد، بیماری پارکینسون است. این بیماران تحت‌نظر فیزیوتراپیست و انجام درمان‌های لازم، توانایی خود را افزایش داده و استقلال حرکتی بدنشان را تقویت می‌کنند.

افراد مبتلا به سکته قلبی و سکته مغزی

سکته قلبی و سکته مغزی جزو بیماری‌هایی هستند که عوارض متعددی دارند. با استفاده از خدمات فیزیوتراپی، می‌توان در منزل عوارض ناشی از سکته قلبی و مغزی؛ مشکلات حرکتی؛ افزایش فشار خون و ضربان قلب در هنگام ورزش کردن یا استراحت بیمار را تا حدود زیادی کاهش داد و به مراحل درمان او سرعت بخشید.

بیماران مبتلا به کمردرد، گردن‌درد و زانودرد

کمردرد، گردن‌درد و زانودرد بیماری‌هایی هستند که دلایل مختلفی مانند آسیب‌های ورزشی، بی‌تحرکی، بلند کردن اجسام سنگین، قرارگیری بدن در حالت نادرست، وارد شدن فشار و ضربه به کمر، گردن یا زانو و غیره عامل بروز آن‌ها هستند. افرادی که با این مشکلات حرکتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، با استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل تهران، می‌توانند بیماری خود را درمان کرده و از شر کمردرد، گردن‌درد و زانودرد خلاص شوند.

افراد مبتلا به بیماری انسداد ریه

فیزیوتراپی تأثیر زیادی در بهبود افراد مبتلا به بیماری انسداد ریه دارد و به‌عنوان یک درمان مداخله‌ای، سرعت بهتر شدن آن‌ها را افزایش می‌دهد. بیماری انسداد ریه یک نوع بیماری مزمن است که ابتلا به آن، زندگی عادی افراد را دچار اختلال می‌کند.

افراد مبتلا به بیماری آسم

گروه دیگری از افراد که با کمک خدمات فیزیوتراپی در خانه می‌توانند مشکلات تنفسی ناشی از بیماری خود را درمان کنند، افراد مبتلا به بیماری آسم هستند. عملکرد عضلات مرتبط با دستگاه تنفسی این افراد با کمک تمرینات فیزیوتراپی تقویت می‌شوند و توانایی آن‌‌ها بهبود پیدا می‌کند. در نهایت تعداد حملات آسم در این بیماران به میزان زیادی کاهش می‌یابد.

افراد مبتلا به بیماری ام‌اس

کسانی که به بیماری ام‌اس مبتلا هستند،‌ با عوارض این بیماری شامل مشکلات حرکتی و حسی مواجه می‌شوند. آن‌ها نمی‌توانند برای درمان خود به کلینیک مراجعه کنند. به همین دلیل از خدمات فیزیوتراپی در منزل تهران برای کاهش عوارض بیماری خود استفاده می‌کنند.

افراد مبتلا به ضایعه نخاعی

گاهی اوقات افراد بعد از تصادف یا حوادث دیگر، دچار ضایعه نخاعی شده و به درمان‌های فیزیوتراپی نیاز پیدا می‌کنند. آن‌ها می‌توانند از یک فیزیوتراپیست باتجربه بخواهند که مراحل درمان آن‌ها را در منزل انجام دهد.

نکته: علاوه‌بر افراد نامبرده، سالمندان، کودکان، افراد تازه جراحی‌شده، افراد مبتلا به شکستگی استخوان،‌ مبتلایان به بیماری‌هایی مانند ALS و گلین‌باره نیز می‌توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل با بیمه بهره‌مند شوند.

فیزیوتراپی در منزل چه فوایدی به همراه دارد؟

  • احساس راحتی بیشتر بیمار در منزل؛
  • صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت‌وآمد به کلینیک؛
  • درمان بیمار با‌ چارچوب مشخص و ارائه برنامه‌ریزی‌های اختصاصی؛
  • صرفه‌جویی در زمان با معطل نشدن در کلینیک؛
  • حذف خطرات جانبی ناشی از مراجعه به کلینیک،
  • در امان ماندن از ترافیک و آلودگی هوا؛
  • همراهی خانوادهٔ بیمار با فیزیوتراپیست در روند درمان؛
  • انتخاب باتجربه‌ترین و بهترین فیزیوتراپیست‌ها؛
  • کاهش خطر سقوط، بستری شدن و مرگ‌ومیر سالمندان؛
  • نظارت روزمره بر بیماران گوشه‌گیر و منزوی؛
  • کمک به بهبود سریع‌تر بیماران.
  • دلیل ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم چیست؟

    مراکز فیزیوتراپی معتبری مانند مرکز فیزیوتراپی در منزل ایران فیزیو، در زمان اعزام فیزیوتراپیست به منزل بیماران، شرایط مذهبی و فرهنگی آن‌ها را در نظر می‌گیرد و برای بیماران خانم خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم را ارائه می‌دهند. اکثر خانم‌های ایرانی با فیزیوتراپیست‌های آقا راحت نیستند و رعایت حجاب در مقابل آن‌ها باعث می‌شود که مراحل درمان فیزیوتراپی از کیفیت لازم برخوردار نباشد. بیمارانی که از این نوع خدمات استفاده می‌کنند، باید مکانی امن، آرام و راحت را در اختیار فیزیوتراپیست خانم قرار دهند.

    در مرکز فیزیوتراپی در منزل ایران فیزیو برای ارائه خدمات از چه تجهیزاتی استفاده می‌شود؟‌

    فیزیوتراپیست‌های مرکز ایران فیزیو به‌عنوان یکی از مراکز ارائه‌دهندهٔ خدمات فیزیوتراپی در منزل تهران، از تجهیزات مختلفی استفاده می‌کنند. در این مرکز فیزیوتراپی در منزل با لیزر پرتوان، اولتراسوند، طب سوزنی و تحریک الکتریکی انجام می‌شود. همهٔ این تجهیزات دارای قابلیت حمل‌ونقل هستند و به همراه فیزیوتراپیست به منزل بیماران انتقال پیدا می‌کنند. فیزیوتراپی در منزل با لیزر پرتوان، یکی از تکنیک‌های درمانی مدرن است و فواید زیادی مانند تحریک رشد و ترمیم بافت آسیب‌دیده، کاهش درد و التهاب به همراه دارد. تمام خدمات مرکز ایران فیزیو ازجمله فیزیوتراپی در منزل با بیمه ارائه می‌شوند.

    خدمات فیزیوتراپی در منزل را با فیزیوتراپیست‌های ماهر ایران فیزیو تجربه کنید

    در این مقاله ابتدا به معرفی افرادی پرداختیم که از خدمات فیزیوتراپی در منزل استفاده می‌کنند. سپس درمورد مزایای استفاده از این نوع خدمات درمانی، دلیل ارائه این خدمات توسط خانم و تجهیزات موردنیاز برای انجام مراحل فیزیوتراپی در منزل صحبت کردیم. پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت باکیفیت‌ترین خدمات فیزیوتراپی با قیمت مناسب، حتماً به سایت مرکز ایران فیزیو مراجعه کنید. امیدواریم مطالب و نکات ارائه‌شده در این مقاله برای شما مفید بوده باشد. از این‌که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما متشکریم.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس:

    بهداشت و درمان