اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930527600020

طبق صورتجلسه معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

محصولات «کالبر»، از روغن پالم «پاک» است

کد: 13930527600020

https://goo.gl/c8Kj34

، تهران , (اخبار رسمی): طی صورتجلسه ای که از سوی اداره نظارت بر مواد غذایی صادر شد‏، محصولات تولیدی شرکت لبنیات «کالبر» در فرایند تولید محصولات و مواد اولیه، عاری از روغن پالم اعلام شد.

محصولات «کالبر»، از روغن پالم «پاک» است

کارشناسان اداره نظارت، مستندات مربوط به مواد اولیه خریداری شده در پنج ماه اول سال جاری و نتایج آزمایشات انجام شده برروی محصولات را نیز کنترل کردند که مشکلی مشاهده نشد.

در صورتجلسه ای که روز 26 مرداد 93 با سربرگ معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی اراک) منتشر شد‏، ضمن اشاره به بازدید از کارخانجات کالبر در شهر اراک، تصریح شده است: ‌«کلیه بخش های کارخانه از جمله سالن تولید شیر پاستوریزه‏، شیر استریل و کلیه آبمیوه ها، پنیر و ماست، آزمایشگاه ها، گرمخانه ها و... در حضور نمایندگان اداره نظارت بر مواد غذایی و مسئولین کالبر بازدید فنی شد و مشکلی از نظر وجود روغن پالم مشاهده نگردید»

در ادامه این صورتجلسه تاکید شده است که: «کارشناسان اداره نظارت، مستندات مربوط به مواد اولیه خریداری شده در پنج ماه اول سال جاری و نتایج آزمایشات انجام شده برروی محصولات را نیز کنترل کردند که مشکلی مشاهده نشد. »

بنا به تصریح این صورتجلسه، همچنین از انواع محصولات تولیدی این برند مربوط به تاریخ های مختلف نمونه برداری به عمل آمد.

این صورتجلسه در تاریخ 25 مرداد 93 به امضای رییس اداره نظارت بر موادغذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو، کارشناس اداره نظارت، و مسئول واحد فنی نیز رسیده است.

شایان ذکر است چندی پیش، لطف الله نایب زاده مدیر عامل شرکت لبنیات کالبر، با تقاضای معرفی برندهای لبنی متخلف‏ از سوی دولت، خواستار نمونه برداری از محصولات تولیدشده شرکت های لبنیاتی کشور شده بود که در فضای رسانه ای بازتاب ویژه ای داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لبنیات کالبر

شرکت لبنیات کالبر در سال 1373 با نام شرکت سرمایه‌گذاری نصر گستر اراک شروع به فعالیت کرد. در سال 1376 عملیات اجرایی طرح تولید پنیر UF را شروع و در سال 1379 اولین پروژه به بهره‌برداری رسید و سپس در طی سال‌های 1379 تا 1383 خطوط تولید انواع ماست، دوغ، شیر پاستوریزه، شیرهای طعم‌دار و انواع آبمیوه در بسته‌بندی چند لایه استریل به بهره‌برداری رسید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]