اطلاعات تماس
  • 021882***** - 099076*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208107661623193
در دسترس نیست

از بین رفتن همه دندانها با فقدان یک دندان

کشیدن یک دندان همه دندانها را از بین می برد

کد: 140208107661623193

، تهران , (اخبار رسمی): متخصص لثه و کاشت ایمپلنتهای دندانی در خصوص اینکه چگونه از دست دادن یک دندان موجب از بین رفتن تمام دندانها می شود، توضیح می دهد.

کشیدن یک دندان همه دندانها را از بین می برد
اینفو گرافی مشکلاتی که بی دندانی می تواند به وجود آورد

گاهی کاشتن و ایمپلنت یک دندان، بسیار بیشتر از هزینه های گزاف و خطرناک تزریق ژل و بوتاکس، به جوان نگهداشتن پوست صورت افراد کمک می کند.

دکتر شهریار الیاهو پریودونتیست و متخصص کاشت ایمپلنتهای دندانی اظهار داشت: گاهی بی توجهی به یک دندان خصوصا در ناحیه انتهایی فک، به مرور زمان موجب تخریب و تحلیل استخوان فک در ناحیه بی دندانی می شود و در مرحله اول 5 دندان مجاور خود را دچار آسیب کرده و با مرور زمان  شرایط را برای تحلیل بیشتر استخوان ناحیه بی دندانی فراهم می کند. علاوه بر این، مشکلات گوارشی نیز به سبب عدم جویدن صحیح غذا،گریبان گیر افراد خواهد شد.

وی افزود: وجود ریشه دندان در فک، استخوان فک را زنده نگه می دارد و مانع تحلیل استخوان و در نتیجه مانع از بروز نشانه های پیری زودرس در صورت می شود. گاهی کاشتن و ایمپلنت یک دندان، بسیار بیشتر از هزینه های گزاف و خطرناک تزریق ژل و بوتاکس، به جوان نگهداشتن پوست صورت افراد کمک می کند.

متخصص ایمپلنت  با اظهار تاسف از  وضعیت بسیار نا مناسب دندانهای کل فک در افراد با سنین پایین اضافه کرد: متاسفانه از بین رفتن دندانها و عدم توجه به رعایت بهداشت دهان و دندان، ترمیم به موقع و عدم جایگزین کردن دندانها با تعداد کم موجب شده است که افراد زیادی در سنین بسیار کم دچار عارضه بی دندانی در کل فک بالا و پایین شوند.

الیاهو در ادامه افزود:  پر کردن جای خالی یک دندان بسیار کم هزینه تر از هزینه ایمپلنت همه دندانها است که باید مورد توجه قرار گیرد .

دکتر الیاهو در خصوص هزینه های بالای دندانپزشکی خصوصا ایمپلنت دندان گفت:  بیشتر هزینه ها را خود افراد به خود و خانواده تحمیل میکنند، چراکه اگر یک دندان با هزینه کم به موقع ترمیم شود، سالها عمر آن بیشتر می شود، اما عدم انجام یک ترمیم ساده موجب تحمیل هزینه عصب کشی ، پرکردن، روکش و یا کشیدن دندان و در نهایت هزینه کاشت ایمپلنت دندان می شود.

در ادامه دکتر الیاهو متخصص ایمپلنت در تهران به چند سوال عمده در مورد ایمپلنت پاسخ می دهند.

ایمپلنت تمام دندانها چقدر هزینه دارد؟

هزینه ایمپلنت تمام دندانها به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • تعداد ایمپلنت مورد نیاز
  • نوع ایمپلنت
  • کیفیت مواد و تجهیزات مورد استفاده
  • تجربه و مهارت دندانپزشک

قیمت ایمپلنت کامل فک بالا و پایین

به طور کلی، هزینه ایمپلنت تمام دندانها  در فک بالا و پایین  در ایران از 100 میلیون تومان تا 200 میلیون تومان متغیر است. هزینه ایمپلنت یک فک معمولاً حدود 50 تا 100 میلیون تومان است.

آیا میشود همه دندانها را ایمپلنت کرد؟

در پاسخ به این سوال باید عرض کنم که عموما تمام فک در شرایط خوب استخوانی  با 8 یا 7 پایه ایمپلنت خواهد شد و روی این تعداد ایمپلنت 14 واحد روکش نصب خواهد شد

قیمت ایمپلنت all on 4 چقدر است؟

روش ALL ON 4  روشی است که کل روکشها بر 4 پایه ایمپلنت سوار می شود که عموما این روش برای افرادی که تحلیل شدید استخوانی دارن بیشتر توصیه می شود.

قیمت این نوع جراحی  نسبت به فول ایمپلنت طبیعتا کمتر خواهد بود

جراحی ایمپلنت فک بالا با سینوس لیفت  چیست؟

همه ما ادمها در فک بالا دو حفره در استخوان فک داریم که به ان سینوس گفته می شود. این حفره ها به مرور زمان و با بالارفتن بزرگتر می شوند، زمانی که در این ناحیه دندان نیز کشیده شود، سرعت تحلیل استخوان در ای ناحیه بیشتر می شود وامکان گذاشتن پایه فیکسچرایمپلنت وجود ندارد.

به همین سبب دندانپزشک متخصص لثه یا جراح متخصص فک و صورت این جراحی را انجام می دهد، با بازکردن سینوس و تزریق پودر استخوان به کف سینوس ، حجم استخوان در آن ناحیه را افزایش داده و پس از دوران نقاهت چند ماهه، فک آماده نصب پایه ایمپلنت می شود.

هزینه جراحی ایمپلنت و سینوس لیفت چقدر است؟
هزینه جراحی سینوس و کاشت ایمپلنت در فک بالا عموما بستگی به برند ایمپلنت استفاده شده و میزان استفاده پودر استخوان در آن ناحیه بستگی دارد که به این هزینه دستمزد جراح متخصص نیز اضافه می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دندانپزشکی دکتر الیاهو

من دکتر شهریار اِلیاهو هستم‌، پریودنتیست (متخصص جراحی لثه) و ایمپلنتولوژیست (متخصص کاشت ایمپلنت‌های دندانی)؛‌ سال ۱۳۷۱ در رشته‌ی دندانپزشکی وارد دانشگاه تهران شدم و در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی تخصص جراحی لثه و ایمپلنت را گذراندم.‌ خدمات تخصصی ما کاشت ایمپلنت یک روزه کاشت ایمپلنت به دلیل طول درمان طولانی، همواره برای افرادی که در تعامل با دیگران هستند ، دغدغه بوده و هست. ما این مشکل را در یک روز برای شما مرتفع می کنیم

اطلاعات تماس
  • 021882***** - 099076*****
[نمایش اطلاعات]