اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210247770925162
در دسترس نیست

از سبکی گرفته تا قیمت مناسب و متریال با کیفیت درخواست این بلوک را زیاد کرده.

چرا بلوک هبلکس بسیار اقتصادی و پر طرفدار است؟

کد: 140210247770925162

، کرج , (اخبار رسمی): در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی، بلوک هبلکس دارای ابعاد بزرگتری است. این خاصیت باعث می شود که سرعت اجرا افزایش یابد و هزینه های تمام شده در کارخانه های تولید هبلکس کاهش یابد. شما با یک تیر دو نشان میزنید!

چرا بلوک هبلکس بسیار اقتصادی و پر طرفدار است؟
بررسی تخصصی مزایای هبلکس

اکیداً توصیه می کنیم از نماینده رسمی فروش هبلکس اقدام به تهیه محصول نمائید تا بالاترین کیفیت هبلکس را خریداری کنید، برای خرید با شماره 09121611215 در تماس باشید

همانطور که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و همینطور تقاضای بالای مردم برای منابع اولیه شاهد تغییرات بسیار زیادی در حوزه ساخت و ساز بوده ایم. گل سرسبد این دگرگونی و پیشرفت، بلوک هبلکس یا به عبارتی بلوک سبک ( (AACبوده. حال شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که چرا هبلکس به عنوان بهترین و به صرفه ترین بلوک شناخته شده و چرا تا این اندازه به آن بها داده شده. در پاسخ باید به ویژگی های آن پرداخت که در ادامه برخی از مهم ترین آن ها را عنوان خواهیم کرد. شرکت سبک ساران سعی دارد تا به طور تخصصی شما را با این موارد آشنا نماید.

ویژگی های منحصر بفرد هبلکس

اولین موردی که برای ما باید بسیار مهم باشد این است که بلوک مدنظر عایق صوتی و حرارتی باشد و با چسب بلوک هبلکس تلفیق شود. هبلکس یکی از مزیت هایی که دارد این است که به خوبی در برابر حرارت مقاومت نشان می دهد، طبق قوانین ساختمان سازی سازه ها باید عایق های مناسبی داشته باشند که همین مسئله ما را به سمت بلوک سبک هدایت می کند. یکی دیگر از اساسی ترین ویژگی های بلوک هبلکس وزن بسیار سبک و مناسب آن نسبت به مصالح دیگر می باشد. وزن پائین در کنار مقامت بالا نسبت به آجر و بلوک سیمانی برگ برنده بلوک هبلکس می باشد، شاید تعجب کنید اما بلوک AAC با وزن کمی که دارد در برابر زلزله و ضربه بسیار محکم بوده و به همین راحتی ها از بین نمی رود. هبلکس بسیار آسان و راحت برش می خورد! برای بریدن این بلوک ها، شما می توانید از اره چوب بری استفاده کنید. برعکس سایر بلوک ها که تغییر اندازه و برش آنها دشوار است، شما می توانید این بلوک را به راحتی و بدون هیچ مشکلی برش دهید.

نگاهی به ساختار بلوک AAC

وقتی قصد خرید بلوک هبلکس را دارید باید قیمت را نیز در نظر داشته باشید و مناسب ترین را با توجه به نیازتان تهیه نمائید. هبلکس انواع مختلفی دارد که هر کدام با ویژگی منحصر بفرد برای یک سبک کاری مناسب است. بعضی از مدل ها ساختاری منحنی دارند درحالی که برخی دیگر گوشه های گردی در بخش های کناری دارند. اگر ریز بینانه به هبلکس نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که داخل این بلوک ها فضاهای خالی وجود دارد که یک ساختار بسیار خاص و در عین حال عجیب را نشان می دهد.

ابعاد این بلوک

در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی، بلوک هبلکس دارای ابعاد بزرگتری است. این خاصیت باعث می شود که سرعت اجرا افزایش یابد و هزینه های تمام شده در کارخانه های تولید هبلکس کاهش یابد. شما با یک تیر دو نشان میزنید! هم از لحاظ قیمتی بسیار مناسب است و هم از لحاظ زمان اجرا که در کمترین تایم ممکن می توانید دیوار را اجرا کنید. وزن هر متر مربع از بلوک هبلکس حدوداً ۵۵۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم است که تقریباً یک سوم وزن یک متر مربع آجر فشاری است. شرکت سبک ساران نماینده رسمی فروش بلوک هبلکس با بهترین قیمت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سبک ساران

شرکت سبک ساران سبز نماینده رسمی فروش بلوک هبلکس اردکان، چسب هبلکس می باشد. تنها نماینده شرکت شیشه شناور اردکان شرکت سبک ساران است که با سال ها تجربه و تخصص در کنار شماست تا محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید