اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212167849925498
در دسترس نیست

لیست قیمت دوربین مداربسته ۱۴۰۳

کد: 140212167849925498

، (اخبار رسمی): اگر به تازگی تصمیم گرفته‌اید برای خرید دوربین مداربسته اقدام کنید، یا در زمینه نصب دوربین فعالیت می‌کنید پس دسترسی به آخرین لیست قیمت دوربین مداربسته برای شما حائز اهمیت است.

لیست قیمت دوربین مداربسته ۱۴۰۳
لیست قیمت دوربین مداربسته ۱۴۰۳
لیست قیمت دوربین مداربسته ۱۴۰۳
لیست قیمت دوربین مداربسته ۱۴۰۳
لیست قیمت دوربین مداربسته ۱۴۰۳
لیست قیمت دوربین مداربسته ۱۴۰۳

از طریق آخرین لیست قیمت دوربین‌های مدار بسته، شما می‌توانید مناسب‌ترین دوربین را با توجه به نیاز و بودجه مورد نظر خود انتخاب کنید و یا اگر در زمینه نصب دوربین ها فعال هستید می توانید مناسب ترین پکیج ها را در پروژه های خود استفاده نمایید.

در اینجا هدف ما این است تا شما بتوانید به آخرین لیست قیمت دوربین مداربسته از برندهای مختلف دسترسی داشته باشید.

عوامل موثر روی قیمت روز دوربین مداربسته

همانطور که می دانید با توجه به شرایط فعلی کشور قیمت محصولات همواره در حال تغییر هستند و از همین رو لیست قیمت دوربین مداربسته نیز به صورت مرتب آپدیت می‌شود؛ از این جهت باید حتما مطمئن شوید که به آخرین لیست قیمت دوربین ها دسترسی دارید.

اما بجز شرایط اقتصادی کشور عوامل مختلفی از جمله نام برند و ... نیز بر آخرین قیمت دوربین مداربسته تاثیر می‌گذارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

تکنولوژی‌های به‌کار رفته در دوربین‌های مدار بسته

تکنولوژی‌های به‌کار رفته در دوربین ها بر روی آخرین قیمت آنها تاثیرگذار است.

درحال حاضر تکنولوژی‌های ساخت مختلفی در ساخت دوربین‌های مدار بسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به تکنولوژی‌های ساخت، دوربین‌های مداربسته به‌ سه دسته زیر تقسیم‌بندی می‌شوند.

دوربین‌های مداربسته آنالوگ

دوربین‌های آنالوگ را می‌توان از قدیمی‌ترین دوربین‌های مداربسته در دنیا دانست.

این دوربین‌ها قادر به ضبط تصاویری با کیفیت بالا نیستند، ضمنا این دوربین‌ها برای ذخیره تصاویر و اطلاعات از دستگاه‌های ضبط DVR استفاده می‌کنند. 

دوربین‌های مداربسته آنالوگ HD

این مدل از دوربین‌های مداربسته را می‌توان از جدید‌ترین دوربین‌های آنالوگ موجود در بازار دانست که نسبت به نمونه‌های قدیمی‌تر، تصاویری با کیفیت‌تر ضبط می‌کنند.

با این حال دوربین‌های HD همچنان دستگاه‌های DVR را برای ذخیره تصاویر و اطلاعات مورد استفاده قرار می‌دهند.

دوربین‌های مداربسته تحت شبکه IP

دوربین‌های تحت شبکه IP کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند و به دلیل استفاده از اینترنت و شبکه، تصاویر باکیفیتی ارائه می‌کنند.

برخلاف دوربین‌های دیگر، این مدل از دوربین‌ها دستگاه‌های ضبط NVR را برای ذخیره تصاویر و اطلاعات مورد استفاده قرار می‌دهند.

لنز دوربین

اگر می‌خواهید با تمامی عواملی که روی لیست قیمت دوربین مداربسته تاثیر می‌گذارند آشنا شوید، بهتر است بدانید که لنز دوربین هم از عامل‌های موثر روی قیمت دوربین‌های مداربسته به‌شمار می‌رود.

در تمامی دوربین‌های مداربسته، دو نوع لنز زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

لنزهای ثابت: این نوع از لنزها دارای زاویه دیدثابتی هستند و معمولا دوربین‌هایی که از لنزهای ثابت برخوردارند، قیمت پایین‌تری دارند.

لنزهای وریفوکال یا متغیر: لنزهای وریفوکال زاویه دید متغیری داشته و از قابلیت بزرگنمایی تصویر برخوردارند؛ از همین‌رو دوربین‌هایی با لنز متغیر گران‌تر هستند.

برخورداری از قابلیت دید در شب

از دیگر عوامل موثر روی قیمت روز دوربین مداربسته، می‌توان به برخورداری از قابلیت دید در شب دوربین‌ها اشاره کرد.

البته در حال حاضر اکثر دوربین‌های مداربسته از چنین قابلیتی برخوردارند و نمی‌توان گفت که قابلیت دید در شب روی قیمت دوربین‌های مدار بسته تاثیر زیادی می‌گذارد؛ بلکه مسئله تاثیرگذار روی قیمت دوربین‌ها، برد دید در شب آن‌ها است. 

برخورداری از قابلیت بهبود تصویر

بعد از بررسی لیست قیمت دوربین مداربسته، متوجه شدیم دوربین‌هایی با قابلیت بهبود تصویر نسبت به دوربین‌هایی که از این قابلیت برخوردار نیستند، گران‌تر هستند.

در دوربین‌های مداربسته‌ای که از قابلیت بهبود تصویر برخوردارند، قابلیت‌های بسیاری براساس بروز شرایط تعبیه شده است. برای مثال قابلیت WDR و BLC با بهبود کیفیت تصویر در محیط‌های کم نور، تصاویر بهتری را در اختیار شما می‌گذارند.

برند دوربین

برند یکی از عامل‌های موثر در قیمت دوربین‌های مداربسته‌ است که در بخش بعدی تصمیم داریم به تفصیل در مورد قیمت برندهای محبوب بازار، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت بهترین دوربین‌های مداربسته موجود در بازار

همانطور که اشاره کردیم برند دوربین‌های مداربسته تاثیر زیادی در لیست قیمت دوربین مداربسته دارد.

مطمئنا برندهای مختلفی در بازار وجود دارند؛ اما بهترین برندهایی که درصد قابل توجهی از رضایت کاربران را به‌دنبال داشته‌اند، مواردی هستند که در ادامه به‌معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

لیست قیمت هایک ویژن

یکی از محبوب ترین برندهای فعال این حوزه در ایران و دنیا هایک ویژن است. این برند متخصص ساخت و تولید تجهیزات مرتبط با نظارت تصویری به‌شمار می‌رود.

هایک ویژن در سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را شروع کرده و در طی سال‌های اخیر توانسته درصد قابل توجهی از بازار دنیا و را به خود اختصاص دهد.

در حال حاضر اولویت‌های هایک ویژن شامل افزایش کیفیت محصولات، دسترسی ساده مشتریان به محصولات و ارائه قیمت‌های رقابتی هستند.

برای اطلاع از لیست قیمت همکار محصولات این برند لطفا بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

»»» لیست قیمت هایک ویژن «««

لیست قیمت داهوا

دومین کمپانی فعال موفق در زمینه سیستم‌های امنیتی، کمپانی داهوا است.

این برند نیز مانند هایک ویژن بخش زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است و فعالان حوزه دوربین مداربسته از محصولات این برند در پروژه های خود استفاده می کنند.

قیمت محصولات داهوا نیز همواره در حال تغییر می باشد، جهت دانلود و اطلاع از آخرین لیست قیمت آن می توانید بر روی عبارت زیر کلیک کنید.

»»» لیست قیمت داهوا «««

لیست قیمت تیاندی

تیاندی هم یک شرکت چینی موفق دیگری است که در زمینه تولید دوربین، ان وی‌ار، دستگاه‌های تشخیص چهره و VMS فعالیت می‌کند.

شرکت تیاندی فعالیت خود را از سال ۱۹۹۴ در زمینه تولید دوربین‌های مداربسته آغاز کرده است و در حال حاضر می‌توان شرکت تیاندی را یکی از ده تولیدکننده برتر دنیا در زمینه تولید سیستم‌های مداربسته دانست.

اما در رابطه با قیمت دوربین‌های تیاندی باید بگوییم، دوربین‌های تیاندی دارای قیمت‌های متنوعی هستند و شما می‌توانید برای دسترسی به لیست قیمت بروز تیاندی روی نام فروشگاه کلیک کنید.

»»» موج گستران رادیس «««

لیست قیمت هایلوک

هایلوک نیز یکی از برندهای فعال در صنعت امنیتی و نظارتی می باشد که در ایران نقش فعالی دارد.

این برند به نوعی زیر شاخه برند هایک ویژن می باشد و دارای قیمت مقرون به صرفه تری می باشد.

دوربین‌های مداربسته را از کجا بخریم؟

با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات استفاده و نصب دوربین های مداربسته اهمیت بیشتری پیدا می کنند، اما نکته کلیدی اینجاست که دوربین مداربسته را از کجا بخریم.

متاسفانه محصولات این صنعت دارای برندهای متفرقه زیادی هستند و اصطلاحا برندهای نو نیم که از کیفیت پایینی برخوردار هستند.

باید مطمئن شوید که از فروشگاه های معتبر خرید می کنید و سعی کنید تا از نماینده های این برندها خرید خود را انجام دهید.

نکات مهم در انتخاب فروشگاه

  • نماینده فروش معتبر
  • ارائه محصول اورجینال
  • محصولات دارای گارنتی
  • پشتیبانی و خدمات پس از فروش

برای انتخاب و خرید دوربین مداربسته از فروشگاه های معتبر مانند دیجی کالا، موج گستران رادیس، ایمالز، تکنو لایف، ترب... استفاده کنید.

موج گستران رادیس فروشنده طیف وسیعی از انواع دوربین مداربسته ، ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت رقابتی در سراسر کشور می باشد.

رادیس نماینده فروش تمامی برندهای نامبرده می باشد، برای اطلاع از آخرین لیست قیمت همکار دوربین مداربسته وارد سایت شوید.

برای اطلاعات بیشتر نام موج گستران رادیس را در گوگل جستجو کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]