اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209187720223992
در دسترس نیست

حضور شرکت ژرف پویان ترنم باران و بازرگانی رنگین کمان در نمایشگاه ستاره‌ها 4،

گشایش فصل جدیدی در آیندۀ کسب‌وکارها است

کد: 140209187720223992

، (اخبار رسمی): گردشگری بخش عمده‌ای از اقتصاد معاصر است که غذا نقش مهمی در آن ایفا می‌کند. غذا عنصر کلیدی همه فرهنگ‌هاست و جاذبۀ زیادی برای گردشگران دارد. پیوند بین غذا و گردشگری همچنین بستری را برای توسعه اقتصادی فراهم می‌کند که می‌تواند برای مقاصد برندسازی و بازاریابی استفاده شود.

گشایش فصل جدیدی در آیندۀ کسب‌وکارها است
گشایش فصل جدیدی در آیندۀ کسب‌وکارها است
گشایش فصل جدیدی در آیندۀ کسب‌وکارها است
گشایش فصل جدیدی در آیندۀ کسب‌وکارها است
گشایش فصل جدیدی در آیندۀ کسب‌وکارها است
گشایش فصل جدیدی در آیندۀ کسب‌وکارها است

این موضوع فرصت‌های جدیدی را برای مقاصد گردشگری و همچنین چالش‌های جدیدی، به‌ویژه در زمینه‌های توسعه تجربه، بازاریابی و برندسازی ایجاد می‌کند.

کانون سپهر پارسیان به عنوان یکی از پیشگامان حوزۀ تبلیغات، ایونت مارکتینگ و برندینگ، نظر به استقبال بی‌نظیر بازدیدکنندگان از سه دورۀ قبلی نمایشگاه ستاره‌ها (اختصاصی صنعت گردشگری، غذا و شیرینی )، چهارمین نمایشگاه ستاره‌ها را با ‎عنوان نمایشگاه ستاره‌ها 4 از تاریخ ۷ الی ۱۰ آذر ماه در مرکز تجاری سیتی استار (ستاره شهر) در منطقه گردشگری سپاد مشهد برگزار کرده است.

نمایشگاه ستاره‌ها 4، چه اهدافی را در صنعت غذا و گردشگری دنبال می‌کند؟

یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه، توسعۀ سرمایه‌گذاری و معاملات تجاری و همچنین معرفی و برندینگ مجموعه‌های معتبر گردشگری، صنایع غذایی و تجهیزات وابسته به منظور ایجاد پیوند مستحکم بین مشتریان بالقوه و گروه‌های هدف مشارکت‌کننده بود.

این نمایشگاه برای مدیران هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز گردشگری، ایرلاین‌ها‌، آژانس‌های هواپیمایی، رایزنان اقتصادی و... فرصت بزرگی به منظور تعامل و همکاری با برندهای پیشرو، آشنایی با جدیدترین محصولات، برقراری ارتباط و تعامل با بازیگران کلیدی این صنایع و کاوش در نوآوری‌ها و روندهایی که آینده را شکل می‌دهند، فراهم کرده است.

آغاز یک فصل جدید برای کسب‌کارها

اگر کسب‌وکارتان مبتنی بر فروش محصول است، تامین‌کنندگان شما نقش مهمی در کیفیت ارائه خدمات به مشتری و مدیریت کالاها و مشتریان شما دارند. یک زنجیره تأمین قوی، عامل کلیدی رشد کسب‌وکارها محسوب می‌شود.

حضور شرکت‌های بزرگی مانند شرکت ژرف پویان ترنم باران و بازرگانی رنگین کمان در نمایشگاه ستاره‌ها 4 فرصتی عالی برای زنجیره تامین و اصناف و مشاغل حوزه فروش محصول و رستوران‌داری بود؛ زیرا تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فروشگاهی نقش مهمی در موفقیت هر کسب‌وکاری ایفا می‌کنند. این تجهیزات باید به دقت انتخاب شوند، زیرا می‌توانند تأثیر قابل توجهی بر کارایی و سودآوری کلی فروشگاه‌ها بگذارنند. شرکت ژرف پویان ترنم باران و بازرگانی رنگین کمان در این نمایشگاه، جدیدترین راهکارهای فروشگاهی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خویش را عرضه کرد تا گوشه‌ای از تلاش‌های خود برای تحول‌آفرینی در نحوه فروش حالت سنتی به مدرن و افزایش بهره‌روی در عملکرد کسب‌کارها را نشان دهد.

شرکت ژرف پویان ترنم باران با طراحی و توسعۀ راهکارهای نرم‌افزاری نوین ، ابزارهای مورد نیاز برای بهینه‌سازی عملیات‌ها، بهبود کارایی و کسب مزیت رقابتی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. راهکارهایی که از برنامه‌ریزی جذب مشتری گرفته تا مدیریت مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها را در بر می‌گیرد.

این مجموعه برای مدیریت امور کسب‌وکارهای مختلف، نرم‌افزار صندوق فروشگاهی باران را طراحی و توسعه داده است. این نرم‌افزار دشواری‌های راه‌اندازی کسب‌وکار را کاهش داده و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا امور حسابداری و مالی خود را به‌راحتی مدیریت کنند. نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی باران در این نمایشگاه به همراه افزونه‌های باشگاه مشتریان، پیامک‌رسان و نرم‌افزار نظرسنجی عرضه شد.

برخی از مزایای نرم‌فزار فروشگاهی باران به شرح زیر است:

  • مدیریت یکپارچۀ مشتری در طول قیف فروش
  • مدیریت یکپارچه تمامی فرآیندهای خرید،‌ فروش،‌ انبارداری، تولید و…
  • اتصال به انواع وبسایت‌های فروش اینترنتی و مدیریت تمامی تراکنش‌ها
  • مدیریت از راه دور تمامی شعب در بستر اینترنت
  • گزارشات مدیریتی در لحظه، بدون محدودیت مکانی و زمانی
  • اتصال به تمامی سخت‌افزارهای فروشگاهی از قبیل بارکدخوان، لیبل پرینتر و فراخوان
  • قابیلیت کپارچه‌سازی با انواع سخت‌افزارها مانند صندوق‌های فروش، کیوسک‌ها و…

گروه بازرگانی رنگین کمان نیز در حوزۀ تجهیزات تکنولوژیکی سخت‌افزاری فروشگاهی فعالیت می‌کند و همواره سعی می‌کند با توجه به نیاز بازار جدیدترین تجهیزات سخت‌افزاری را در اختیار مشتریان بگذارد.

برخی از تجهیزات بازرگانی رنگین کمان که در چهارمین نمایشگاه ستاره‌ها عرضه شد، به شرح زیر است:

  • صندوق فروشگاهی

صندوق‌ فروشگاهی رایانۀ کوچکی است که نرم‌افزار حسابداری فروشگاهی روی آن نصب می‌شود. این دستگاه با پردازش تراکنش‌ها و مدیریت موجودی، عملیات‌ خرید و فروش در فروشگاه‌ها را ساده می‌کند.

  • انواع ترازوی فروشگاهی

ترازوی فروشگاهی همۀ امکانات صندوق فروشگاهی را دارد و به دلیل داشتن صفحه توزین بهترین انتخاب برای کسب‌وکارهایی است که نیاز به توزین کالاهایشان دارند. ترازوی فروشگاهی در وقت کارکنان و مشتریان صرفه‌جویی می‌کند و اشتباهات قیمت را کاهش می‌دهد. فروشنده پس از توزین و ثبت سفارش، رسیدی را با تمام اطلاعات خرید چاپ کرده و به مشتری تحویل می‌دهد تا به قسمت تسویه حساب مراجعه کند و پس از پرداخت مبلغ کالای خود را تحویل بگیرد.

  • بارکدخوان

دستگاه بارکدخوان برای اسکن سریع بارکدهای چاپ شده و خواندن اطلاعات محصول، از جمله قیمت و سطح موجودی استفاده می‌شود.

  • پرینتر لیبل

امروزه چاپ لیبل برای مشاغل مهم‌تر از همیشه شده است. پرینتر لیبل دستگاه کوچکی است که از آن برای چاپ بارکد روی انواع کالاها استفاده می‌شود. کسب‌وکارها با یک پرینتر لیبل باکیفیت می‌توانند برای انواع محصولات غذایی، نوشیدنی‌ها، لوازم آرایشی و بهداشتی خود لیبل چاپ کنند.

  • فیش پرینتر

فیش پرینتر دستگاه کوچکی است که رسید خرید مشتریان را چاپ می‌کند. علاوه بر این رستوران‌هایی که سفارشات غذا را در آشپزخانه مدیریت می‌کنند، از این دستگاه برای چاپ سفارشات مشتریان استفاده می‌کنند.

  • کیوسک سفارشگیر

کیوسک سفارشگیر دستگاهی است که به مشتری این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه به صندوقدار به راحتی سفارش خود را ثبت کند. این سیستم‌ها معمولاً از یک صفحه نمایش لمسی مجهز به یک رابط دیجیتالی با کاربری آسان، کارتخوان، چاپگر رسید تشکیل شده‌اند. کیوسک‌های سفارشگیر در صنعت رستوران‌داری کاربرد زیادی دارند. این کیوسک‌ها منوی رستوران را نمایش می‌دهد و مشتری می‌تواند به راحتی سفارشش را ثبت کند.

تجهیزات فوق بخشی از محصولات سخت‌افزاری بازرگانی رنگین کمان است که در این رویداد به بازدیدکنندگان معرفی شده است. با توجه به روند بازار و تقاضای مشتریان و همچنین لزوم حرکت به سمت فناوری‌های جهانی، بازرگانی رنگین کمان جدیدترین راهکارهای سخت‌افزاری برای مدیریت فروش و امور مالی و حسابداری اصناف مختلف را در این نمایشگاه عرضه کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]