اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140211147803325306
در دسترس نیست

راهنمای انتخاب سرور HP از ساپراصنعت

کد: 140211147803325306

، (اخبار رسمی): در هنگام خرید سرور HP باید به مواردی مانند مشخصات سروری که بتواند به نیازهای حال و آینده شما پاسخ دهد، سیستم عامل، پردازنده و در نهایت قیمت آن توجه کنید.

راهنمای انتخاب سرور HP از ساپراصنعت
راهنمای انتخاب سرور HP از ساپراصنعت

قیمت نهایی سرور hp بعد از انتخاب مدل مناسب سرور اچ پی و نیز پیکربندی آن با قطعات سرور اچ پی اصلی مشخص خواهد شد. سرورهای HP توسط کارشناسان IT پیکربندی شده‌اند تا عملکردی استثنایی به شما ارائه دهند.

انتخاب سرور HP مناسب

انتخاب سرور hp مناسب هر کسب و کاری، معیارهایی دارد که بر اساس آن انجام می‌شود، این معیارها عبارتند از:

  •  نیازهای کسب و کار: با توجه به این‌که هر سرور اچ پی می‌تواند در صورتی که درست نگهداری و پشتیبانی شود در بازه زمانی ۵ تا ۱۰ سال بهترین عملکردش را ارائه دهد، بنابراین در هنگام خرید سرور اچ پی نباید فقط به نیازهای حال حاضر سازمان خود نگاه کنید، بلکه باید یک چشم‌اندازی از نیازهای در حال رشد کسب و کار خود نیز داشته باشید و انتخاب سرور hp با توجه به آن انجام شود.
  • فضا: با توجه به فضایی که در اختیار دارید می‌توانید به سراغ یک مدل از انواع سرور hp بروید. در صورتی که سازمان شما مجهز به فضایی برای راه‌اندازی اتاق سرور باشد یا محدوده‌ای در اختیار داشته باشید که بتوانید رک سرور را در آن قرار دهید، انتخاب سرورهای رکمونت با نام اختصاری سرور hp DL یک انتخاب عاقلانه است و چنانچه با محدودیت فضا مواجه باشید، باید به سراغ سرورهای تاور اچ پی که ظاهری شبیه به کیس کامپیوتر دارند و نیازی به قرارگرفتن در رک ندارند، یعنی سرور hp ML بروید.
  • بودجه: یکی دیگر از آیتم‌های تأثیرگذار در انتخاب سرور اچ پی مناسب، میزان بودجه‌ای است که در اختیار دارید. سرورهای hp نسل جدید یعنی سرور hp g11 و سرور hp g10 با توجه به ویژگی‌های بی نظیر و منحصر به فردی که دارند، از قیمت بالاتری برخوردارند و هر چه به سمت نسل‌های قدیمی‌تر برویم این قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند و حتی در بعضی موارد که کسب و کارها کوچک و به اصطلاح نوپا هستند، خرید سرورهای استوک پیشنهاد می‌شود زیرا برای این دسته از مشاغل خرید سرور کارکرده و دست دوم hp یک انتخاب هوشمندانه است.
  • قیمت سرور استوک HP

    با معرفی سرورهای اچ پی نسل جدید، سرورهای قدیمی از خط تولید خارج می‌شوند و بعد از مدتی تمام مدل‌هایی که از نسل‌های قدیمی‌تر سرور hp در بازار می‌بینیم، سرورهای کارکرده و به اصطلاح used server محسوب می‌شوند. از آنجایی که سرور hp به طور کلی عملکرد بسیار بالایی دارد و به لحاظ کیفیت در سطح بالایی قرار گرفته است، سرورهای استوک اچ پی کماکان می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. گاهی یک کسب و کار که به لحاظ بودجه با محدودیت مواجه نیست صرفا به این دلیل که قصد دارد از سرور hp نسل جدید در شبکه سازمانی خود استفاده کند و از ویژگی‌های آن بهره‌مند شود، اقدام به تعویض سرور اچ پی خود می‌کند و این یعنی هنوز سرور hp قبلی آن می‌تواند تا ۱۰ سال بهترین عملکرد را نشان بدهد. اما باید توجه کنید که خرید سرورهای کارکرده اچ پی در صورتی می‌تواند یک خرید به صرفه باشد و به لحاظ هزینه سازمان شما را جلو بیندازد که با قطعات سرور hp اصلی و درستی کانفیگ شده باشد. اگر در تشخیص قطعات سرور hp اوریجینال از قطعات سرور تقلبی اشتباه کنید، نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه نمی‌شود بلکه به دلیل انتخاب اشتباه هم به سرور hp که خریداری کردید آسیب وارد می‌شود و هم به دلیل خرابی ایجاد شده، در عملکرد شبکه سازمانی شما نیز اختلال ایجاد می‌شود و این وقفه که می‌تواند حتی با خاموشی سرور و در نتیجه قطع کامل شبکه همراه باشد، در نهایت منجر به اختلال در کسب و کار شما می‌شود که خود هزینه‌های هنگفت دیگری نیز به شما تحمیل خواهد کرد. ضمن آن‌که برای تعمیر و نگه‌داری سرور استوک خریداری شده ناچار می‌شوید به میزان گاه چند برابر یک سرور اچ پی نو هزینه کنید. بنابراین برای جلوگیری از اتلاف وقت و بودجه خود، برای انتخاب و خرید سرور کارکرده اچ پی که بتواند

    جوابگوی نیازهای شما باشد و نیز برای خرید قطعات سرور hp از ساپراصنعت که پیکربندی سرور خریداری شده با آن انجام شود، می‌توانید روی کمک و همراهی کارشناسان ما در تمام مراحل از خرید تا نصب و پشتیبانی حساب کنید. 

    قیمت سرور اچ پی

    سرور اچ پی از نظر قیمت با توجه به قابلیت‌ها و ویژگی‌های بسیار خوبی که از آن برخوردار است ممکن است بالا باشد اما به همان نسبت نیز از ارزش خرید بالایی برخوردار است. اگر در انتخاب سرور اچ پی و نیز کانفیگ آن با قطعات سرور hp اوریجینال دقیق باشید و حتی وسواس به خرج دهید، در نهایت خواهید دید که سرور hp می‌تواند بین ۵ تا ۱۰ سال بهترین عملکرد خود را عرضه کند و معنای آن این است که حتی در صورت ارتقای کسب و کار خود و رشد نیازهای شما، سرور اچ پی با برخورداری از قابلیت ارتقا و اطمینان بالا، کماکان می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد و نیازی به تعویض سرور hp و جایگزینی آن با مدل جدیدتر در بازه زمانی کوتاه مدت نیست. به این ترتیب باز هم خرید سرور hp یک خرید کاملا مقرون به صرفه است. نگهداری سرور اچ پی یک فرآیند ضروری است، زیرا باعث به روز رسانی سرور برای اجرای روان و کارآمد می‌شود و به بهبود کسب و کار شما کمک می‌کند. بدون پشتیبانی مناسب از یک متخصص، غیرممکن است که از ابزارهای کسب و کار خود به روش صحیح استفاده کنید. اگر سرور hp به درستی کار نمی‌کند، می تواند منجر به اختلال در شبکه و حتی توقف آن شود و حتی کاری را که شرکت شما انجام می‌دهد، را متوقف کند. بنابراین لازم است که از یک متخصص آموزش دیده و مجرب راهنمایی لازم را دریافت کنید. برای استعلام قیمت سرور hp از ساپراصنعت می‌توانید از طریق شماره تماس 02176871880 با ما در ارتباط باشید. این اطمینان به شما داده می‌شود که کارشناسان ساپراصنعت در تمام مراحل انتخاب، خرید، نصب و راه‌اندازی و نیز پشتیبانی و نگهداری و حتی تعمیر سرور hp همراه شما خواهند بود.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    پروفایل ناشر گزارش تخلف
    اطلاعات تماس
    [نمایش اطلاعات]