اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207097507522760
در دسترس نیست

دلیل استقبال زبان آموزان از دوره زبان انگلیسی سفیر

کد: 140207097507522760

، (اخبار رسمی): یادگیری زبان انگلیسی با دوره های خودآموز یکی از راه های موثر و اقتصادی برای تقویت مهارت های زبانی است. با استفاده از این دوره ها می توانید برنامه و سرعت خود را تنظیم کنید و هر زمان و هر کجا که دوست دارید زبان را تمرین کنید.

دلیبل استقبال زبان آموزان از دوره زبان انگلیسی سفیر
معرفی پکیج آموزش زبان انگلیسی سفیر

یادگیری زبان انگلیسی با دوره های خودآموز یکی از راه های موثر و اقتصادی برای تقویت مهارت های زبانی است. با استفاده از این دوره ها می توانید برنامه و سرعت خود را تنظیم کنید و هر زمان و هر کجا که دوست دارید زبان را تمرین کنید. البته برای موفقیت در این روش به انگیزه، نظم و پشتکار زیادی نیاز دارید. همچنین باید منابع مناسب و کارآمدی را انتخاب کنید که با سطح و نیازهای شما مطابقت داشته باشد. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین دوره خودآموز زبان انگلیسی آشنا کنیم که مورد استقبال بسیاری از زبان آموزان قرار گرفته است.

آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد با دوره خودآموز زبان انگلیسی CTM موسسه سفیر

با ما همراه باشید، تا با دلیل استقبال از دوره زبان خودآموز سفیر اگاه شویداگر شما از آن دسته افرادی هستید که نمی توانید ساعت خاصی از روز را به یادگیری زبان اختصاص دهید، بهترین راه برای استفاده از دوره آموزش زبان انگلیسی خودآموز CTM موسسه سفیرگفتمان است. بسته های آموزش زبان انگلیسی CTM از صفر تا صد، بسته های آموزشی هستند که هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی یعنی Listening، Reading، Writing و مهمتر از همه Speaking را از مرحله اول تا آخرین مرحله زبان را در خانه به شما آموزش می دهند. بسته آموزش زبان CTM با بهره گیری از سیستم آموزشی نوین، اساتید مجرب و حرفه ای، طرح درس اصولی و تمرینات منظم، مسیری صحیح و اصولی را برای تمامی علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی فراهم کرده است. در طول دوره یادگیری زبان از طریق این دوره خودآموز، دیگر هیچ نگرانی نخواهید داشت.

علت توجه و استقبال زبان آموزان از پکیج آموزش زبان موسسه سفیر!
موضوعی که باعث این حجم از پذیرش و ثبت نام گسترده توسط افراد و شرکت های مختلف در دوره خودآموز CTM شده است، به دلیل کیفیت بالای آموزشی آن و استفاده از بهترین اساتید موسسه سفیر گفتمان است. این دوره بهترین روش برای همه کسانی است که می خواهند سطح زبان انگلیسی خود به ویژه مکالمه خود را ارتقا دهند یا پیش نیازهای آمادگی برای آزمون های زبان مانند آیلتس یا تافل را پشت سر بگذارند. آن را تصور کنید، یک دوره کامل انگلیسی!

از جمله ویژگی های این دوره که زمان مطالعه شما را بهینه می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 30 ساعت فیلم آموزشی بر اساس کتاب های Touchstone و Viewpoint برای یادگیری زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته
  • ویدیوی واژگان و دستور زبان برای هر سطح بر اساس مهارت های آکسفورد ورد و گرامر تمرین آکسفورد
  • تمرین و تکرار مطالب از طریق تمرینات تعاملی همراه با پشتیبانی آموزشی رایگان و مستمر تا پایان دوره
  • یک داستان یا رمان انگلیسی مناسب سطح با فایل صوتی برای بهبود مهارت های خواندن و شنیدن.
  • تصحیح 3 متن نوشتاری در طول دوره
  • 6 جلسه کلاس خصوصی رایگان با برنامه درسی منحصر به فرد برای بهبود مهارت های صحبت کردن و رفع اشکالات
  • امکان شرکت در دو رویداد زبان آنلاین رایگان در طول دوره برای تقویت مهارت گفتاری.
  • پشتیبانی و دسترسی به محتوای کامل دوره تا 180 روز پس از خرید و شرکت در دوره آزمون جامع و ارزشیابی آموزشی در پایان دوره
  • صدور گواهینامه معتبر با مهر دانشگاه بلومزبری لندن و موسسه زبان سفیرگفتمان

در دوره خودآموز زبان انگلیسی CTM ثبت نام کنید.
از آنجایی که دوره خودآموز CTM کاربردی، به روز و جامع است و دسترسی به محتوای آن آسان است، هر شخص یا سازمانی می تواند از طریق آن زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد. CTM بهترین دوره زبان برای شرکت ها و افراد مختلف محسوب می شود و با تهیه آن می توانید خیال خود را بابت یادگیری زبان راحت کنید. در ضمن اگر از سطح زبان خود مطمئن نیستید کافیست فرم تعیین سطح زبان را پر کنید تا کارشناسان آموزشی موسسه سفیر با شما تماس گرفته و مشاوره تحصیلی و تعیین سطح رایگان را در اختیار شما قرار دهند. تمامی دوره ها و فرم تعیین سطح رایگان از طریق study.safirmall.com قابل دسترسی است.

یادگیری زبان از طریق دوره زبان خودآموز CTM Ambassador علاوه بر تقویت و بهبود زبان شما، راهی بسیار سریع برای افزایش تمرکز در فرآیند یادگیری زبان با برنامه ریزی منظم شماست. بنابراین، اگر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید اما نمی توانید در کلاس شرکت کنید، اکنون زمان ثبت نام در این بسته خودآموز است. برای تهیه پکیج خودآموزی CTM کافیست به سایت study.safirmall.com مراجعه کنید و یا با شماره 02174056000 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش