اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13930616910034

با حضور «سانگو لی» از کشور کره جنوبی

کارگاه آموزشی راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی در تهران برگزار می شود

کد: 13930616910034

http://bit.ly/1qEWrfN

، تهران , (اخبار رسمی): قرار است نیمه دوم شهریور ماه، یک دوره آموزشی با عنوان «کارگاه آموزشی راه اندازی کسب و کار اینترنتی» در تهران برگزار شود که طی آن، دانشجویان و علاقه مندان با راه های پرورش ایده، خلاقیت و ایده پردازی ، بررسی ایده های مختلف برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی آشنا می شوند.

کارگاه آموزشی راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی در تهران برگزار می شود

در طول این کارگاه شرکت کنندگان با 3 راهکار ویژه برای افزایش اعتماد به نفس جهت شروع یک تجارت شخصی آشنا شده و برای اولین بار «پکیج طلایی کسب و کار» در حضور آنان رونمایی خواهد شد. در پایان قرار است هدیه ویژه ای نیز به شرکت کنندگاه اعطا شود.

این کارگاه که با سخنرانی محسن ارژنگ، مشاور برندسازی و مبتکر دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی و با تدریس «سانگو لی» متخصص کسب و کارهای اینترنتی از کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد، به عنوان پیش نیازی برای دوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی معرفی شده است.

این دوره در یک ماه برگزار شده و در پایان دوره گواهینامه معتبر بین المللی از آکادمی TUV International Academy  کشور سوئیس به علاقه مندان اعطاء خواهد شد.

برند سازی در فضای وب، آخرین روش های موجود برای ارتقاء وب سایت در موتورهای جست و جو (SEO) ، بررسی کسب و کارهای اینترنتی در کشور کره و روش های نوین درآمدزایی در جهان، معرفی ایده های جدید برای شروع یک کسب و کار اینترنتی مختص بازار ایران از جمله محورهای اصلی این کارگاه آموزشی خواهد بود.

همچنین در طول این کارگاه شرکت کنندگان با 3 راهکار ویژه برای افزایش اعتماد به نفس جهت شروع یک تجارت شخصی آشنا شده و برای اولین بار «پکیج طلایی کسب و کار» در حضور آنان رونمایی خواهد شد. در پایان قرار است هدیه ویژه ای نیز به شرکت کنندگاه اعطا شود.

گفتنی است گسترش روز افزون اینترنت در میان اقشار مختلف جامعه باعث تغییر سبک زندگی افراد شده که این تغییرات در روند شکل گیری تجارت های جدید موثر بوده و مثال واضح این امر تغییر سن میلیاردرهای جهان از 45 سال به زیر 30 سال است.  میلیاردرهایی که به واسطه قدرت خلاقیت خود توانسته اند تاثیرات شگرفی را در جوامع خود به وجود آورند که نمونه های معروف این تجارت ها سایت های معروفی همچون گوگل، فیس بوک، توییتر و... است. نکته قابل توجه در این خصوص شکل گیری علاقه وافر جوانان ایرانی به کسب و کارهای اینترنتی است که موج جدیدی از کارآفرینی را در کشور باعث شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22824835 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مطالعاتی و برنامه ریزی شهرهای سبز

امروز با توجه به پیشرفت های روز افزون دانش مدیریت شهری بهره گیری از تیم مشاوره زبده در مسیر اهداف یک شهر می تواند جایگاه مدیریت شهری را به طرز چشم گیری ارتقا دهد. در این زمینه موسسه شهرهای سبز با استفاده از تیم متخصصات خود راه کارهای نوینی ارائه می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://ebmedia.ir/
سایت مرتبط
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار