اطلاعات تماس
  • 021777*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208217680722817
در دسترس نیست

خریدار وام ازدواج

خریدار وام ازدواج

کد: 140208217680722817

، (اخبار رسمی): خریدار وام ازدواج به بالاترین قیمت و فروش وام ازدواج

خریدار وام ازدواج
خریدار وام ازدواج

خریدار وام ازدواج شما هستیم با سایت وامتک

اعطای وام، از جمله خدماتی است که بانک ها، اقدام به ارائه آن، می نمایند و در واقع، یکی از مهم ترین، منبع کسب درآمد بانک ها، است. از سوی دیگر، وام ها، از جمله تسهیلاتی هستند که با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه امروز و تنوعی که دارند، بسیار، مورد استقبال افراد، قرار می گیرند. 
وام ازدواج، وام سهام عدالت، وام کالا، وام خودرو، وام مسکن زوجین، وام جعاله تعمیر مسکن، وام خرید مسکن و سایر موارد، از جمله انواع وام های بانکی بوده که در صورت واجد شرایط بودن متقاضی و تقاضای دریافت وام، از بانک یا موسسه ارائه دهنده آن، به وی، تعلق خواهد گرفت.
از آنجا که وام، در واقع، نوعی قرض بوده و مبلغی معین، در قبال دریافت اصل پول به همراه سودی تعیین شده، توسط بانک، به متقاضی وام، تعلق می گیرد، وام گیرنده، باید، بتواند، تضمینی به بانک، جهت بازپرداخت اصل و سود پول قرض گرفته شده، تا موعد مقرر، ارائه دهد.
در واقع، بانک ها، برای اعطای تسهیلات خریدار وام ازدواج شما هستیم با سایت وامتک وام ازدواج ، از جهت تضمین، شرایط سخت گیرانه ای دارند و به همین علت، بسیاری از افراد، نمی توانند، ضامنی که کارمند دولت بوده یا فیش حقوقی معتبر داشته باشد را به بانک، معرفی کرده و از تسهیلات وام، استفاده نمایند.
از همین رو، بسیاری از افراد، به خرید و فروش وام هایی نظیر وام مسکن جوانان، رو آورده که در بسیاری موارد، در صورتی که مطابق نحوه و شرایط آن، نجام نگردد، تبعات جبران ناپذیری خواهد داشت و انتقال دهنده را با حکم مجازات خرید و فروش وام، روبرو خواهد کرد.
خرید و فروش وام، معمولا، در خصوص انتقال امتیاز وام های قابل انتقال، معنا دارد و در صورتی که مطابق قواعد و مقررات بانکی، انجام شود، قانونی بوده و قابل انجام است. هر بانک، برای انتقال و خرید و فروش امتیاز وام، بسته به نوع وام، شرایط مخصوص به خود را دارد و دسته ای از وام ها را مطلقا، غیر قابل انتقال می داند و حکم مجازات خرید و فروش وام را برای انتقال دهنده آن، پیش بینی کرده است. شرایط خرید و فروش وام یا انتقال وام، عبارتند از: 
وام بانکی، جزو وام های قابل انتقال باشد.
فروشنده امتیاز وام، به طور قانونی و مشروع، از بانک، اقدام به اخذ وامی که امتیاز آن، قابل انتقال است، نموده باشد.
بیع نامه انتقال امتیاز، میان خریدار و فروشنده، با رعایت شرایط عمومی صحت قراردادها، تنظیم شده باشد.
انتقال امتیاز، به بانک مربوطه، اطلاع داده شود.
هر دو طرف معامله، در بانک اعطا کننده وام، حاضر شده و با ارائه مدارک، اقدام به ثبت انتقال امتیاز نمایند.

 پس از صحبت در خصوص شرایط خرید و فروش وام، در ادامه مقاله، قصد داریم، درباره نحوه خرید و فروش وام، صحبت کنیم و بگوییم که در صورت انجام این امر، به صورت غیر قانونی، حکم مجازات خرید و فروش وام، چه خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021777*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه