اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210257773616287
در دسترس نیست

استخدام کارمند اداری اصفهان

استخدام کارمند اداری اصفهان

کد: 140210257773616287

، (اخبار رسمی): استخدام کارمند اداری اصفهان کاریابی ملی کار

استخدام کارمند اداری اصفهان
استخدام کارمند اداری اصفهان کاریابی ملی کار

استخدام کارمند اداری اصفهان کاریابی ملی کار

استخدام کارمند اداری اصفهان

از مهم ترین دغدغه های امروزه جوانان و افراد فارغ‌التحصیل شده بحث اشتغال و کاریابی است، دانشجویانی که به تازگی فارغ‌التحصیل شده اند بلافاصله پس از اخذ مدرک تحصیلی خود به جستجو شغلی می‌پردازند که بتوانند هم به کسب درآمد رسیده و در کنار آن فعالیت اجتماعی نیز داشته باشند.

اصفهان نیز از آنجایی که یکی از کلانشهر های پر جمعیت کشور ایران است، به دلیل و جود شهرک های صنعتی و کارخانه های بزرگ تولیدی جزء شهر های صنعتی نیز محسوب می‌شود.

وجود شهرک های صنعتی، کارخانه ها، شرکت های داخل شهر کارخانه های تولیدی، شرکت های خصوصی، مراکز آموزشی، اداری و... در اصفهان از جمله موقعیت هایی هستند که در ایجاد اشتغال در اصفهان نقش اساسی دارند.

معمولاً اکثر دانشجوهای خانم پس از فارغ التحصیلی و یا حتی در حین تحصیل به دنبال شغل هستند تا هم کار کنند و هم به تحصیل بپردازند، از این رو اکثراً به دنبال آگهی های استخدامی با عنوان امور اداری و دفتری در اصفهان بوده تا ساعت مشخصی برای کار داشته باشند و هم امکان ادامه تحصیل در کنار آن را داشته باشند.

همان طور که گفته شد اصفهان به دلیل اینکه جزء شهر های صنعتی و اشتغال آفرین است، موقعیت های بسیاری جهت اشتغال در زمینه امور اداری اصفهان دارد، معمولا این عنوان شغلی با داشتن ساعت کاری مشخص و یا حتی در برخی موارد به صورت پاره وقت و امکان دور کاری بودن امکان اشتغال افراد دانشجو و یا حتی فارغ‌التحصیل شده را فراهم می‌سازد.

از آنجایی عنوان شغلی که کارمند اداری و دفتری نیاز به تحصیلات و سابقه بسیار بالایی ندارد، و هر سازمان و شرکتی به شخصی جهت اشتغال در این زمینه شغلی دارد، از این رو یافتن شغل در این زمینه چندان سخت نیست و افراد جویای کار می‌توانند از طریق روش های مختلفی ( سایت های کاریابی آنلاین، شبکه های اجتماعی و... به آگهی های منتشر شده دسترسی داشته باشند.

همان طور که گفته شد معمولاً کارمند اداری ساعات کاری مشخصی دارد و به صورت تمام وقت و یا حتی در برخی موارد پاره وقت و معمولاً بدون اضافه کاری در روز های غیر تعطیل در محیط اداری و دفتری هستند.

کارمندان اداری طبق موقعیتی که دارند وظایف مختلفی را انجام می‌دهند، از این رو مهارت هایی را باید داشته باشند تا بتوانند مسئولیت های خود را به طور کاملا و با موفقیت انجام دهند.

از جمله مهارت هایی که کارفرمایان برای استخدام از کارمندان اداری در نظر دارند نظیر:

•    مهارت‌های کامپیوتر (اینترنت، آفیس، تایپ و...)

•    مهارت‌های سازمانی

•    مهارت‌های برنامه‌ریزی استراتژیک

•    مهارت‌های مدیریت زمان

•    مهارت‌های ارتباطی

•    مهارت‌های تفکر انتقادی

•    مهارت‌های یادگیری سریع

•    جزئیات محور

حقوق و مزایای کارمند اداری اصفهان

ساعت کاری کارمند اداری اصفهان مانند سایر شهر های ایران طبق ساعت کاری است که از سمت هیات دولت تعیین شده است، این ساعت کاری در سراسر کشور به صورت یکسان بوده اما در برخی از شهر ها متفاوت است.

به طور کلی میزان حقوقی که در شرکت ها و سازمان های دولتی برای کارمندان اداری پرداخت می‌شود، طبق حقوق قانون کار  و البته با بیمه تامین اجتماعی و حتی در بعضی ادارات با بیمه تکمیلی است.

در حالی که ساعت کاری شرکت ها و سازمان هایی که به صورت نیمه خصوصی و یا خصوصی فعالیت می‌کنند ، متفاوت و یا حتی در برخی موارد دیده می‌شود که ساعت کاری کارکنان این شرکت ها بیشتر از مراکز اداری دولتی است، به طوری که حقوق دریافتی افراد شاغل در این زمینه نیز کمتر و به صورت قراردادی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 041333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام