اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140212197854925519
در دسترس نیست

مهم ترین نکاتی که باید قبل ‌از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد

کد: 140212197854925519

، (اخبار رسمی): تولیدکنندگان جاروبرقی صنعتی در سراسر جهان انواع مختلفی از ‌این ‌دستگاه‌ها را با تکنولوژی پیشرفته و خصوصیات منحصر‌به‌فرد عرضه می‌کنند. امروز، جاروبرقی‌های صنعتی دارای ویژگی‌هایی همچون کاهش نویز، طراحی ارگونومیک، موتور‌های قدرتمند و لوازم جانبی متنوع و عالی هستند.

مهم ترین نکاتی که باید قبل ‌از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد
مهم ترین نکاتی که باید قبل ‌از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد
مهم ترین نکاتی که باید قبل ‌از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد
مهم ترین نکاتی که باید قبل ‌از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد
مهم ترین نکاتی که باید قبل ‌از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد
مهم ترین نکاتی که باید قبل ‌از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد

‌تنوع برند‌ها اصولا انتخاب را برای خریدار سخت می‌کند. همچنین وجود جاروبرقی‌های کپی و فیک باعث شده که انتخاب یک محصول ایمن و با‌کیفیت برای مصرف‌کننده دشوارتر شود. بنابراین، در ذهنتان این سوال را دارید که مهم ترین نکاتی که باید قبل ‌از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد چیست؟

در این مقاله قصد داریم به‌تحلیل دقیق تجهیزات جاروبرقی صنعتی پرداخته و اطلاعات مهمی را به‌ شما ارائه دهیم. جاروبرقی‌های صنعتی مانند همان ‌جاروبرقی‌های خانگی عمل می‌کنند، اما از‌لحاظ قدرت، سرعت و اجزای داخلی تفاوت‌هایی دارند. برای آشنایی بیشتر با جاروبرقی صنعتی و مهم ترین نکاتی که باید قبل‌ از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد، همراه ما باشید.

جاروبرقی صنعتی چیست؟

جاروبرقی صنعتی، یک ابزار حیاتی برای پاکسازی و نظافت در محیط‌های صنعتی استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها با طراحی‌های ویژه‌ای برای انجام وظایف سنگین و خاص در محیط‌های صنعتی ساخته شده‌اند. به‌عنوان مثال، در یک کارگاه، جاروبرقی صنعتی قادر است تمامی گرد‌و‌غبارها را از سطح زمین و زیر دستگاه‌ها جمع‌آوری کرده و محیط را تمیز کند.

این دستگاه‌ها از مواد مستحکم و مقاوم فولادی ساخته شده‌اند. همچنین از موتور‌های کوچکی برای افزایش راندمان مکش استفاده می‌شود. جاروبرقی‌های صنعتی معمولا دارای چرخ‌های لاستیکی هستند که به اپراتور اجازه می‌دهند راحت‌تر حرکت کنند.

محدوده‌ توانایی جاروبرقی‌های صنعتی بین 1.8 کیلووات تا 45 کیلووات متغیر و برای انواع صنایع مانند غذایی، دارویی، فولاد، سیمان و نساجی مناسب است. این دستگاه‌ها می‌توانند در بخش‌های مختلف از صنایع مختلف به‌کار برده شوند، به‌صورت ثابت یا متحرک.

راهنمای انتخاب و خرید جاروبرقی صنعتی

جهت تامین نیاز‌های خاص و وظایف سنگین، جاروبرقی‌های صنعتی به‌طور خلاقانه طراحی و تولید می‌شوند. اصلی‌ترین تفاوت بین این دستگاه‌ها و مدل‌های خانگی، کارایی و استحکام فوق‌العاده آن‌ها است.

ویژگی برجسته جاروبرقی‌های صنعتی، عملکرد بی‌نظیر آن‌ها است که به‌طور پیوسته و بدون وقفه می‌توانند به ‌کار خود ادامه دهند. انتخاب بین تک فاز یا 3 فاز، موتور یک یا چند، جاروبرقی مرطوب یا خشک، همیشه تصمیم ساده‌ای نیست. بنابراین، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید با متخصصان شرکت کسری تماس بگیرید تا به شما کمک کنند که جاروبرقی صنعتی مناسب را انتخاب کنید.

موتور جاروبرقی صنعتی

در ابتدای انتخاب، مهم ترین نکاتی که باید قبل‌ از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد، قلب دستگاه یعنی موتور آن است. در مکنده‌های ارزان‌تر، اغلب از یک موتور تک مرحله‌ای استفاده می‌شود. این دستگاه از هوای ورودی برای جمع‌آوری ذرات کمک گرفته و برای خنک‌کردن موتور، همین هوا را استفاده می‌کند که ممکن است باعث ورود آلودگی به داخل موتور شود و طول عمر دستگاه را کاهش دهد.

همچنین، هرچه توان موتور بیشتر باشد، موتور دارای قدرت بیشتری است. موتور‌های مناسب، موتور‌هایی هستند که 2 پمپ خنک‌کننده در طرفین آن‌ها قرار دارد که می‌توانند مدت‌زمان بیشتری روشن بمانند و طول عمر بالاتری داشته باشند. اگرچه این موتور‌ها گران‌تر، اما مطمئن‌تر شناخته شده‌اند.

میزان مکش جاروبرقی صنعتی

وقتی تصمیم به خرید دارید، یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل‌ از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد، حالت مکش آن است. تولیدکنندگان جاروبرقی صنعتی راه‌حل‌های مختلفی برای مکش مواد ارائه می‌دهند، بنابراین، برای انتخاب مناسب باید این نکات را در نظر بگیرید.

اگر نیاز شما به تمیز کردن بقایای تولید در ایستگاه کاری است، جاروبرقی صنعتی تخصصی به‌احتمال زیاد گزینه مناسبی باشد. برخی از‌این جاروبرقی‌ها برای پاک‌سازی مواد جامد و مایع هم ایده‌آل هستند.

‌از‌سوی دیگر، اگر به‌دنبال یک جاروبرقی هستید که بتواند با ماشین‌آلات دیگر در کارگاه شما تداخل نداشته باشد، باید جاروبرقی‌ای را انتخاب کنید که در بخش‌های مختلف صنعتی موثر است، مثلا جاروبرقی‌هایی که برای کار در ترکیب با ابزار‌های ماشینی مانند اره‌ها، ماشین‌های حفاری و اره‌های پانل عمودی طراحی شده‌اند.

فیلتر جاروبرقی صنعتی

مهم ترین نکاتی که باید قبل‌ از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد، نوع به‌کار بردن فیلتر‌ها در جاروبرقی است، زیرا اگر فیلتر‌ها ناسالم باشند، به‌احتمال زیاد به موتور آسیب می‌رسانند. بنابراین، هنگام خرید جاروبرقی صنعتی، حتما به نوع و کیفیت فیلتر‌ها توجه کنید.

فیلتر‌های پارچه‌ای بافته‌نشده در جاروبرقی صنعتی، جلوگیری از ورود گرد‌و‌غبار به موتور را فراهم و از سالم‌ماندن آن جلوگیری می‌کنند. پس‌از استفاده از جاروبرقی، حتما فیلتر را خارج کنید، با آب شستشو دهید و پس‌از خشک‌شدن، مجددا نصب کنید. به‌علاوه، برخی از جاروبرقی‌های صنعتی، از‌جمله محصولات ایرانی، قابلیت نصب 4 نوع فیلتر مختلف را بر‌اساس نیاز مشتری دارند.

حجم مخزن جاروبرقی صنعتی

یکی از مهم ترین سوالاتی که باید در هنگام خرید جاروبرقی صنعتی مطرح شود، که آیا حجم مخزن دستگاه کافی است یا خیر؟ این دستگاه‌ها از مخازن با ظرفیت بیشتری نسبت به‌جاروبرقی‌های خانگی برخوردارند.

این دستگاه‌ها به‌دلیل اینکه مخزن زباله آن‌ها در پایین دستگاه قرار دارد و موتور برروی آن نصب شده، به آن‌ها جاروبرقی سطلی نیز می‌گویند. حتما از محکم‌بودن مواد سازنده مخزن اطمینان حاصل کنید. بدنه این دستگاه‌ها معمولا از موادی مانند پلی اتیلن قوی و فولاد ضد زنگ ساخته می‌شود که هریک دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی هستند.

‌ انتخاب جاروبرقی صنعتی نسبت به محیط

در محیط‌های صنعتی و غیر صنعتی، دستگاه‌های جاروبرقی یا جاروبرقی کارواشی برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها نه‌تنها برای نظافت عمومی، جمع‌آوری مواد و غبارگیری به‌کار ‌برده می‌شوند، بلکه به بهبود سلامت کارکنان و حفظ بهداشت و ایمنی محیط کار نیز کمک می‌کنند.

انجام فرآیند نظافت در صنایع مختلف مانند غذا، داروسازی و تولید، نقش بسیار مهمی در ارتقای کیفیت محصولات و ایمنی کارکنان دارد. انتخاب بهترین جاروبرقی صنعتی با شرایط محیطی و نوع آلودگی‌ها هماهنگ بوده، منجر به کاهش مصرف انرژی، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری خواهد شد.

خرید جاروبرقی صنعتی

شرکت کسری به‌عنوان یکی از برند‌های معتبر و قدیمی ‌‌با بیش از 20 سال تجربه در صنعت تولید جاروبرقی شناخته می‌شود. این شرکت با تعهد به کیفیت، نوآوری در طراحی و به‌کارگیری تکنولوژی پیشرفته، همواره به‌دنبال بهبود و ارتقاء در فرآیند‌های تولید است. از ابتدای فعالیت تا امروز، شرکت کسری در توسعه و پیشرفت صنعتی نقش موثری داشته و در آینده نیز به پیشروی و توسعه صنعت تلاش خواهد کرد.

‌اگر به‌دنبال یک جاروبرقی صنعتی منحصر‌به‌فرد برای کسب‌و‌کار خود هستید، شرکت کسری آماده است مهم ترین نکاتی که باید قبل ‌از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد را به شما به‌صورت رایگان مشاوره دهد. با تماس با بخش فروش و ارتباط با مشاوران متخصص ما، بهترین مدل، بهترین قیمت و خدمات پس‌از فروش را برای خود تهیه کنید.

جمع‌بندی

یافتن جاروبرقی صنعتی مناسب ممکن است چالش‌برانگیز باشد، زیرا برند‌های بسیار زیادی در بازار وجود دارند. در این راهنما، سعی شد تا مهم ترین نکاتی که باید قبل‌ از خرید جاروبرقی صنعتی به آن توجه کرد را برای شما توضیح دهیم.

امروز مقدار زیادی زباله توسط صنایع مختلف تولید و باعث ایجاد چالش‌هایی برای پاکسازی می‌شود. جاروبرقی‌های صنعتی کارآمد و قابل اعتماد برای تمیز کردن گرد‌و‌غبار، مواد جامد و مایعات طراحی شده‌اند. با استفاده از ‌این ابزار‌ها می‌توانید به‌راحتی مشکل نظافت صنایع خود را حل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید