اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140209227724819032
در دسترس نیست

شاک ویو، منبع درآمد خوب برای کلینیک ها

یک منبع درآمد جدید، شاک ویو تراپی را در نظر بگیرید

کد: 140209227724819032

، تهران , (اخبار رسمی): کلید موفقیت در کسب‌وکار، شناسایی نیازهای برآورده نشده و ارائه خدمات برتر است. آقای پیتر جی. براکمن، معتقد است که دستگاه شاک ویو می‌تواند منبع درآمد نقدی جدید و پایدار برای کلینیک‌های فیزیوتراپی باشد. شاک ویو از امواج صوتی با انرژی بالا برای تحریک روند بهبودی بدن استفاده می‌کند.

یک منبع درآمد جدید، شاک ویو تراپی را در نظر بگیرید
خرید دستگاه شاک ویو

اکثر بیماران هرگز در مورد شاک ویو تراپی برون بدنی نشنیده اند. برای این موضوع، اکثر پزشکانی که با آنها صحبت می کنم هرگز در مورد آن نشنیده اند.

منبع درآمد نقدی جدید موثر و پایدار برای کار شما – پیتر جی. براکمن

کلید موفقیت در این کار این است که یک نیاز را پیدا کنید و آن را برطرف کنید و خدمات بهتری ارائه دهید.

سی سال بعد، می توانم بگویم که این ایده یک اصل راهنمای ارزشمند بوده است. با این حال، من متوجه شدم که اکثر اقدامات قابل اجرا، یا نیازها را برآورده می کنند یا خدمات بهتری ارائه می دهند . به ندرت مفهومی پیدا می کردم که هر دو را انجام دهد. یعنی تا الان.

دو سال پیش، تصمیم گرفتم پس از اینکه یک جلسه درمانی باعث تسکین قابل توجه درد ران همسرم شد، شاک ویو تراپی (ESWT) را به عمل خود اضافه کنم.

برآوردن نیازهای بیماران

اگر متد درمان شما مانند من باشد، بیمارانی با انواع مختلف آسیب‌های عضلانی و اسکلتی به شما مراجعه می‌کنند که به طور مستقیم به ستون فقرات مربوط نمی‌شود. من می‌خواهم بر آرتروز زانو تمرکز کنم زیرا این بیماری شیوع زیادی در جامعه دارد.

هم اکنون بیمارانی در کلینیک شما وجود دارند که از مشکلات زانو رنج می برند. بسیاری از این بیماران به ارتوپد مراجعه کرده اند و به استثنای موارد معدودی، راه‌حل‌های زیر به آنها پیشنهاد می‌شود:

  • NSAIDs
  • کورتون تزریق
  • نوعی تزریق ژل

بیشتر پزشکان ارتوپدی اعتراف می کنند که تزریق ژل فقط 4 تا 6 ماه دوام دارد. هنگامی که آرتروز به اندازه کافی پیشرفت کند، به بیمار جراحی تعویض زانو پیشنهاد می شود. رویکرد پزشکی به اندازه کافی نیازهای بیمار مبتلا به درد زانو را که نیاز به جراحی ندارد برآورده نمی کند.

اگرچه درمان محافظه کار چندگانه به شدت توصیه می شود و مورد حمایت قریب به اتفاق نسخه های درمانی آرتروز زانو است، اما این متد درمانی در کمتر از 50% از بیماران پس از 12 هفته موفقیت آمیز است و در طول یک سال، منجر به بهبودهای آماری قابل توجه اما عملی جزئی می شود.

ثابت شده است که تنها 10-30% از بیماران مبتلا به آرتروز زانو در نهایت به جراحی نیاز خواهند داشت. بنابراین، بین 70-90% از بیماران مبتلا به درد زانو هرگز نیاز به جراحی پیشنهاد نمی شوند. آنها تنها توسط ارتوپد خود تشویق می شوند که درمان محافظه کارانه بی اثر را ادامه دهند. این درمان محافظه کارانه موفقیت کمتر از 50٪ دارد. این یک نیاز عظیم است که در حال حاضر برآورده نشده است و فرصتی برای کایروپراکتورها برای خدمت به این بیماران است.

خدمات بهتری ارائه دهید
اکثر بیماران هرگز در مورد شاک ویو تراپی برون بدنی نشنیده اند. برای این موضوع، اکثر پزشکانی که با آنها صحبت می کنم هرگز در مورد آن نشنیده اند.

ESWT به شما این امکان را می‌دهد که با انجام کارهایی که پزشکان کایروپراکتیک معمولاً انجام می‌دهند، علت بیماری را درمان کنید: از انرژی جنبشی برای کمک به بهبودی بیماران استفاده کنید. ESWT یک روش درمانی پیشرفته است که از شاک ویو برای شکستن کلسیفیکاسیون ها و چسبندگی ها، تقویت سنتز کلاژن، آزادسازی فاکتورهای رشد و تحریک روند بهبودی بدن برای کاهش درد و کمک به بیماران برای تقویت قدرت و تحرک استفاده می کند.

مدل نقدی پایدار – خرید دستگاه شاک ویو
یک دستگاه شاک ویو با کیفیت از یک تولید کننده با سابقه بخرید. در حال حاضر، شما بین 100 تا 200 میلیون تومان سرمایه گذاری خواهید کرد. من یک دستگاه عالی خریدم که قیمت آن 160 میلیون تومان است.

شما باید تحت آموزش های یک سازمان معتبر قرار بگیرید. آموزش برای ارائه نتایج موفقیت آمیز برای بیماران مهم است. از آنجایی که متخصصان با آناتومی به خوبی آشنا هستند، یک دوره آخر هفته باید کافی باشد. سعی کنید از آموزش هایی که به یک سازنده خاص گره خورده است خودداری کنید. علم پایه شاک ویو را بیاموزید. این به شما کمک می کند تا از خرید تبلیغات اجتناب کنید.

یک پزشک حاذق و آموزش دیده مهمتر از پیچیده ترین دستگاه است.

هزینه متوسط هر جلسه درمان 300 هزار تومان است و اگر بیمه تکمیلی نباشد تحت پوشش بیمه نیست. . اکثر بیماران به 6-10 درمان نیاز دارند.

خرید دستگاه شاک ویو چه بصورت نقدی و چه به صورت اقساط هزینه خودش را تامین خواهد کرد. من یک جلسه آزمایشی با نرخ کاهش یافته را برای بیماران پیشنهاد می کنم تا آن را آزمایش کنند. اگر تمام جلسات خود را از قبل خریداری کنند، تخفیف می دهیم. جلسه آزمایشی درمان شاک ویو برای بیماران بسیار موثر است و باعث می شود که آنها از این روش درمانی راضی باشند. این امر به این دلیل است که درمان شاک ویو یک روش درمانی موثر و غیرتهاجمی است که می تواند به طور چشمگیری به بهبود درد و عملکرد بیماران مبتلا به طیف گسترده ای از شرایط عضلانی و اسکلتی کمک کند.

ESWT به شما این امکان را می دهد که به بیماران خود یک درمان ایمن و مؤثر ارائه دهید که می توانند احساس کنند و اغلب در عرض چند دقیقه از آن تسکین می یابند. میلیون ها نفر به این درمان نیاز دارند. دستگاه شاک ویو شما را از سایر ارائه‌دهندگان متمایز می‌کند و منبع درآمدی پایدار، اخلاقی و سودمند را برای فعالیت‌تان فراهم می‌کند.
همانطور که پیتر دراکر می گوید: “کارآفرین کسی است که همیشه به دنبال تغییرات است، به آن پاسخ می دهد و از آن به عنوان یک فرصت استفاده می کند.”

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی مایکروتکنولوژی

شرکت مهندسی مایکروتکنولوژی تولید کننده دستگاه های فیزیوتراپی اعم از لیزر پرتوان، شاک ویو، التراسوند، تکار و ... بهترین کیفیت با 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بازدید حضوری و تست دستگاه ها اقساط بلند مدت بدون کارمزد https://microtechnology.ir/

اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید