اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140301147872825437
در دسترس نیست

خرید آهن آلات از بورس

کد: 140301147872825437

، تهران , (اخبار رسمی): خرید آهن آلات از بورس کالا یکی از راه‌های آسان و به صرفه خرید میلگرد، ورق، نبشی، پروفیل، تیرآهن و ورق است و از طرفی حوزه‌ای امن برای سرمایه‌گذاری برای علاقه‌مندان است. امروزه بازار اوراق بهادار نسبت به گذشته پیشرفت کرده و هواخواهان زیادی دارد. از این رو عده زیادی برای خرید و فروش ...

خرید آهن آلات از بورس
خرید آهن آلات از بورس

مراحل خرید آهن آلات از بورس کالا

برای خرید آهن آلات و انواع میلگرد از بورس کالا که به عنوان یکی از بازارهای سرمایه‌گذاری بزرگ شناخته شده است، ابتدا باید مراحلی را برای ثبت نام در سامانه بورس به نشانی اینترنتی ime.co.ir انجام دهید. چرا که خرید آهن از بورس کالا مثل هر محصول دیگری علاوه بر نظارت کارشناسان و تایید برای فروش و عرضه آن، مراحلی دارد که خریداران می‌بایست آن را طی کنند تا بتوانند آهن آلات را سفارش داده و تحویل بگیرند. این مراحل عبارت است از:

دریافت کد معاملاتی بورس کالا از طریق کارگزاری

فرم ثبت خرید درکارگزاری با ارائه قیمت آهن آلات

گذاشتن سپرده در کارگزاری برای خرید از بورس کالا

انتقال سفارش مشتری به تالار معاملات توسط کارگزار

تایید توسط کارگزار و حضور در تالار معاملات آهن آلات

واریز باقی مانده وجه معامله به حساب کارگزار

تسویه حساب‌ها بعد از خرید در پایاپای

واریز ارزش افزوده و دریافت پروانه بهره‌برداری

روش‌های خرید آهن آلات در بورس

در حال حاضر مشتریان آهن آلات برای خرید این محصول در بورس کالا و اوراق بهادار، باید مدارک خود را به علاوه سپرده به کارگزاری برای دریافت کد معاملاتی ببرند. اطلاع از قیمت آهن آلات و روش‌های خرید پیش از اقدام به انجام آن، از جمله مواردی است که خریداران باید به آن توجه داشته باشند و همچننی این مورد را در نظر بگیرند که خرید از بورس کالا بدون حساب مالیات بر ارزش افزوده است.

خریداران می‌توانند بدون آنکه دردسر مراجعه به کارگزاری برای اخذ کد بورسی و محاسبه مالیات را به دوش بکشند، می‌توانند با اطلاع از قیمت آهن آلات، به راحتی خرید عمده یا جزئی خود را سفارش دهند. متخصصین آهنیت آماده پاسخگویی و راهنمایی محصولات برای مهندسین ساختمانی و خرده فروشان و عمده فروشان هستند.

در ادامه قصد داریم به انواع خرید آهن در بورس بپردازیم:

خرید آهن در بورس با عنوان فرد حقیقی

برای خرید آهن به عنوان فرد حقیقی، می‌بایست مدارکی را برای ارائه به کارگزاری آماده کنید. در صورت ناقص بودن مدارک فرآیند دریافت کد بورسی غیرموفقیت آمیز خواهد بود. این مدارک شامل موارد زیر است:

کپی از صفحات شناسنامه

کپی از صفحات کارت ملی

تکمیل فرم مشتریان حقیقی

درج اطلاعاتی مثل آدرس و کد پستی و شماره تماس

خرید آهن در بورس با عنوان فرد حقوقی

در حال حاضر محدودیتی بر روی معاملات بورس کالا اعمال شده است. افراد حقیقی نمی‌توانند برای خرید آهن به کارگزاری مراجعه کنند. معاملات فقط به صورت حقوقی است که مدارک لازم برای دریافت کد معاملاتی، شامل موارد زیر می‌شود:

روزنامه رسمی ثبت شرکت‌ها

شناسنامه اعضا هیئت‌ مدیره

کارت ملی اعضا هیئت مدیره

روزنامه آخرین تغییرات شرکت

فرم امضا و نام و نام خانوادگی سهام‌داران

شماره‌ حساب شخص حقوقی

قیمت خرید آهن در بورس کالا

تورم، مسائل سیاسی منطقه و جهانی باعث شده که قیمت میگرد، آهن آلات و تمامی مصالح ساختمانی دستخوش تغییرات و نوسانات شدید شوند. به همین خاطر قیمت مشخص و ثابتی برای خرید آهن اعلام نشده است. کارشناسان و متخصصین شرکت بورس کالا و اوراق بهادار، هرروز با در نظر گرفتن شرایط منطقه و تورم دلار و طلا، تاثیر آن را بر قیمت هر یک از محصولات مشخص می‌کنند و قیمت روزانه را در تالار خرید و فرش قرار می‌دهند.

از این رو خریداران باید نمودار قیمت میلگرد، تیرآهن، انواع نبشی و سایر آهن آلات در بورس کالا را بررسی کرده و همچنین در صورت اقدام به خرید قطعی، قیمت آن را با بازار آزاد و بورس مقایسه نمایند. البته همانطور که گفتیم قیمتی که در حراج توسط کارشناسان گذاشته می‌شود، با کسر از مالیات و ارزش افزوده است. به این ترتیب برای دریافت  لیست قیمت آهن آلات بورس کالا، می‌بایست از سایت ime.co.ir پیگیری لازم را دهید. در صورتی که به جای خرید از بورس کالا در بازار آزاد به دنبال آهن آلات هستید، می‌توانید برای سفارش عمده و جزئی میلگرد و آهن با ما در تماس باشید.

منبع: https://ahanit.com/buy-metal-from-stock/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان