اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139306251070039

با حضور 100 اثر در دبیرخانه جشنواره

چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار می شود

کد: 139306251070039

http://bit.ly/1sfeRSf

، تهران , (اخبار رسمی): تاکنون 100 بازی رایانه ای برای شرکت در جشنواره بازی های رایانه ای تهران که مهرماه امسال برگزار می شود به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران برگزار می شود

زمان ارسال آثار به جشنواره چهارم تا 15شهریور است و بازی‌های شناختی نیز تا 26 شهریور فرصت دارند تا آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای از میان آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره، 89 اثر در قالب بازی رایانه ای و 11 اثر به شکل «بازی نامه» بوده است.

همچنین از میان متقاضیان شرکت در این جشنواره،  49 شرکت کننده به صورت مستقل و 21شرکت بازی ساز هستند که از این تعداد 19بازی مستقل و 39 بازی متعلق به شرکت های بازی ساز است. 11 بازی نامه نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد4 بازی نامه مستقل و 7 بازی نامه متعلق به شرکت های بازی ساز است.

هیات انتخاب آثار چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران 17 شهریور در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گردهم آمدند و  بازی های دریافتی را از نظر کنترل شاخص کیفی بازی ها و حداقل استاندارد بازی مورد بررسی قرار دادند و  بازی ها پس از کنترل کیفی در هفت ژانر مختلف دسته بندی شدند.

زمان ارسال آثار به جشنواره چهارم تا 15شهریور است و بازی‌های شناختی نیز تا  26  شهریور فرصت دارند تا آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.

جشنواره چهارم بازی‌های رایانه ای تهران در قالب بخش های اصلی، فرعی و انتخاب بازی سال مهرماه سال‌جاری برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد ملی بازی های رایانه ای

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای موسسه‌ای فرهنگی، هنری، غیرانتفاعی، غیردولتی و ایرانی برای برنامه‌ریزی و حمایت از فعالیت‌های مرتبط در تمامی زمینه‌های فرهنگی، هنری و فنی صنعت بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح