اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140208307695123849
در دسترس نیست

تزریق پی آر پی در کلینیک غزل بابل

تزریق پی آر پی در بابل

کد: 140208307695123849

، بابل , (اخبار رسمی): یکی از روش‌های جدید برای جوانسازی پوست صورت ترمیم بافت‌های آسیب دیده و درمان چروک‌های صورت روش پی آر پی نام دارد. در این روش از خون فرد متقاضی برای جوانسازی پوست استفاده می‌شود.بنابراین prp روشی است که به درمان چین و چروک‌های پوست، درمان افتادگی پوست و همچنین درمان آسیب‌دیدگی‌های پوست شما کمک می‌کند

تزریق پی آر پی در بابل
پی آر پی در بابل در کلینیک غزل

تزریق پی آر پی تبدیل به یکی از روش های جوانسازی محبوب است. این محلول تشکیل شده از پلاکت های فعال می باشد و می تواند در رفع چین و چروک ها، رفع جای جوش، درمان مشکلات مفصلی و... موثر باشد.

پی آر پی یا همان پلاسمای غنی از پلاکت، ماده ای است که برای بهبود گردش خون در ناحیه تزریق شده موثر است. پلاسما، از اجزای خون محسوب می شود و دارای پروتئین هایی است که به لخته شدن خون کمک می کند. پلاسمای غنی از پلاکت، توسط متخصص تولید می شود و در رشد سلولی موثر است. پی آر پی به درمان مشکلات مفصلی کمک می کند همچنین یکی از روش های جوانسازی به شما می رود. این ماده به بافت های آسیب دیده تزریق می شود تا با فاکتورها و پروتئین هایی که دارد، به بهبود سریع تر بافت کمک کند. در ادامه این مطلب می خواهیم ضمن معرفی بهترین دکتر پی آر پی در بابل، شما را با مزایا، عوارض و قیمت تزریق پی آر پی آشنا کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

پی آر پی چیست؟

اگر به دنبال روش های جوانسازی باشید و یا درباره روش های درمان مشکلات مفصلی تحقیق کرده باشید، احتمالا درباره تزریق prp اطلاعات مختصری دارید اما خیلی ها نمی دانند پی آر پی چیست؟ پیش از بررسی روش تزریق پی آر پی، ابتدا می خواهیم درباره پلاسما توضیح دهیم.

پلاسما، قسمت مایع خون محسوب می شود که گلبول های قرمز، سفید و پلاکت ها از طریق این مایع گردش می کنند. آب و پروتئین، عمده ماده تشکیل دهنده پلاسما هستند و پلاکت یا ترومبوسیت در پلاسما جریان دارد تا به لخته شدن خون و عملکردهای بهبود رشد کمک کند.

پی آر پی یا پلاسمای غنی از پلاکت نیز همانطور که از نام آن مشخص است، تشکیل شده از پلاسما و پلاکت خون می باشد. این محلول را می توانیم خونی بدانیم که نسبت به پلاسما، پلاکت بیشتری دارد. برای ساخت پی آر پی، خون از خود شخص گرفته می شود و در چند لوله آزمایشگاهی قرار می گیرد. پلاکت های موجود در خون از طریق دستگاه سانتریفیوژ فعال می شوند و محلول آماده شده به بدن مراجعه کننده تزریق می شود. بعد از تزریق محلول پی آر پی، پلاکت ها آزاد شده و باعث افزایش سلول های ترمیمی می شوند.

کاربردهای پی آر پی (PRP)

کاربرد پی آر پی هم برای زیبایی است و هم برای درمان. از جمله این کاربردها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

جوانسازی پوست صورت

برای جوانسازی پوست، روش های مختلفی وجود دارند مثل تزریق بوتاکس، تزریق ژل، تزریق چربی، هایفوتراپی و … یکی از روش های موثر، تزریق پی آر پی است. این روش جوانسازی پوست می تواند چین و چروک های صورت را کاهش دهد و جای جوش را رفع نماید. با تزریق پی ار پی، سلول ها تکثیر بیشتری خواهند داشت و الاستین و کلاژن بیشتری تولید می شود. در نتیجه تزریق پی آر پی، پوست سفت تر و صاف تری خواهید داشت.

درمان ریزش مو

از پی آر پی برای درمان ریزش مو استفاده می شود. اگر مشکل ریزش موی خفیف تا شدید دارید می توانید با مراجعه به مطب دکتر پی آر پی در بابل و تزریق این ماده، ریزش موهای خود را به حداقل برسانید. پی آر پی مو به رشد موهای جدید نیز کمک می کند و برای جلوگیری از ریزش مو و درمان طاسی با الگوی مردانه هم روش پی آر پی کاربرد دارد. البته شما باید با مراجعه به مطب دکتر، ابتدا علت ریزش موی خود را مشخص کنید و سپس روش درمانی مناسب را به کار بگیرید.

پی آر پی برای درمان

تزریق پی آر پی برای درمان بسیاری از مشکلات مربوط به مفاصل، عضلات، تاندون ‌ها و رباط ‌ها کمک کننده است. این ماده باعث کاهش درد در ناحیه تزریق شده می شود و روند بهبودی را سرعت می بخشد.

پی آر پی برای درمان بیماری هایی به شرح زیر استفاده می شود:

  • تاندونیت شانه و آرنج
  • تاندونیت آشیل
  • تاندونیت لگن
  • خار پاشنه (پلانتار فاشئیت)
  • آسیب عضلانی حاد یا مزمن
  • رگ ‌به ‌رگ شدن
  • آسیب غضروفی مفصلی یا کندروپاتی
  • ضایعات مینیسک
  •  پی آر پی رحم

کاربرد دیگر تزریق پی آر پی برای جوانسازی تخمدان و افزایش شانس لقاح است. در اثر افزایش سن و یا مشکلات زمینه ای، کیفیت و تعداد تخمک ها کمتر می شود و با تزریق پی آر پی، سلول های بنیادی برای تولید تخمک های با کیفیت تر تحریک می شوند.

پی آر پی زیر چشم

تزریق پی آر پی در زیر چشم باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می شود و در از بین بردن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم بسیار موثر است. با تزریق پی آر پی در بابل، حلقه های تیره رنگ زیر چشم کمرنگ تر می شوند و چشم های شاداب تری خواهید داشت.

بهبودی بعد از جراحی

از کاربردهای دیگر تزریق پی آر پی در بابل، برای بهبودی بعد از جراحی است. افرادی که عمل جراحی فک، جراحی پلاستیک، جراحی عضلات، تاندون ها و رباط ها را انجام داده اند، می توانند با تزریق پی آر پی، روند بهبودی خود را تسریع ببخشند و بافت های جراحی شده سریع تر بهبود یابند.

مراقبت های قبل و بعد از تزریق پی آر پی

تزریق پی آر پی مراقبت های خاصی در مراحل قبل و بعد از درمان ندارد و فقط باید یکسری موارد را رعایت کنید:

  • دو هفته قبل از مراجعه به دکتر پی آر پی در بابل، مصرف داروهای ضدالتهاب را قطع کنید.
  • در صورت مصرف داروهای رقیق کننده خون، به پزشک خود اطلاع دهید.
  • تا 6 ساعت بعد از تزریق پی آر پی، ناحیه تزریق شده را دستکاری نکنید.
  • به مدت 24 ساعت بعد از تزریق پی آر پی، آرایش کردن ممنوع است.
  • برای شستن و خشک کردن ناحیه تزریق شده، پوست را مالش ندهید.
  • می توانید برای کاهش درد از قرص استامینوفن استفاده کنید.
  • برای کمتر شدن درد و تورم در ناحیه تزریق شده، می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • اگر محلول پی آر پی را به صورت تزریق کرده اید، بهتر است تا دو روز پس از تزریق به پشت بخوابید.
  • استفاده از لایه بردار تا حداقل سه روز پس از تزریق پی آر پی ممنوع است.

به مدت یک هفته بعد از تزریق پی آر پی، فعالیت های سنگین مثل ورزش سنگین را کنار بگذارید. ورزش را باید به مرور آغاز کنید، شنا و دوچرخه سواری از یک هفته بعد تزریق، بدنسازی و دیگر فعالیت های ورزشی هم حداقل یک ماه بعد از تزریق مجاز است.

ماندگاری پی آر پی

مزیت پی آر پی نسبت به دیگر روش های جوانسازی صورت همچون تزریق بوتاکس و فیلر، ماندگاری بالاتر آن است. در حالی که بوتاکس در بهترین حالت 6 ماه و فیلر هم در بهترین حالت 12 ماه ماندگاری دارد، ماندگاری پی آر پی تا 18 ماه است و شما هر یک و سال نیم یکبار می توانید برای تمدید تزریق اقدام کنید. نتایج پی آر پی نیز معمولا چند هفته بعد از تزریق قابل مشاهده است

روش انجام پی آر پی در مطب دکتر پی آر پی بابل

در کلینیک غزل با انجام پی آر پی در بابل برای تزریق این محلول ابتدا از مراجعه کننده خون می گیرد. خون گرفته شده به وسیله دستگاه سانتریفیوژ، مراحل آماده سازی را طی می کند و پس از غنی شدن از پلاکت، به ناحیه صورت، زیر چشم، مو، عضلات و دیگر نواحی آسیب دیده تزریق می شود. برای تزریق پی آر پی بر اساس اینکه قرار است به کدام ناحیه تزریق شود، از سرنگ یا دستگاه مخصوص استفاده می شود به عنوان مثال اگر پی آر پی برای مو تزریق شود، از دستگاه میکرونیدلینگ که دارای یک غلتک با سوزن های ریز است، استفاده می شود و محلول PRP را وارد پوست می کند.

هزینه تزریق پی آر پی در بابل

پی آر پی مثل دیگر عمل های زیبایی تحت پوشش بیمه نیست و تمام هزینه را باید پرداخت کنید. هزینه تزریق پی آر پی در بابل بستگی به عوامل مختلفی دارد که در این بخش بررسی خواهیم کرد:

تعداد جلسات

برای رسیدن به نتایج دلخواه از تزریق پی آر پی باید تعداد جلسات توصیه شده توسط دکتر را انجام دهید. جلسات تزریق پی آر پی در فواصل معینی هستند و هر چقدر که به جلسات بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه تزریق هم بالاتر خواهد بود.

ناحیه تزریق

پی آر پی به بخش های مختلفی از صورت، سر و بدن تزریق می شود و محل تزریق در تعیین هزینه موثر است. تزریق در بعضی نواحی صورت و بدن، حساسیت بیشتری دارد و نیازمند ظرافت کاری های بیشتری از سوی دکتر است همچنین اگر محل تزریق گسترده تر باشد، نیاز به صرف وقت و انرژی بیشتری خواهد بود.

کلینیک انتخابی

عامل موثر دیگر در تعیین هزینه تزریق پی آر پی در بابل، کلینیک انتخابی شماست. هر یک از کلینیک ها با توجه به امکانات و تجهیزاتی که دارند، تخصص و مهارت پزشک، هزینه متفاوتی دریافت می کنند و کلینیک های پیشرفته تر، هزینه خدمات بیشتری دارند.

سخن پایانی

تزریق پی آر پی تبدیل به یکی از روش های جوانسازی محبوب در میان خانم ها و آقایان شده است. این محلول که از خون خود فرد ساخته می شود، تشکیل شده از پلاکت های فعال می باشد و می تواند در رفع چین و چروک ها، رفع جای جوش، درمان مشکلات مفصلی، بهبودی سریع تر بعد از عمل های جراحی و … موثر باشد. شما می توانید با مراجعه به کلینیک غزل، از خدمات زیبایی و درمانی PRP در بابل بهره مند شوید.

منبع: https://clinicghazal.com/skin-rejuvenation/prp/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک غزل

کلینیک زیبایی غزل در شهر بابل فعالیت خود را آغاز کرده است و خدمات زیبایی را در تمام لاین های پوست، مو، جوانسازی و درمان مشکلات پوستی با نوین ترین دستگاه های حال حاضر و برترین متدهای این حوزه به زیبا جویان ارائه می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان