اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210277778119032
در دسترس نیست

دلایل خرید دستگاه شاک‌ ویو به عنوان منبع درآمد کلینیک

کد: 140210277778119032

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه، مصرف کنندگان خدمات درمانی به دنبال راه حل‌های طبیعی و بدون دارو برای عارضه‌های دردناک خود هستند. درمان با شاک ویو یکی از این راه حل‌هاست که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب در دنیای پزشکی است. شاک ویو از امواج فشار صوتی برای ایجاد نتایج درمانی بهره می‌برد.

دلایل خرید دستگاه شاک‌ ویو به عنوان منبع درآمد کلینیک
دلایل خرید دستگاه شاک‌ ویو به عنوان منبع درآمد کلینیک

امروزه، مصرف کنندگان خدمات درمانی به دنبال راه حل‌های طبیعی و بدون دارو برای عارضه‌های دردناک خود هستند. درمان با شاک ویو یکی از این راه حل‌هاست که به سرعت در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب در دنیای پزشکی است.

شاک ویو از امواج فشار صوتی برای ایجاد نتایج درمانی بهره می‌برد. این امواج صوتی، پالس‌های فشار کوتاهی هستند که به بافت هدف هدایت می‌شوند تا فواید درمانی از جمله کاهش درد، از بین بردن پلاک و بازسازی کشسانی، بدون نیاز به دارو یا جراحی‌های تهاجمی ایجاد کنند.

شاک ویو در طیف گسترده‌ای از شرایط اسکلتی عضلانی کاربرد دارد، از جمله:

درد مزمن

مصدومیت‌های ورزشی

رگ به رگ شدن و کشیدگی

بافت اسکار و چسبندگی

خار استخوان

بورسیت و تاندونیت

درد کمر و گردن

فاشیای کف پا

اختلال مفصل فک

شکستگی‌های استرسی

در اکثر موارد، بیماران تنها پس از چند جلسه درمان با شاک ویو شاهد بهبود قابل توجه یا حتی رفع کامل مشکل خود هستند.

شاک ویو مزایای متعددی برای بیماران و ارائه دهندگان خدمات درمانی دارد، از جمله:

موثر و سریع: شاک ویو روشی مؤثر برای کاهش درد و بهبود عملکرد است. معمولاً در چند جلسه درمان، نتایج قابل توجهی حاصل می‌شود.

غیرتهاجمی: شاک ویو روشی غیرتهاجمی است که عوارض جانبی کمی دارد.

قابل دسترس: شاک ویو در بسیاری از کلینیک‌های پزشکی و فیزیوتراپی در دسترس است.

شاک‌ ویو روشی غیرتهاجمی در حوزه اسکلتی عضلانی است که سابقه‌ای درخشان با عوارض جانبی بسیار اندک در بلندمدت ارائه داده است. این به مفهوم درمانی سریع و مؤثر برای بهبود آسیب‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت می‌باشد. بنابراین، اگر به دنبال روش جدید و کارآمدی برای کمک به بیماران و رونق کسب‌وکارتان هستید، در اینجا شش دلیل برای در نظر گرفتن درمان با شاک‌ ویو آورده شده است:
 

1. بهبود نتایج درمانی بیماران = افزایش ارجاعات، حفظ بهتر بیماران

بیماران معمولاً پس از تنها یک جلسه درمانی با شاک‌ ویو پیشرفت‌هایی را تجربه می‌کنند.

از آنجایی که نتایج اغلب فوری هستند، بیماران به احتمال زیاد برنامه درمانی کامل توصیه‌شده را به پایان می‌رسانند و احتمال توصیه شاک‌ ویو به دوستان و خانواده خود نیز بیشتر است.

از آنجایی که شاک ویو می‌تواند راه‌حلی سریع برای شرایط مزمنی ارائه دهد که نسبت به سایر روش‌ها و اشکال درمان مقاوم بوده است، بیماران به احتمال زیاد شاک‌ ویو را به دوستان خود با دردهای مزمن و افرادی که با سایر روش‌ها درمان می‌شوند اما بهبودی قابل توجهی ندارند، توصیه می‌کنند.

2. گسترش عمر حرفه‌ای خود

برخلاف تنظیمات دستی، انجام درمان با shockwave باعث فشار روی کمر، بازوها یا دست‌های درمانگر نمی‌شود. فقط کافی است هندپیس را روی ناحیه درد یا مشکل بیمار قرار دهید و خود دستگاه تمام کار را انجام می‌دهد.

نتیجه نهایی برای بیمار بسیار شبیه به ابزارها و تکنیک‌های بافت عمیق است که نیاز به تلاش زیادی از جانب درمانگر دارند. یک کایروپراکتور به راحتی می‌تواند با خرید شاک‌ ویو و ارائه صرفاً درمان‌های شوک‌ ویو، مطب خود را توسعه دهد یا مدیریت کند.

3. افزایش تعداد بیماران

زمان متوسط درمان با شاک‌ ویو برای هر بیمار، از جمله آمادگی و پاکسازی، 6 تا 10 دقیقه است.

این روش را می‌توان توسط یک دستیار کایروپراکتور آموزش‌دیده انجام داد و همانطور که اشاره شد، می‌توان آن را بدون تنظیم کایروپراکتیک انجام داد. به راحتی می‌توانید یک بخش تخصصی درمان با شاک‌ ویو را درون مطب کایروپراکتیک خود ایجاد کنید که توسط یک دستیار انجام شود، بدون اینکه نیاز به استخدام یک پزشک همکار باشد.

4. تقاضای رو به رشد برای شاک‌ ویو

در عصر کنونی اطلاعات، افراد به دنبال گزینه‌های درمانی برای درد یا شرایط سلامتی خود می‌گردند. شاک ویو تراپی در تحقیقات فعلی ذکر شده و به‌عنوان درمان ایده‌آل برای بسیاری از شرایطی که آن‌ها در حال تحقیق هستند توصیه می‌شود، بنابراین مردم علاقه‌مند هستند و همین حالا در منطقه شما به دنبال آن می‌گردند. مصرف‌کنندگان امروزی خدمات درمانی به دنبال راه حل‌های طبیعی و بدون دارو برای عارضه‌های دردناک خود هستند. شاک‌ ویو تراپی برای این بیماران بالقوه نتایج بلندمدتی را برای هر دو بیماری حاد و مزمن دردناک ارائه می‌دهد. به راه‌حل آن‌ها در شهر خودتان تبدیل شوید.

5. درآمد جدید با خرید شاک ویو

در ایالات متحده، شاک‌ ویو تقریبا همیشه یک سرویس نقدی است و میانگین هزینه آن برای هر جلسه درمان بین 75 تا 150 دلار است. بسیاری از پزشکان شاک‌ ویو را به‌عنوان یک درمان اضافی یا به‌عنوان جایگزینی سریع‌تر برای سایر روش‌های کمتر مؤثر، به برنامه‌های درمانی موجود اضافه می‌کنند.

6. پیاده‌سازی آسان

یادگیری شاک ویو تراپی بسیار سریع و آسان است. بهترین دستگاه‌ها برای درمانگر بسیار ساده و حسی بوده و ادامه‌ای از کاری هستند که درمانگران عملی در حال حاضر انجام می‌دهند، بنابراین اکثر درمانگران می‌توانند در همان روز ورود دستگاه، شروع به درمان بیماران کنند. دستگاه‌های مدرن شاک‌ ویو لیستی کامل از پروتکل‌های داخلی با تصاویر و دستورالعمل‌های تمام رنگی خواهند داشت. همچنین باید خرید از عرضه‌کننده‌ای را در نظر بگیرید که منابعی مانند بازاریابی و فیلم‌های آموزشی را برای راه‌اندازی سریع در اختیار شما قرار دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی مایکروتکنولوژی

شرکت مهندسی مایکروتکنولوژی تولید کننده دستگاه های فیزیوتراپی اعم از لیزر پرتوان، شاک ویو، التراسوند، تکار و ... بهترین کیفیت با 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش بازدید حضوری و تست دستگاه ها اقساط بلند مدت بدون کارمزد https://microtechnology.ir/

اطلاعات تماس
  • 021461*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بهداشت و درمان