اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208037650223768
در دسترس نیست

۴ توصیه اساسی به کسانی که قصد خرید مسکن در دبی دارند!

کد: 140208037650223768

، (اخبار رسمی): دبی یکی از شهرهای پر جاذبه و پویای جهان است که بسیاری از افراد برای کسب اقامت آن یا به دلایل دیگر به خرید خانه در این شهر علاقه زیادی دارند؛ اما خرید خانه در دبی نیاز به بررسی و تحقیق دارد و در این مقاله چند توصیه به کسانی که قصد خرید مسکن در دبی دارند می‌دهیم.

۴ توصیه اساسی به کسانی که قصد خرید مسکن در دبی دارند!
۴ توصیه اساسی به کسانی که قصد خرید مسکن در دبی دارند!

دبی یکی از شهرهای پر جاذبه و پویای جهان است که بسیاری از افراد برای کسب اقامت آن یا به دلایل دیگر به خرید خانه در این شهر علاقه زیادی دارند؛ اما خرید خانه در دبی نیاز به بررسی و تحقیق دارد و دانستن نکاتی درباره هزینه‌های ممکن، مکان‌های مختلف شهر، گزینه‌های تأمین مالی و... لازم است. در این مطلب از dxboffplan سعی می‌کنیم به شما مهم‌ترین توصیه‌های قبل از خرید ملک در دبی را توضیح دهیم که در انتخاب خانه مناسب در دبی به شما کمک خواهند کرد. 
نکته 1: مکان خرید خانه در دبی
شاید یکی از مهم‌ترین توصیه‌های قبل از خرید ملک در دبی این است که کدام منطقه برای شما به منظور خرید خانه مناسب‌تر است و پاسخ این سوال کاملاً به نیازهای شما بستگی دارد. بنابراین سؤالی که باید از خود بپرسید این است که هدف شما از خرید ملک در دبی چیست؟ اگر پاسخ این سؤال را برای خود تعیین کرده‌اید پس حتماً ادامه این قسمت برای انتخاب مکان مناسب خانه به شما کمک خواهد کرد.
مکان‌های جدید در دبی برای خرید خانه
اگر به دنبال چیزی هستید که در حال حاضر ارزان باشد و در آینده ارزش آن افزایش یابد، سعی کنید به جوامعی مانند دبی جنوبی نگاه کنید. جمعیت دبی روز به روز در حال افزایش است و پنج تا ده سال بعد تقاضای مسکن در بسیاری از مناطق جدید دبی وجود خواهد داشت.
مکان‌های توسعه یافته در دبی برای خرید ملک
اگر هدف شما از سرمایه گذاری در دبی کسب درآمد مناسب و ثابت از اجاره است، به شما پیشنهاد می‌کنیم در مناطق توسعه یافته ملک خریداری کنید. برخی از گزینه‌هایی که می‌توانید در نظر بگیرید عبارت‌اند از: مارینا دبی، برج‌های دریاچه جمیرا (JLT)، اقامتگاه ساحلی جمیرا (JBR) و پالم جمیرا.
مکان‌های مقرون به صرفه در دبی برای خرید ملک
اگر می‌خواهید به مناطق مقرون‌به‌صرفه‌تر بروید، گزینه‌های زیادی نیز در این دسته وجود دارد. می‌توانید شهر بین‌المللی دبی، باغ‌های دیسکاوری، دایره روستای جمیرا، مثلث روستای جمیرا، شهر ورزشی دبی و شهر تولید رسانه و... را انتخاب کنید.
به طور خلاصه، انتخاب مکان شما برای خرید ملک در دبی به طور مستقیم با نتیجه‌ای که می‌خواهید از این خرید به دست آورید مرتبط است.
در سایت دی ایکس بی اف پلن این امکان برای شما وجود دارد که شرایط خانه‌های مختلف در همه محله‌ها و مکان‌های دبی را بررسی کرده و با هم مقایسه کنید.
نکته 2: گزینه‌های تامین مالی برای خرید ملک دبی
اگر برای خرید خانه در امارات بودجه کافی را ندارید، احتمالاً جذاب‌ترین مورد بین توصیه‌های قبل از خرید ملک در دبی برای شما اطلاع از گزینه‌های وام مسکن است. طبق دستورالعمل‌های بانک مرکزی امارات، به طور عمده سه دسته وام برای خرید املاک و مسکن به افراد ارائه می‌شود:
وام مسکن برای اتباع امارات متحده عربی
اگر شهروند امارات متحده عربی هستید، می‌توانید برای اولین خرید ملک خود تا 85 درصد LTV دریافت کنید. این مبلغ پیش پرداخت شما را تنها به 15 درصد می‌رساند.
وام مسکن برای افراد خارجی مقیم امارات 
اگر خارجی مقیم امارات هستید، می‌توانید برای اولین خرید ملک خود تا 75 درصد LTV دریافت کنید. در این صورت باید 25 درصد پیش پرداخت داشته باشید.
وام خرید خانه برای افراد غیر مقیم امارات
اگر مقیم امارات نیستید، همچنان می‌توانید در اینجا وام مسکن بگیرید. در این صورت، بانک‌ها می‌توانند حداکثر 50 درصد LTV را به شما پیشنهاد دهند. بنابراین، به عنوان یک فرد غیر مقیم، باید 50٪ پیش پرداخت داشته باشید.
به طور کلی بانک‌ها در امارات برای وام مسکن معمولاً از 3٪ تا 5٪ سود دریافت می‌کنند.
نکته 3: هزینه‌های مرتبط با خرید خانه در دبی
به طور کلی هزینه‌های اضافی برای خرید ملک در دبی حدود 6.5٪ تا 9٪ از کل ارزش خرید (بسته به نحوه بستن معامله) خواهد بود اما در این قسمت با جزئیات به شما توضیح می‌دهیم که چه هزینه‌هایی می‌تواند با خرید ملک در دبی همراه باشد. مسلماً یکی از مهم‌ترین توصیه‌های قبل از خرید ملک در دبی این است که کاملاً از همه هزینه‌های ممکن اطلاع داشته باشید.
قیمت خرید ملک در دبی
اولین هزینه‌ای که باید متحمل شوید قیمت خرید ملک است. یا آن را به صورت چک مدیریتی به طور کامل پرداخت می‌کنید یا از بانک کمک مالی دریافت می‌کنید. در مورد رهن، پرداخت بخشی توسط بانک انجام می‌شود و نماینده بانک در زمان انتقال مالکیت حضور خواهد داشت.
هزینه ثبت نام خرید ملک در دبی
دومین هزینه مربوط به خرید ملک در دبی هزینه ثبت نام/ انتقال است. این هزینه به اداره زمین دبی پرداخت می‌شود. 4% قیمت فروش توافق شده ثابت است.
کارمزد ارزش گذاری ملک در دبی
اگر از بانک وام مسکن می‌گیرید. هزینه ارزیابی 3000 درهم از شما دریافت خواهد شد. این کارمزد می‌تواند از بانکی به بانک دیگر متفاوت باشد.
کارمزد پردازش وام 
جدا از کارمزد ارزیابی که به بانک می‌پردازید، 1% کارمزد پردازش از طرف بانک بر روی مبلغ وامی که می‌گیرید دریافت می‌شود.
هزینه ثبت وام مسکن
هزینه سوم 0.25 درصد قیمت خرید خواهد بود. در صورت دریافت وام مسکن، این مورد اعمال خواهد شد. هزینه‌های اداره زمین دبی 0.25٪ برای ثبت وام مسکن است.
حق امین
هزینه چهارم حق امین خواهد بود. اگر قیمت فروش برابر یا کمتر از 500000 درهم باشد، این هزینه 2000 درهم + مالیات بر ارزش افزوده و اگر قیمت فروش بالای 500000 درهم باشد، 4000 درهم + مالیات بر ارزش افزوده است.
هزینه کارگزاری 
پنجمین هزینه کارمزد کارگزاری خواهد بود. رویه استاندارد در دبی 2% ارزش فروش است. طبق دپارتمان زمین دبی، کمیسیون کارگزاری به درک متقابل مشتری و کارگزار بستگی دارد.
هزینه خدمات، تعمیر و نگهداری ملک در دبی
اولین کاری که باید انجام دهید این است که هزینه خدمات سالانه را به شرکت مدیریت انجمن مالک پرداخت کنید. این شرکت مسئولیت نگهداری و مدیریت مشاعات ساختمان را بر عهده دارد.
ثبت DEWA
در مرحله بعد، ثبت نام خود را در اداره آب و برق دبی (DEWA) انجام خواهید داد. برای یک آپارتمان، تقریباً 2400 درهم هزینه خواهد داشت (که 2000 درهم آن سپرده تضمینی قابل استرداد است).
اگر ویلا را در دبی خریداری کرده باشید، هزینه ثبت نام DEWA شما تقریباً 4500 درهم خواهد بود (که 4000 درهم به عنوان سپرده امنیتی قابل استرداد است).
هزینه‌ سیستم‌های تهویه مطبوع
اگر یک شرکت خنک کننده منطقه‌ای ارائه دهنده خدمات آب سرد و تهویه مطبوع در ساختمان باشد، باید در آنها نیز ثبت نام کنید. این کار می‌تواند بین 2000 تا 4000 درهم برای شما هزینه داشته باشد.
هزینه مدیریت املاک
اگر در دبی زندگی نمی‌کنید و می‌خواهید شخصی داشته باشید که در غیاب شما بتواند املاک شما را مدیریت کند، شرکت‌های مدیریت املاک وجود دارند که می‌توانید آنها را استخدام کنید. کارمزد چنین شرکت‌های مدیریتی از 5 درصد درآمد سالانه اجاره شروع می‌شود. بیمه خانه هم یک هزینه اختیاری است؛ اما در مواقع نگرانی می‌تواند بسیار مفید باشد. 
برای بررسی هزینه انواع مسکن با ویژگی‌های متفاوت در امارات و همچنین کسب اطلاع بیشتر از موارد مربوط به مهاجرت به امارات مانند شرایط و مدارک اخذ ویزای امارات با خرید ملک می‌توانید به مطلب لینک شده مراجعه کنید و از اطلاعات مفید و تخصصی بهره‌مند شوید.
نکته 4: آشنایی با قوانین محلی پیش از خرید ملک در دبی
مانند هر خرید دیگری، مهم است که قبل از هر گونه تعهدی با قوانین و مقررات محلی آشنا شوید. هنگام خرید املاک و مستغلات در خارج از کشور این کار بسیار ضروری است؛ زیرا کشورهای مختلف اغلب قوانین و مقررات منحصر به فردی دارند.
در دبی، مهاجران می‌توانند ملک مسکونی بخرند؛ اما باید محدودیت‌های خاصی را رعایت کنند. به عنوان مثال، تمام املاک باید تحت نام یک شرکت آزاد (که به عنوان شرکت توسعه املاک نیز شناخته می‌شود) ثبت شود. پس از آن، سرمایه گذارانی که مایل به خرید ملک در دبی هستند باید ویزای اقامت معتبر دریافت کنند و می‌توانند تنها یک واحد مسکونی برای هر خانواده خریداری کنند.
جمع بندی
دبی برای افراد سراسر دنیا شهر محبوبی است و افراد زیادی علاقه‌مند هستند که در این شهر برای اقامت یا سرمایه گذاری خانه خریداری کنند. در این متن سعی کردیم مهم‌ترین توصیه‌های قبل از خرید ملک در دبی را برایتان توضیح دهیم و از لزوم اطلاع از انواع هزینه‌ها، قانون‌ها، تنوع محله‌ها و مکان‌ها و همچنین گزینه‌های مختلف تأمین مالی بگوییم. امیدوارم این مقاله هنگام خرید خانه در دبی برای شما مفید باشد؛ اما به طور کلی یکی از بهترین منابعی که می‌تواند در زمینه خرید ملک در دبی و مهاجرت به امارات به شما کمک کند سایت dxboffplan.com است که به صورت تخصصی درباره این موارد به شما اطلاعات بسیار مفیدی ارائه می‌دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان