اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210137757025116
در دسترس نیست

کانکس ها چه کاربردی دارند؟

کد: 140210137757025116

، (اخبار رسمی): کانکس‌ها سازه‌های از پیش ساخته‌ای هستند که در موارد مختلفی از آن‌ها استفاده می‌شود. در گذشته از این سازه بیشتر به عنوان یک محیط مناسب برای سکونت استفاده می‌کردند

کانکس ها چه کاربردی دارند؟
کانکس ها چه کاربردی دارند؟
کانکس ها چه کاربردی دارند؟
کانکس ها چه کاربردی دارند؟

کانکس‌ها سازه‌های از پیش ساخته‌ای هستند که در موارد مختلفی از آن‌ها استفاده می‌شود. در گذشته از این سازه بیشتر به عنوان یک محیط مناسب برای سکونت استفاده می‌کردند، اما امروزه در موارد مختلف دیگر نیز کاربرد دارند. پس هرچه کیفیت این وسیله بیشتر باشد، استقبال عموم از آن‌ها بیشتر خواهد شد. کانکس‌هایی که امروزه ساخته می‌شوند، از مصالح مدرن تولید شده و انواع مختلفی دارند. پس قبل از آن‌که به خرید کانکس اداری، ویلایی یا هر نوع کانکس دیگر اقدام کنید، لازم است حتما با کاربردهای آن‌ها آشنا شوید. در ادامه بیشتر به کاربردهای کانکس‌ها اشاره خواهیم کرد.

کاربرد و استفاده از کانکس

به طور کلی از کانکس‌ها می‌توان در بسیاری از اماکن عمومی با کاربردهای مختلف نیز استفاده کرد. برای نمونه در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • نگهبانی و حراست
  • منازل مسکونی - ویلایی
  • دفاتر اداری
  • سرویس بهداشتی - دستشویی - حمام 
  • درمانگاه‌ها و مراکز درمانی سیار و ثابت
  • انباری‌های مورد استفاده در استفاده برخی مشاغل
  • کانکس‌های یخچالی برای نگهداری برخی مواد غذایی
  •  اتاق قرنطینه
  •  دکه‌ها و کیوسک‌های روزنامه فروشی و غیره.
  • انواع کانکس‌، با توجه به نوع کاربرد

    با توجه به این که کانکس‌ها کاربردهای متنوعی دارند، انواع مختلفی از آن‌ها ساخته می‌شود. برخی از کانکس‌ها با توجه به کاربردشان ساده بوده و برخی پیچیدگی‌ بیشتری دارند. در ادامه چند تا از کانکس‌ها را با کاربردهایشان به شما معرفی می‌کنیم.

    کانکس خدمات شهری

    شاید شما هم در سطح شهر کانکس‌هایی را دیده باشید که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. از این کانکس‌ها استفاده زیادی می‌شود که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • فست فود و یا پخش غذا
  •  فروشگاه
  •  کافی‌شاپ سیار
  •  گیت حراست یا نگهبانی
  • ایستگاه اتوبوس
  •  ایستگاه دوچرخه
  •  ایستگاه پلیس 
  • عابر بانک
  •  خدمات اورژانس
  •  ایستگاه هلال‌ احمر
  • باید به این نکته نیز اشاره کنیم که کانکس‌های خدماتی به ‌دلیل هزینه‌ پایین و داشتن سرعت زیاد در آماده شدن، بسیار کاربردی بوده و به طور مداوم خواهان آن‌ها در حال افزایش است.

    کانکس مسکونی و اقامتی

    یکی دیگر از کانکس‌های پرکاربرد، کانکس اقامتی است که امکانات زیادی برای اقامت دارد. این کانکس‌ها بر اساس کاربردی که دارند، به انواع خانه پیش ساخته و کانکس ویلایی تقسیم‌ می‌شوند. مهم‌ترین آیتم کانکس‌های مسکونی، امکان طراحی آن‌ها مانند یک خانه است.

    علاوه بر این، کانکس‌های مسکونی ظاهر زیباتری نسبت به سایر کانکس‌ها دارند و دارای امنیتی زیادی در برابر سرقت و مزاحمت هستند. سازه‌های اقامتی این کانکس‌ها از استحکام عالی برخوردار بوده و برای ساخت آن‌ها از متریال و مصالح خوبی استفاده می‌شود.

    کانکس سرویس بهداشتی

    یکی از بهترین، ارزان‌ترین و سریع‌ترین راهکارها برای داشتن یک سرویس بهداشتی، استفاده از کانکس‌های سرویس بهداشتی یا توالت پیش ساخته است. از این سازه‌ می‌توان برای باغ، زمین کشاورزی و حتی به‌ عنوان یک سرویس بهداشتی اضافه در ویلا یا خانه‌ خود استفاده کرد. 

    علاوه بر این، گاهی از کانکس سرویس بهداشتی برای مکان‌هایی مانند پارک، سالن‌های ورزشی، پروژه‌های ساختمانی، مجموعه‌های تفریحی و اماکن مذهبی مانند هیات‌ها و مساجد استفاده می‌کنند. کانکس‌های سرویس بهداشتی به دو صورت ثابت و متحرک وجود دارند که شما با توجه به نیازتان می‌توانید کانکس سرویس بهداشتی را تهیه کنید.

    کانکس کارگاهی

    در پروژه‌های عمرانی و ساختمان سازی برای اسکان موقت افراد از کانکس‌های کارگاهی استفاده می‌شود. اغلب از این کانکس‌ها برای اقامت نگهبان یا سایر پرسنل و همچنین محلی به‌ عنوان دفتر برای مهندسان پروژه استفاده می‌کنند. این نوع از کانکس‌ها امکانات محدودی دارند، به همین دلیل از قیمت مناسبی برخوردار هستند.

    اغلب کانکس‌های کارگاهی یک سالن اصلی دارند که برای قرار دادن میز و صندلی مناسب هستند. علاوه بر این، قابلیت جا به‌ جایی کانکس‌های کارگاهی، از دیگر مزیت‌های این کانکس محسوب می‌شود کا شما در پروژه‌های بعدی‌ خود نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

    کانکس اداری

    از کانکس‌های اداری برای دفتر و قسمت‌های اداری استفاده می‌شود. اغلب این کانکس‌ها برای اضافه کردن بخش جدیدی به ساختمان اصلی اداره کاربرد دارند. معمولا این کانکس‌ها را در محوطه شرکت قرار می‌دهند و یک بخش و کارمندان آن را به‌ صورت کامل به این سازه‌ منتقل می‌کنند. علاوه بر این می‌توانید از این نوع کانکس‌ها برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌های خود نیز استفاده کنید‌.

    کانکس سفارشی

    به طور کلی کانکس‌های سفارشی متناسب با نیاز، سلیقه و بودجه مشتری قابل سفارش هستند. این کانکس‌ها اغلب به‌ صورت مسکونی  هستند و افراد برای ویلا و مصارف شخصی خود آن را سفارش می‌دهند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان اجرای ایده‌ها و طرح‌های مورد نظر شما در ساخت کانکس، فقط زمانی میسر است که از نظر مهندسی بررسی و تایید شود. معمولا قیمت این کانکس‌ها به ابعاد، امکانات، مشخصات فنی سازه، مصالح استفاده شده در آن‌ها بستگی دارد.

    چرا ایران کانکس ؟

    ایران کانکس در زمینه تولید انواع کانکس بیش از ۳۰ سال سابقه دارد و محصولات خود را با بهترین مواد و فناوری روز دنیا و بهره گیری از پرسنلی مجرب، به بازار عرضه می‌کند. علاوه بر این کیفیت بالای کانکس‌های این برند و تحویل به موقع آن به مشتری، علت اصلی محبوبیت این برند است. شرکت ایران کانکس به سرعت سفارش مشتری را ارسال کرده و پس از آن مشتری می‌تواند با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشد. پس اگر قصد خرید هر نوع کانکسی را دارید، بدون هیچ تردیدی با این شرکت تماس بگیرید و کانکس مورد نظر خود را سفارش دهید.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]
    منتشر شده در سرویس های:

    صنعت و تولید | مسکن و ساختمان