اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930521530002

توسط مدرسه هنری ایده برگزار شد

نمایشگاه تصویرگری برای گرامیداشت امید عباسی

کد: 13930521530002

http://bit.ly/1yqXxwY

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه تصویرگری «امید» یادمان امید عباسی، آتش نشان فداکار با حضور خانواده مرحوم امید عباسی وجمعی از هنرمندان در گالری «ایده» افتتاح شد.

نمایشگاه تصویرگری «امید» که بدون حضور مسئولان و مدیران دولتی و سازمانی و با استقبال گسترده هنرمندان و علاقه مندان افتتاح شد، شامل 38 اثر از هنرمندان ایرانی و 10 اثر از هنرمندان خارجی از کشورهای اندونزی، ایتالیا، اسپانیا، تونس، ترکیه، نروژ است.

این نمایشگاه برای تجلیل از  این آتش‌نشان فداکار که برای نجات جان یک کودک زندگی خود را فدا کرد عصر روز جمعه 17 مردادماه با آثاری از هنرمندان ایرانی و خارجی در گالری ایده برپا شد. همزمان با این مراسم نشان «شجاعت» از سوی مدرسه هنری ایده به خانواده امید عباسی اهدا شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه یک دستگاه ماشین ‌آتش نشانی و جمعی از آتش نشانان که از دوستان امید عباسی بودند به شکلی نمادین حضور یافتند.

نمایشگاه تصویرگری «امید» که بدون حضور مسئولان و مدیران دولتی و سازمانی و با استقبال گسترده هنرمندان و علاقه مندان افتتاح شد، شامل 38 اثر از هنرمندان ایرانی و 10 اثر از هنرمندان خارجی از کشورهای اندونزی، ایتالیا، اسپانیا، تونس، ترکیه، نروژ است.

همزمان با افتتاح این نمایشگاه کتاب آثار نمایشگاه و برگزیدگان این رویداد نیز معرفی شدند. بر این اساس فائزه صدیف، افروز قلی‌زاده و نسیم نوروزی به عنوان سه برگزیده نمایشگاه معرفی شدند.

همچنین بخشی از این نمایشگاه به عکس‌های تعدادی از آتش نشان‌های سراسر جهان اختصاص دارد که با گرفتن عکس با پوستر نمایشگاه و عکس امید عباسی از این رویداد حمایت کردند.

این نمایشگاه که در سالگرد شهادت این قهرمان ملی و در آستانه تولد 38 سالگی امید عباسی برپا شده با استقبال خانواده امید عباسی نیز روبه رو شد.

پدر و مادر امید عباسی از برپایی این نمایشگاه از برگزارکنندگان این رویداد فرهنگی قدردانی کردند. پدر امید عباسی گفت: امید، در طول 15 سال زندگی حرفه‌ای خود جان بسیاری را نجات داد اما این بار شانس با او همراه نبود و او خود قربانی مرگ شد. او انسان بسیار جسور و نترسی بود و در طول زندگی‌اش بارها پیش آمد که در بهترین شرایط جان خود را برای نجات دیگران به خطر انداخت.

شهناز دوستی، همسر امید عباسی نیز گفت: ما همه مدیون قهرمان‌هایی چون امید عباسی هستیم و تعداد این قهرمان‌ها در کشور ما کم نیستند. برگزاری مراسم‌های بزرگداشت در واقع به نوعی تسکین خاطر بازماندگان است و ای کاش در زمان حیات این قهرمان‌ها از آن‌ها تجلیل می‌کردیم.

او افزود: من خوشحالم که حرکتی خودجوش و مردمی برای امید عباسی برپا شد.

لازم به یادآوری است؛ امید عباسی آتش‌نشان فداکار 25 اردیبهشت‌ماه سال گذشته در جریان یک آتش‌سوزی جان کودکی را نجات داد و با اهدای اعضا خویش به زندگی 3 نفر دیگر حیات بخشید. مسابقه تصویرگری «امید» با هدف معرفی و تجلیل از این قهرمان واقعی به جامعه با زبان تصویر از سوی مدرسه هنری ایده و با همکاری گروه هنری موگه شکل گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برندینگ ایده

آژانس IDEA BRANDING با هدف ارتقاء و توسعه تجارت سازمان‌ها، نهادها، و شرکت‌های بزرگ و با بیش از 19 سال سابقة مفید در حوزة تبلیغات و ارتباطات، از سال 1388 در زمینه برندسازی شروع به فعالیت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://ideaschool.ir/
مدرسه هنری ایده
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی