اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930504450013

به مناسب عید فطر آغاز می شود

اقدام چینی زرین در ترویج آیین ایرانی میهمانی های عصرانه

کد: 13930504450013

http://bit.ly/1yrJh7c

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از برند های تولید کننده ظروف چینی با ارائه طرحی فرهنگی، اجتماعی و تجاری تلاش کرده است یک رسم و آیین دیرین ایرانیان را که پیش از این رونق زیادی در میان خانواده ها داشته ،احیا کرده و به ترویج آن بپردازد.

کمپین عصرانه چیینی زرین

این کمپین که " لذت یک عصرانه تابستانی" نام دارد به مناسبت عید سعید فطر از هفنم تا پایان مرداد ماه در شعب فروشگاههای زنجیره ای خانه زرین برگزار می گردد.

چینی زرین ایران که یکی از تولید کنندگان شاخص ظروف چینی خانگی و هتلی در ایران است با اعلام این طرح و اطلاع رسانی درباره آن در رسانه های اختصاصی و اجتماعی خود و شعب فروشگاه های خانه زرین، به یادآوری و احیای مهمانی های عصرانه پرداخته است.

یکی از اهداف اصلی این طرح، زنده کردن خاطرات قدیمی ایرانیان در  عصرانه های دلپذیر و گردهم آمدن خانواده های ایرانی  است که این روزها درگیر و دار زندگی روزمره تقریبا به ورطه فراموشی سپرده شده است.

پذیرایی  با نان و پنیر و انگور، بعضی اوقات آش رشته یا کاهو و سکنجبین، نوشیدن یک چای دلپذیر یا یک فنجان قهوه، بازکردن سر صحبت و کلی لحظات صمیمانه با هم بودن از جمله آداب و رسومی بود که ایرانیان را در این عصرانه های تابستانی دور هم جمع می کرد. رسومی که این روزها کمتر  می توان شاهدش بود.

این برند ایرانی با ارائه محصولات چای خوری در قالب یک کمپین فروش ویژه و معرفی محصولات خود با ایده ای خاطره انگیز، اقدام به ایجاد امکان ویژه ای برای مخاطبین خود کرده است. 

سفارش پیامکی محصول و فروش در فضای مجازی، تخفیف ویژه و امثال آن از جمله تسهیلاتی است که این برند با ارائه آن ها تلاش کرده است خانواده های ایرانی را  نسبت به احیای این سنت قدیمی تشویق کند.

لازم به ذکر است که این کمپین که  «لذت یک عصرانه تابستانی» نام دارد به مناسبت عید سعید فطر از هفتم تا پایان مرداد ماه در شعب  فروشگاههای زنجیره ای خانه زرین برگزار می شود.

 علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت چینی زرین ایران به نشانی www.zariniran.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع چینی زرین ایران

چینی زرین ایران تولیدکننده ظروف چینی در خاورمیانه و جهان است و قادر بوده است محصولات خود را به بیش از 20 کشور عمدتا اروپایی نظیر آلمان، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، سوئد، هلند، ترکیه، روسیه، کانادا، عربستان، امارات متحده عربی و هندوستان صادر کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]