اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210257773516287
در دسترس نیست

استخدام حسابدار در تهران با بیمه تکمیلی و بن خرید

استخدام حسابدار در تهران با بیمه تکمیلی

کد: 140210257773516287

، (اخبار رسمی): استخدام حسابدار در تهران با بیمه تکمیلی کاریابی ملی کار

استخدام حسابدار در تهران با بیمه تکمیلی
استخدام حسابدار در تهران با بیمه تکمیلی کاریابی ملی کار

استخدام حسابدار در تهران با بیمه تکمیلی

استخدام حسابدار در تهران

تهران بزرگ‌ترین و پرجمعیت ترین شهر ایران است که به دلیل بازار کاربالا و پویایی که نسبت به سایر شهر ها و استان های کشور دارد، موقعیت ها و فرصت های بسیاری جهت اشتغال کارجو ها و فارغ التحصیلان در رشته ها و عناوین شغلی مختلف در این شهر وجود دارد.

هر روزه آگهی های بسیاری جهت استخدام حسابدار در تهران توسط صاحبان شرکت ها و سازمان های مختلفی منتشر می‌شوند، هر کدام از این آگهی های شغلی شرایط به خصوصی را جهت جذب و تامین نیرو تعیین می‌کنند.

بنابراین استخدام حسابدار کاربلد و حرفه ای برای تمامی کسب و کارها بسیار لازم و ضروری است، حسابداری که بتواند تمامی گزارش‌ها مالی و هزینه ها را با برنامه ریزی درست مدریت و در نهایت به بخش مربوط شرکت و یا سازمان ارجاع دهد.

امروزه رشته حسابداری از رشته های پرطرفدار در دانشگاه های تهران به خصوص برای خانم ها است و سالانه افراد بسیار زیادی در این رشته فارغ‌التحصیل می‌شوند.

به‌طورکلی، شرکت‌های خصوصی و دولتی، بخش‌های تولیدی و صنعتی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، شرکت‌های بازرگانی و تجاری، مشاغل خانگی و... از حسابداران برای انجام کارهای مالی خود استفاده می‌کنند.

در واقع حسابداران در بررسی و تجزیه‌ و تحلیل صورت‌های مالی، تدوین و اجرای برنامه‌های حسابداری و مالی، حصول اطمینان از صحت و سلامت صورت‌های مالی، رعایت قوانین مالی و مالیاتی، مدیریت امور مالی، جمع‌آوری و تجزیه‌ و تحلیل اطلاعات و مسئولیت تهیه و تنظیم مالی شرکت دارند.

بنابراین رشته حسابداری و بخش حسابداری مهم ترین قسمت هر کسب و کار بوده، به همین دلیل کارفرمایان باید در استخدام حسابدار تمامی جوانب را در نظر داشته باشند تا بتوانند نیرویی با واجد شرایطی بالا استخدام نمایند.

استخدام حسابدار در تهران با حقوق بالا

میزان سابقه و تجربه از مهم ترین عوامل در تعیین میزان حقوق در همه زمینه های شغلی همچنین در رشته حسابداری می‌باشد، در واقع هر چقدر که میزان سابقه و دانش حسابدار بیشتر باشد، از حقوق بالاتری بهره‌مند می‌شود.

معمولا در آگهی های استخدام حسابدار میزان حقوقی که تعیین می‌شود، طبق حقوق قانون کار و البته با بیمه می‌باشند، البته همان طور که گفته شد میزان سابقه و تحصیلات نیز در این مورد بی تاثیر نیست.

بنابراین افرادی که در رشته حسابداری در حال تحصیل بوده و یا فارغ تحصیل شده اند توصیه می‌شود، تا حتی‌الامکان اطلاعات فردی خود را ارتقا بخشند تا از موقعیت های شغلی بیشتر و حقوق بالاتری برخوردار شوند.

زیرا بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال استخدام حسابدار با سابقه کار و آشنا به نرم‌افزارهای حسابداری هستند، همچنین مدرک تحصیلی در رشته حسابداری و مالی برای این شغل ضروری است.

استخدام حسابدار خانم در تهران

هرچند آمار بسیار بالای افرادی که از مقطع دانشگاه شروع به تحصیل در رشته حسابداری می‌کنند در مقایسه سایر رشته های تحصیلی بیشتر است، حتی آمار بیکاری در این رشته کمتر بوده زیرا از فروشگاه کوچک مواد غذایی گرفته تا سازمان ها بزرگ نیاز به نیروی حسابدار دارند.

همان طور که گفته شد تهران به دلیل ظرفیت بسیار بالایی که در زمینه شرکت، سازمان ها، فروشگاه و سایر کسب و کار ها دارد، بازار کار بالایی برای استخدام حسابدار خانم در تهران ایجاد کرده اند.

در اکثر آگهی های ثبت شده جهت جذب حسابدار بیشتر تقاضای نیروی خانم دارند، خانم ها به دلیل اینکه از دقت بالایی برخوردارند می‌توانند در این زمینه موفق بوده و در یک شرکت و یا سازمانی استخدام و به کسب درامد برسند.

برای اینکه بتوانید در زمینه حسابداری شاغل شوید دو را پیش رو دارید:

انتخاب رشته حسابداری : انتخاب رشته حسابداری در مقطع دانشگاه و تحصیل در این زمینه، معمولا در این روش چهار سال زمان لازم است تا مدرک خود را گرفته و سپس به دنبال آگهی ها و استخدامی ها در زمینه حسابداری جستجو کنید.

بنابراین برای اینکه در این زمینه موفق شوید لازم است که مهارت ها و اطلاعات خود را در زمینه حسابداری دائم ارتقا دهید تا بتوانید به فرصت های بیشتری دسترسی داشته باشید.

شرکت در دوره های آموزشی و کارآموزی : گذراندن دوره های کارآموزی و یا شرکت در دوره های آموزشی در زمینه حسابداری یکی از راه هایی است که میتوانید در زمینه حسابداری اشتغال داشته باشد.

این دوره ها معمولا زمان کمتری نسبت به تحصیل در رشته حسابداری صرف می‌کنند، اما این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که در چه در آگهی های استخدام در تهران و چه در شهر های دیگر مدرک تحصیلی نیز مهم بوده و از نیروی مورد نظر انتظار داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته حسابداری را دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام