اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208027646922760
در دسترس نیست

یادگیری زبان: راهی به سوی موفقیت شخصی

کد: 140208027646922760

، (اخبار رسمی): برای اون موارد راه حلی جز شرکت در کلاس زبان خصوصی چیه؟ کلاسی که نیازهای آموزشی یک فرد پرمشغله را پوشش می دهد و در کنار کلاس های گروهی به تمام سطوح زبان دیگر می رسد؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

یادگیری زبان: راهی به سوی موفقیت شخصی
یادگیری زبان برای رشد شخصی

آیا زمان کمی دارید و نیاز به یک دوره آموزشی دارید؟ یا مشغله زیادی دارید و امکان شرکت در کلاس های زبان گروهی وجود دارد؟
برای اون موارد راه حلی جز شرکت در کلاس زبان خصوصی چیه؟ کلاسی که نیازهای آموزشی یک فرد پرمشغله را پوشش می دهد و در کنار کلاس های گروهی به تمام سطوح زبان دیگر می رسد؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید.

چه کسانی به کلاس های زبان خصوصی نیاز دارند؟

اول ببینیم چه کسی باید درس زبان را جدی بگیرد؟ در ادامه با هم بررسی می کنیم که چه کسانی نیاز به استفاده بیشتر از کلاس های خصوصی زبان دارند. البته اگر در هیچ یک از این دسته بندی ها قرار نمی گیرید، می توانید از کلاس هایی با زبان خاص استفاده کنید.

افراد پر مشغله

اول از همه کسانی که به دلیل مشغله کاری فرصت حضور در کلاس های عمومی را در نظر نمی گیرند، می توانند به جنبه های خصوصی زبان فکر کنند. این افراد نمی توانند در ساعات و روزهای خاصی در کلاس های گروهی شرکت کنند و زمان کمتری را به زبان های اختصاصی تبدیل می کنند. توصیه ما این است که در صورت داشتن شرایط مشابه، کلاس های خصوصی زبان را جدی بگیرید.

مهارت یک مهارت زبانی است.

زبان آموزانی که فقط به یکی از مهارت های زبانی نیاز دارند نیز می توانند با شرکت در کلاس زبان خصوصی روی یادگیری حساب کنند. به طور کلی، کلاس های زبان عمومی و گروهی برای هر چهار مهارت اصلی زبان: Listening، Speaking، Reading، Writing پوشش می دهد. اگر می خواهید یکی از این مهارت ها را تقویت کنید، آموزش کلاس زبان تخصصی را انتخاب کنید که برای شما بهتر است.

زبان های کمتر

اگر به زبانی غیر از انگلیسی فکر می کنید، کلاس های زبان خصوصی را به عنوان یک گزینه جدی در نظر بگیرید. زبان هایی مانند آلمانی، روسی یا اسپانیایی به زبان انگلیسی ارائه می شود و کلاس های عمومی برای این زبان ها محدود است. همچنین ممکن است دروس عمومی این زبان با شرایط شما مطابقت نداشته باشد. در چنین حالتی آموزش زبان با کلاس های خصوصی زبان گزینه ای کاملا منطقی به نظر می رسد.

یادگیری در مدت زمان کوتاه

افرادی که می خواهند دانش زبان خود را در مدت زمان کوتاهی به سطح قابل قبولی برسانند نیز از جمله افرادی هستند که باید در کلاس خصوصی زبان شرکت کنند. کلاس های زبان و دوره های گروهی بر اساس برنامه ای خاص و همچنین با توجه به توانایی گروه افراد حاضر در دوره پیش می رود و ممکن است برای کسانی که به دنبال یادگیری زبان در مدت زمان بسیار کوتاهی هستند مناسب نباشد.

   بنابراین اگر به دنبال یادگیری زبان در مدت زمان بسیار کوتاه هستید تا دانش زبان خود را به حد معین و قابل قبولی برسانید، توصیه می کنیم کلاس های خصوصی زبان را جدی بگیرید تا به ضرب الاجل مورد نظر خود برسید. این در مورد انواع زبان ها صدق می کند، به عنوان مثال، یک کلاس خصوصی آلمانی می تواند به یادگیری سریعتر و موثرتر این زبان کمک کند. از مزایای شرکت در کلاس خصوصی زبان  می توان به تمرکز شخصی، برنامه ریزی شخصی، تمرین مکرر، تصحیح خطا و تمرین مکالمه اشاره کرد. این روش اغلب موثرتر از دوره های گروهی است، اگرچه هزینه بیشتری دارد.

شرکت در آزمون های بین المللی

متقاضیان شرکت در آزمون های بین المللی مانند آیلتس، تافل یا دولینگو را نیز ذکر کنیم. شرکت در آزمون های معتبر بین المللی مستلزم یادگیری یک سری تکنیک ها و مهارت هاست. هر زبان آموز ممکن است در یک مهارت قوی تر و در مهارت دیگر ضعیف تر باشد. یادگیری با کلاس خصوصی زبان باعث می شود که نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسید و با حضور استاد زبان خبره بتوانید نقاط قوت خود را تقویت کرده و بر نقاط ضعف خود غلبه کنید. ضمناً آزمون های بین المللی دارای ضرب الاجل هستند و کلاس های عمومی نمی توانند مسئولیت کامل آمادگی برای شرکت در این آزمون ها را بر عهده بگیرند. بنابراین آموزش کلاس خصوصی زبان را جدی بگیرید تا در زمان باقیمانده بتوانید با کمک یک استاد حرفه ای نمره حد نصاب خود را کسب کنید.

یک کلاس خصوصی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

چگونه می توانید بفهمید که کلاس خصوصی برای شما مناسب است؟ در ادامه به بررسی ویژگی های یک تدریس خصوصی زبان خصوصی خوب و مناسب می پردازیم تا بتوانید هوشمندانه تصمیم بگیرید.

با سطح و هدف شما سازگار است

یک کلاس خصوصی خوب باید بتواند به طور دقیق به سطح زبان شما پاسخ دهد و برنامه های آموزشی را بر اساس اهداف شما طراحی کند. به عبارت دیگر، آموزش باید متناسب با سطح شما باشد و به شما در رسیدن به اهداف خود در یادگیری زبان کمک کند. همچنین برنامه آموزشی کلاس های خصوصی باید دارای مراحل باشد تا بتوانید در کنار کلاس ها پیشرفت خود را مرحله به مرحله مشاهده کنید.

اساتید مجرب و مجرب

مهمترین عامل در کلاس زبان خصوصی وجود اساتید مجرب است. اساتیدی که به زبان مورد نظر تسلط کافی دارند و توانایی انتقال مفاهیم و فنون را به شما دارند می توانند راهنمای شما در یادگیری زبان باشند و با روش های آموزشی مناسب انگیزه شما را در فرآیند یادگیری افزایش دهند.

منابع آموزشی مختلف

یک کلاس خصوصی خوب باید به شما این امکان را بدهد که بر اساس نیازهای خود از منابع یادگیری متنوعی استفاده کنید. این منابع می تواند شامل کتاب های اصلی، رمان ها، داستان ها، فیلم ها، فایل های صوتی و منابع آنلاین باشد. تنوع منابع آموزشی به شما این امکان را می دهد که بهترین راه را برای یادگیری زبان بیابید.

استفاده از تکنیک های یادگیری

کلاس خصوصی زبان علاوه بر ارائه مطالب درسی، باید از تکنیک های خاصی برای یادگیری عمیق و سریع استفاده کند. به عنوان مثال، استفاده از بازی های آموزشی می تواند به شما در یادگیری زبان کمک کند.

آمادگی برای امتحانات معتبر

اگر قصد شرکت در آزمون های زبان مانند IELTS، TOEFL، Duolingo، CELPIP، GRE، GMAT، PTE، CAE، FCE، CPE، SAT، TOLIMO، MSRT، MHLE و EPT را دارید، اهمیت آمادگی کامل برای این آزمون ها را بدانید. کلاس خصوصی زبان باید شامل آموزش مهارت های لازم برای قبولی در این آزمون ها باشد و به شما کمک کند تا با خیال راحت در کلاس های خصوصی شرکت کنید.

امکان شخصی سازی کلاس

یک کلاس خصوصی خوب باید بتواند نیازهای آموزشی شما را برآورده کند. برنامه های آموزشی باید با توجه به نقاط قوت و ضعف شما برنامه ریزی شود تا بتوانید بیشترین بهره را از کلاس ها ببرید.

توجه به چهار مهارت

یک کلاس خصوصی خوب باید بتواند به تمام مهارت های زبانی از جمله خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن پاسخ دهد. برنامه آموزشی باید فرصت های کافی برای تقویت هر یک از این مهارت ها و پیشرفت شما در تمامی مهارت ها را فراهم کند.

کلاس های خصوصی آنلاین و خصوصی سفیر

موسسه سفیر که تجربه بالایی در برگزاری کلاس های خصوصی دارد، امکان شرکت در کلاس های خصوصی حضوری و آنلاین را نه تنها برای یادگیری زبان انگلیسی، بلکه برای آموزش زبان های دیگر مانند ترکی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، اسپانیایی، عربی و کره ای. . کلاس های زبان خصوصی برای تمامی مقاطع زبان (از مبتدی تا پیشرفته) و برای تمامی افراد (از کودک تا بزرگسال) برگزار می شود و اساتیدی که برای تدریس کلاس های خصوصی زبان در سفیرمال انتخاب می شوند از بهترین اساتید این مجموعه هستند. نکته قابل توجه در مورد معلمان زبان کودکان و نوجوانان سافیرمال این است که این مربیان دوره های آموزشی ویژه معلمی را گذرانده اند و در زمینه آموزش به کودکان و نوجوانان با کلاس های خصوصی زبان متخصص هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش