اطلاعات تماس
  • 099669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209187718323959
در دسترس نیست

7 مهارت ضروری برای شغل آرایشگری

معرفی مهارت‌های 7 گانه آرایشگری

کد: 140209187718323959

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب به معرفی 7 مهارت کلیدی در پیشه آرایشگری پرداخته ایم.

معرفی مهارت‌های 7 گانه آرایشگری
معرفی مهارت‌های 7 گانه آرایشگری

آرایشگری شغل و پیشه ای است که داشتن 7 مهارت کوتاهی مو، اصلاح ابرو، شینیون مو، رنگ و مش، مانیکور و پدیکور، آرایش صورت وپاکسازی پوست در آن ضروری است.

هرکسی که به دنبال تأسیس سالن آرایشگری است یا می‌خواهد به بازار #کسب‌وکار آرایشگری وارد بشوند؛ باید مهارت‌های هفت‌گانه آرایشگری را بلد باشد.

  1. کوتاهی مو: مهارت کوتاه کردن مو یکی از مهارت‌های اصلی آرایشگران هاست. تو این کار، موها با استفاده از ابزارهای مناسب مثل ماشین‌های اصلاح، به سرعت کوتاه میشن. تو دوره‌ای که استفاده میکنی، تو با آناتومی سر آشنا میکنه این دوره تو همه روش‌ها و مدل‌های مختلف کوتاهی مو، کاهش حجم مو و ایجاد حالت تو مو آشنا میشی.
  2. اصلاح ابرو و صورت: مهارت اصلاح ابرو و صورت توسط آرایشگر یک مهارت حرفه‌ای به نظر میاد که نیازمند تخصص و دقت بالاست. آرایشگر برای بهبود ظاهر صورت و ابروها، از ابزارهای متنوعی استفاده کنه. آرایشگر باید توانایی تنظیم ابروها به شکل مناسب و هماهنگ با چهره مشتری را داشته باشه. همچنین، با استفاده از لوازم آرایشگر بتونه نقاط ضعف و قوت صورت رو به درستی کاور کنه و همونطور که مشتری میخواد آرایش کنه. دوره‌های آموزشی تخصصی وجود داره که در این زمینه به شما کمک می‌کنه تا با لوازم آرایش و مدل‌های مختلف چهره بیشتر آشنا بشید.
  3. شینیون مو: شینیون یکی از مهارت‌های مهم آرایشگر زناهاست که با استفاده از فنون پیچیدن و تنیدن موها، طرح‌ها و الگوهای مختلفی رو پیاده میکنن. این مهارت برای یک ظاهر زیبا و منحصر به فرد درست می‌کنه. برای شروع #سالن‌_زیبایی هر آرایشگری باید بتونه تا حدی شینیون مو را انجام بده تا مشتری بیشتری جذب کنه برای همین دوره‌های آموزشی شینیون مو خیلی خیلی محبوب هستن.
  4. رنگ و مش: این مهارت شامل ترکیب و استفاده از رنگ‌های مختلف برای رنگ‌آمیزی موها و ایجاد جلوه‌های متفاوته. دوره‌های حرفه‌ای رنگ و مش به آرایشگران توانایی تشخیص رنگ مناسب برای پوست و موهای مشتری رو میده.
  5. مانیکور و پدیکور ناخن: این مهارت شامل مراقبت و زیباسازی ناخن‌هاست. معمولا برای انجام مانیکور (مراقبت از ناخن‌های دست) و پدیکور (مراقبت از ناخن‌های پا) به دوره های حرفه ای نیازه. تو این دوره ها به شما روش درست مراقبت و استفاده از دستگاه‌های مانیکور و پدیکور ناخن رو یاد میدن.
  6. آرایش صورت: این مهارت نشون میده که شما می‌تونید صورت یک فرد رو آرایش کنید. آرایش صورت شامل استفاده از تکنیک‌های مختلف مثل پوشاندن عیوب پوست، طراحی چشم، استفاده از رژلب و رژ گونه برای لب‌ها، استفاده از پنکیک و پن‌لاینر برای چشم و ایجاد ظاهری زیبا و متناسب با ویژگی‌های صورت فرد هست. دوره‌های آموزش آرایشگری عروسی، به طور معمول روش‌های حرفه‌ای‌ آرایش صورت را به شما آموزش می‌دهند.
  7. پاک‌سازی پوست صورت: این مهارت شامل توانایی پاکسازی پوست صورت از آلودگی‌ها، چربی‌ها و آثار آرایش با لوازم آرایش بد هست. آرایشگران مهارت‌های لازم برای استفاده از محصولات پاکسازی صورت، تمیزکننده‌ها و ماسک‌ها را دارن تا پوست را تمیز و سالم کنن.

این مهارت‌های گانه آرایشگری تنها بخش کوچیکی از مهارت‌هایی هستند که یه آرایشگر حرفه‌ای میتونه بلد باشه. آرایشگران ماهر ممکنه در زمینه‌های دیگری مانند طراحی ابروهای موقت، اعمال پروتزهای آرایشی و غیره نیز تخصص حرفه‌ای داشته باشه.

منبع: استارت آپ تخصصی رزرو نوبت آرایشگاه زیبر (ziber.ir)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

استارت آپ تخصصی رزرو نوبت آرایشگاه زیبر

برند زیبر فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ شروع کرده و با بررسی و تحلیل بازار به وسیله تیم تحقیق و توسعه نیازهای اساسی کاربران برای استفاده از این چنین سیستم ها را کشف کرده است و با تکیه بر تیم طراحی و تولید رابط کاربری و تجربه کاربری توانسته است بستری شایسته و در عین حال ساده و شکیل برای شما فراهم بیاورد . طی این چند سال فعالیت تیم ما توانسته است امکاناتی را داخل این اپلیکیشن بگنجاند که کاربران در مدت زمان بسیار بسیار محدود و بدون هیچ گونه سختی به تمامی امکاناتی که ممکن است یک کاربر به صورت حضوری به آنها احتیاج پیدا کند از طریق نسخه وب اپلیکیشن زیبر دست یابد.

اطلاعات تماس
  • 099669*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی