اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208207678523863
در دسترس نیست

10 تا از بزرگترین تولید کننده تجهیزات پزشکی

کد: 140208207678523863

، (اخبار رسمی): برای خرید بهترین تجهیزات پزشکی، لازم است تا با بزرگترین تولید کننده های این صنف آشنا شده و مشخصات آن ها را نیز بدانید. پس با ما همراه باشید.

10 تا از بزرگترین تولید کننده تجهیزات پزشکی
10 تا از بزرگترین تولید کننده تجهیزات پزشکی
10 تا از بزرگترین تولید کننده تجهیزات پزشکی
10 تا از بزرگترین تولید کننده تجهیزات پزشکی
10 تا از بزرگترین تولید کننده تجهیزات پزشکی
10 تا از بزرگترین تولید کننده تجهیزات پزشکی

مشخصات بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی

کالاهایی که توسط بزرگترین تولیدکنندگان لوازم و تجهیزات پزشکی ساخته می شوند، به طور مستقیم بر کیفیت درمان اثر می گذارد. به همین خاطر است که عموم بیمارستان ها و درمانگاره ها، خرید از معتبرترین شرکت ها را در اولویت قرار می دهند. بهتر است شما نیز پیش از خرید تجهیزات پزشکی، یک شرکت معتبر ایرانی را شناسایی کنید. در یک نگاه کلی می توان بزرگترین تولیدکننده این صنف را با مشخصاتی همچون موارد زیر معرفی نمود.

1.     شرکت های معتبر در زمینه ساخت و تولید تجهیزات پزشکی، به دنبال ساخت بروزترین و مدرن ترین تجهیزات و محصولات پزشکی می روند.

2.     کیفیت ساخت لوازم و تجهیزات پزشکی برای آن ها بیش از سودآوری شخصی اهمیت دارد. آن ها در تلاشند تا بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات را در اختیار حوزه دارو و درمان قرار دهند.

3.     آن ها مجوزهای لازم برای فعالیت در این صنف، مجوزهای رسمی از اداره کل تجهیزات پزشکی و وزارت بهداشت همچون  را دریافت کرده اند.

4.     بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی در ایران، دارای یک تیم و کادر حرفه ای هستند. آن ها به مشتریان خود مشاوره های لازم در خصوص مشخصات هر یک از تجهیزات پزشکی و نحوه کارکرد آن ها را ارائه می دهند.

5.     آن ها به خوبی در بیمارستان ها و مراکز درمانی کشور معرفی شده و تجهیزات آن ها را فراهم می سازند.

6.     بزرگترین تولیدکننده تجهیزات پزشکی از تجربه و سابقه بالایی در خصوص خدمات رسانی به حوزه درمان، برخوردار است.

معرفی تولیدکننده های ایرانی تجهیزات پزشکی

برای افرادی که تصمیم به خرید تجهیزات درمانی، آزمایشگاهی، پزشکی و بیمارستانی دارند، خرید از برندهای ایرانی گزینه مناسب تری است. در معرفی این برندهای می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1.    تولید کننده برتر تجهیزات پزشکی ایرانی؛ کاووش مگا

کاووش مگا، یکی از برترین برندهای ایرانی است که در خصوص تولید انواع اتوکلاو، کوره الکتریکی، هود آزمایشگاه، بنماری و ... فعالیت می کند. این برند ایرانی در تولید محصولات خود از معروف ترین برندهای خارجی ایده گرفته است. در عمل محصولات کاووش مگا هیچ تفاوتی با نمونه خارجی خود نداشته و در مواردی بهتر نیز عمل می کند. با خرید از فروشگاه اینترنتی این برند به نشانی https://kavooshmega-co.com  می توانید تجهیزات پزشکی بیمارستانی، آزمایشگاهی، ارتوپدی و ... را با بهترین و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

برترین مراکز فروش تجهیزات پزشکی در سطح جهان

اگر به خرید محصولات خارجی علاقه داشته باشید، احتمالا دوست دارید بدانید مرکز و بورس اصلی تجهیزات پزشکی در خارج از ایران، کجاست؟ در این خصوص باید بدانید برندهای معتبر خارجی علاوه بر داشتن فروشگاه فیزیکی، در فضای آنلاین نیز به فروش محصولات خود می پردازند. می توان دو برند نامی را در خصوص تولید تجهیزات پزشکی، موفق دانست. از جمله:

2.    برند ملاگ تولیدکننده برتر تجهیزات پزشکی در ملبورن

یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید و عرضه لوازم پزشکی برند ملاگ در کشور ملبورن است. می توانید محصولات این برند پرآوازه را در وبسایت  https://www.melag.com/en مشاهده کنید. این برند نامی و معتبر، انواع مختلفی از تجهیزات پزشکی را با کیفیت بالا و کاربری ساده، عرضه ساخته است. این شرکت توسط چندین محقق، دانشمند و پزشک، اداره می شود.

3.    برند یوروندا عرضه کننده با کیفیت ترین تجهیزات پزشکی در ایتالیا

از دیگر برندهایی که در لیست برترین و موفق ترین تولیدکننده های خارجی هستند، برند یوروندا است. در کشور ایتالیا اغلب افرادی که به نوعی با لوازم پزشکی سر و کار دارند، با این برند نامی آشنا هستند. اگر دوست دارید محصولات با کیفیت یوروندا را از نزدیک ببینید، حتماً به وبسایت https://www.euronda.com سر بزنید. در این درگاه آنلاین می توانید تنوع قابل توجهی از تجهیزات مصرفی پزشکی را ملاحظه کنید.

4.    برند استریکر تولید کننده تجهیزات پزشکی در آلمان

این برند نامی از جمله تولیدکنندگان برتر لوازم پزشکی است که ده ها شعبه مختلف در کشورهایی همچون کانادا، برزیل، آرژانتین و ... دارد.

5.    تولیدکننده تجهیزات پزشکی وسون در کشور پرتغال

در کشور پرتغال، وسون یکی از برترین تولیدکنندگان لوازم پزشکی است که بیش از ده ها اقلام دندان پزشکی، بیمارستانی و زیبایی را عرضه می کند.

6.    تولید کننده اقلام پزشکی ابوت در کشور آمریکا

در لیست برترین تولیدکنندگان خارجی برند abbott نیز به چشم می خورد. این برند نامی جزو معروف ترین تولیدکنندگان خارجی است که محصولات با کیفیت را در اختیار جامعه پزشکی قرار می دهد.

سایر تولید کننده های تجهیزات پزشکی در ایران

7.    آویکو

در لیست برندهای تولیدکننده تجهیزات پزشکی ایرانی قرار دارد. این شرکت در زمینه تولید انواع تجهیزات پزشکی همچون اتوکلاو رومیزی فعالیت می کند.

اتوکلاوها از نظر اندازه ، شکل و عملکرد متفاوت هستند. یک اتوکلاو بسیار اساسی شبیه به اجاق گاز فشار است. هر دو از قدرت بخار برای از بین بردن باکتری ها ، اسپورها و میکروب های مقاوم در برابر آب جوش و مواد شوینده قدرتمند استفاده می کنند.

8.    فراز مهر

از دیگر تولیدکنندگان ایرانی است که با هدف ساخت تجهیزات دندانپزشکی روی کار آمده است. کارخانه این برند در شهر اصفهان مستقر شده است.

9.    طب زمان کیان

این برند ایرانی سالیان سال است که بتولید انواع اتوکلاو دندانپزشکی می پردازد. تجربه بالا موجب شده تا در تولید انواع مختلف اتوکلاو ها، موفق عمل کند.

10.ریحان طب

این شرکت فعالیت خود را از سال 1396 در شهرک صنعتی نصیر شهر آغاز کرده و در این مدت به طور متمرکز به ساخت و تولید تجهیزات آزمایشگاهی می پردازد.

نتیجه گیری

شناسایی بزرگترین و موفق ترین برندهای در زمینه تهیه و تولید تجهیزات پزشکی، اهمیت زیادی دارد. مشخصاً اگر با دید باز اقدام به خرید تجهیزات پزشکی کنید، موفقیت خود را در انجام این خرید، تضمین کرده اید. در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با برترین و بزرگترین تولیدکنندگان اقلام پزشکی در ایران و سراسر جهان، آشنا کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش