اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208167673723781
در دسترس نیست

قفل الکترونیکی یوکا چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

کد: 140208167673723781

، (اخبار رسمی): دستگاه قفل دیجیتال یوکا از انواع قفل‌های موجود در بازار است که بازگشایی آن به کلیدهای مکانیکی نیاز ندارد؛ بنابراین از امنیت بالایی برخوردار بوده و با استفاده از آن می‌توان دسترسی افراد به قسمت‌های مختلف یک سازه را نیز به راحتی کنترل کرد.

قفل الکترونیکی یوکا چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
قفل الکترونیکی یوکا چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
قفل الکترونیکی یوکا چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
قفل الکترونیکی یوکا چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
قفل الکترونیکی یوکا چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
قفل الکترونیکی یوکا چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
قفل الکترونیکی یوکا چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
قفل الکترونیکی یوکا چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟

اگر شما هم به دنبال یک راهکار امنیتی مناسب برای محل کار یا منزل خود هستید، بهتر است خرید قفل الکترونیکی یوکا را در نظر بگیرید.

معرفی قفل دیجیتال یوکا

در قفل الکترونیکی یوکا برای باز کردن در نیازی به کلید مکانیکی نداشته و فرآیند بازگشایی با استفاده از تکنولوژی الکترونیکی انجام می‌شود؛ بنابراین با توجه به نوع قفل دیجیتال یوکا می‌توانید از کارت، اثر انگشت، ورود رمز عبور، تشخیص چهره و… که فرکانس الکتریکی مشخصی را به دستگاه قفل ارسال می‌کنند، استفاده کنید.

قفل الکترونیکی یوکا چه کاربردی دارد؟

انواع مدل‌های قفل دیجیتال یوکا برحسب مشخصات و ویژگی‌های خود کاربردهای متفاوتی دارند که شامل موارد زیر است:

●      استفاده به عنوان قفل درب منزل به منظور تأمین امنیت بیشتر

●      مدیریت ورودی ساختمان و تعریف دسترسی ویژه برای تعدادی از ساکنین

●      امکان استفاده در مکان‌های مختلف از قبیل آزمایشگاه، هتل، باشگاه و…

●      استفاده بر روی درب‌های مهم به منظور ممانعت از ورود سایرین

انواع قفل الکترونیکی یوکا

انواع قفل دیجیتال یوکا در یکی از گروه‌های زیر قرار می‌گیرند که می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز خود مناسب‌ترین نوع را انتخاب کنید:

قفل دیجیتال اثر انگشتی یوکا

یکی از جدیدترین مدل‌های قفل الکترونیکی یوکا انواع اثر انگشتی آن است که امنیت فوق‌العاده بالایی دارد. از آنجایی که اثر انگشت هر شخص منحصربه‌فرد است تولیدکنندگان دستگاه‌های قفل تصمیم گرفتند از این قابلیت در طراحی محصولات استفاده کنند.

نتیجه این کار این است که افراد غیرمجاز نمی‌توانند وارد حریم امن خانه یا محل کار شما شوند.

قفل الکترونیکی بازشونده با تلفن همراه

در دنیای امروز تلفن‌های همراه به جز جدا نشدنی زندگی انسان‌ها تبدیل شده‌اند و همیشه و هرلحظه آن‌ها را همراه خود داریم. با توجه به این موضوع قفل الکترونیکی یوکا که قابلیت باز شدن با تلفن همراه را دارد، عرضه شده است. در این دستگاه قفل می‌توانید با استفاده از تلفن در را از راه دور باز کرده و در عین حال رفت و آمد افراد مختلف را هم در بررسی کنید.

قفل دیجیتال کارتی یوکا

یکی از پرکاربردترین انواع قفل دیجیتال یوکا مدل‌های کارتی آن هستند که به صورت گسترده در هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. سازوکار این قفل بر مبنای سیستم امواج رادیویی بوده و در را با استفاده از کارتی که با این امواج برنامه نویسی شده باز می‌کند.

آسان بودن کار با این قفل و امکان برنامه نویسی مجدد برای کارت‌ها باعث محبوبیت بالای این دستگاه در بین مجموعه‌های مختلف به خصوص هتل‌داران شده است.

دستگیره چندکاره و قفل الکترونیکی یوکا

همان‌طور که مشخص است قفل الکترونیکی یوکا مدل چندکاره می‌تواند با استفاده از ابزارهای مختلفی باز شود. از جمله امکانات مختلف این دستگاه قفل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

●      قابلیت باز شدن با تشخیص کف دست

●      امکان استفاده از حالت تشخیص چهره

●      قابلیت تنظیم اثر انگشت، کارت، تگ و کلید مکانیکی

●      امکان تنظیم رمز یکبار مصرف و پترن

قفل الکترونیکی یوکا با قابلیت تنظیم رمز عبور

همان‌طور که مشخص است این نوع قفل دیجیتال یوکا با استفاده از یک رمز عبور مشخص باز شده و شما را از دردسرهای مرتبط با حمل کلیدهای مکانیکی راحت می‌کند. البته باید در زمان تنظیم رمز عبور خود مواردی را انتخاب کنید که فهمیدن آن توسط سایرین دشوار باشد.

قفل دیجیتال تشخیص چهره

یکی از مشخصات بیومتریک مورد استفاده در تلفن‌های همراه، فناوری تشخیص چهره است. جالب است بدانید که تعدادی از مدل‌های قفل دیجیتال یوکا هم مجهز به این فناوری بوده که عملکرد بسیار دقیق و امنیت بالایی دارد. در این مدل، شناسه‌ی افراد مورد نظر (چهره) درون دستگاه ثبت شده و اجازه‌ی دسترسی صرفاً برای آن‌ها صادر می‌شود.

مزیت استفاده از قفل الکترونیکی یوکا

استفاده گسترده‌ی شرکت‌های و منازل از قفل دیجیتال یوکا به دلیل مزایای فراوان این محصول فوق‌العاده است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

عدم نیاز به قفل کردن

در قفل‌های مکانیکی بعد از هر بار خروج باید در را قفل کنید در حالی که در انواع قفل الکترونیکی یوکا این کار لازم نیست؛ چرا که بعد از خروج شما در به صورت خودکار قفل می‌شود.

مدیریت بهتر محیط کار

با تجهیز محل کار خود به یکی از مدل‌های دستگاه قفل یوکا می‌توانید ورود و خروج کارمندان را به راحتی نظارت کرده و دسترسی‌های مورد نیاز را هم برای کارکنان مورد نظر خود ایجاد کنید.

امنیت بالا در مقایسه با قفل‌های مکانیکی

شاید بتوان گفت که یکی از مهم‌ترین مزایای قفل الکترونیکی یوکا امنیت بسیار بالاتر آن در مقایسه با قفل‌های مکانیکی است. در حالی که در قفل‌های مکانیکی می‌توان با کلید یدک، شکستن قفل و… در را باز کرد، دستگاه‌های قفل دیجیتال یوکا صرفاً با کارت، رمز، یا اثر انگشت مخصوص خود باز شده و آسیب زدن به آن‌ها هم بسیار دشوار است.

مدیریت راحت‌تر منزل

اگر نگران این هستید که در زمان عدم حضور شما کودکان یا سالمندی که در منزل دارید از خانه خارج شوند می‌توانید نصب قفل یوکا را در نظر بگیرید. چرا که با قابلیت قفل کودک به کار رفته در آن‌ها می‌توان مانع خروج این افراد شد.

مجهز بودن قفل دیجیتال یوکا به سیستم ضد شوک

بعد از نصب دستگاه‌های قفل یوکا خیال شما بابت امنیت کاملاً راحت خواهد بود؛ چرا که این قفل‌ها مجهز به سیستم ضد شوک هستند. در نتیجه در برابر شوک‌های وارده فعال شده و سیستم قفل را خاموش می‌کنند. با این کار احتمال بروز سرقت به صفر می‌رسد.

زیبایی بی‌همتا

سال‌ها بود که تغییر چندانی در ظاهر کلیدها ایجاد نمی‌شد و نهایت تغییر صورت گرفته تبدیل کلیدهای ساده به انواع کامپیوتری بود؛‌ در حالی که محصولات مختلف نوآوران هوشمند از قبیل قفل الکترونیکی یوکا در کنار قابلیت‌های گوناگون خود از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردار هستند که می‌تواند جذابیت فضای شما را دو چندان کند.

خرید قفل دیجیتال یوکا

امروزه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد تأمین امنیت منزل و محل کار خود است. شما با خرید یکی از مدل‌های قفل الکترونیکی یوکا در کنار حفظ امنیت مکان مورد نظر خود می‌توانید از مزایای مختلفی که به آن پرداختیم بهره‌مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وب‌سایت مجموعه مراجعه کرده یا با شماره تلفن ۴۷۲۲۳-۰۲۱ تماس بگیرید.

https://yuccahq.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]