اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210017735624033
در دسترس نیست

خدمات فروشگاه اکسسوری دخترانه در تهران

رونمایی از سایت فرشگاه اکسسوری دخترانه در تهران

کد: 140210017735624033

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه اکسسوری دخترانه، با هدف با هدف تولید انواع سازه های دست ساز هنری و کیوتی مناسب برای بانوان از تمامی مقاطع سنین و کارآفرینی و کارآفرینی، از سایت فرشگاه اکسسوری دخترانه به آدرس https://shopaccessory.ir/ در 01 شهریور 1402 رونمایی شد.

رونمایی از سایت فرشگاه اکسسوری دخترانه در تهران
فروشگاه اکسسوری دخترانه در تهران

فروشگاه اکسسوری دخترانه

به گزارش فرشگاه اکسسوری دخترانه، وب سایت www.shopaccessory.ir که یک وب سایت هنری، در زمینه ساخت اکسسوری های دخترانه است، با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد با هدف تولید انواع سازه های دست ساز هنری و کیوتی نظیر انواع آویز موبایل، انواع دست بند، گوشواره، مجسمه های دکوری، انواع انگشتر های هنری و دست ساز، متناسب برای بانوان از تمامی مقاطع سنین خدمات نوینی را ارائه و تسهیل کند.

به نقل از فروشگاه اکسسوری دخترانه:

ما به عنوان یک کارگاه خانگی صنایع دستی فعالیت میکنیم. تمامی محصولات فروشگاه اکسسوری دخترانه به صورت دست ساز بوده و هستند هنردوستانی که ارزش و تفاوت سازه های کارخانه‌ای و شرکتی را با دست سازه و هنرهای دستی را دانسته و ظرافت، کیفیت و ارزش هنرهای دستی برایشان بسیار حائز اهمیت است.

و اما در بستر اینترنت، ما بعنوان فروشگاه آنلاین اکسسوری مشغول فعالیت هستیم و اکسسوری های دخترانه و زنانه شامل انواع آویز، انگشتر، مجسمه های تزئینی، دست بند و... را خلق و در بستر اینترنت به فروش می‌رسانیم.

چنانچه سفارشی مد نظرتان باشد، بعد از ثبت درخواست آن سفارش را برایتان می‌سازیم

مسعود نیکجو ، مدیر و موسس فرشگاه اکسسوری دخترانه در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «همانگونه که میدانید، با ورود تجهیزات ماشینی و الکترونیکی، اکثر سازه ها، به صورت ماشینی و کارخانه ای تولید میشوند و با گذر زمان، استفاده  صنایع و هنرهای دستی در میان نسل جوان، در حال فراموشی است. در همین راستا هدف از راه اندازی این فروشگاه خانگی، در وهله اول جمع آوری جوانان با انگیزه و خوش ذوق گرد هم و کارآفرینی در حوزه های هنری بوده و بعد تولید و ثبت سفارش محصولات و اکسسوری های دست ساز، اللخصوص اکسسوری های جذاب و کیوتی، مخصوص بانوان عزیز است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « به جرات میتوان گفت، ما تنها وبسایتی هستیم که از شرکت ها و بیزینس های مختلف، قابلیت دریافت سفارش جاسوئچی و جاکلیدی با طرح برند، لوگو یا محصول آن شرکت، آن هم با مقاصد برندینگ را داریم»

گفتنی است این فروشگاه تمامی سازه های و مجسمه هایی که در هیچ کوچه بازار، حتی فروشگاه های اینترنتی نظیر دیجیکالا یافت نمیشود را برای شما خلق خواهد کرد. در همین راستا ممکن است شما جزو انسانهایی باشید که علاقمند به شخصیت های کارتونی، اساطیری نایاب و... داشته باشد و یا مثلا فلان مدل انگشتر، گوشواره و یا... را در دست یا گوش شخص یا سلبریتی و یا حتی در مکانی دیده باشید و نمونه و مشابه آن را به هیچ وجه نتوانید پیدا کنید.

خبر خوب این است که، برای در اختیار داشتن آن سازه، کافی است به این فروشگاه مراجعه کنید و بعد از ارسال عکس از طرح خود، منتظر باشید که هنرمندان این وبسایت، اکسسوری مورد نظر شما را خلق، و برایتان ارسال کنند.

همچنین به جرات میتوان این مجموعه را یکی مجموعه های خوب برای انتخاب کادوهای مناسبتی نظیر:

  • انتخاب هدیه ای بی نظیر برای روز دختر
  • انتخاب کادویی نفیس برای تولد دخترانه
  • انتخاب هدیه های جورواجور برای روز ولنتاین 
  • و دیگر مناسبت های دخترانه خواهد بود

گفتنی است فرشگاه اکسسوری دخترانه، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه آفرها و تخفیف های مختلفی کرده که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فرشگاه اکسسوری دخترانه به آدرس https://shopaccessory.ir/ مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اکسسوری دخترانه

فروشگاه اکسسوری دخترانه: ما به عنوان یک کارگاه خانگی صنایع دستی فعالیت میکنیم. تمامی محصولات فروشگاه اکسسوری دخترانه به صورت دست ساز بوده و هستند هنردوستانی که ارزش و تفاوت سازه های کارخانه‌ای و شرکتی را با دست سازه و هنرهای دستی را دانسته و ظرافت، کیفیت و ارزش هنرهای دستی برایشان بسیار حائز اهمیت است. و اما در بستر اینترنت، ما بعنوان فروشگاه آنلاین اکسسوری مشغول فعالیت هستیم و اکسسوری های دخترانه و زنانه شامل انواع آویز، انگشتر، مجسمه های تزئینی، دست بند و... را خلق و در بستر اینترنت به فروش می‌رسانیم. چنانچه سفارشی مد نظرتان باشد، بعد از ثبت درخواست آن سفارش را برایتان می‌سازیم آدرس وبسایت فروشگاه اکسسوری دخترانه: https://shopaccessory.ir/

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس