اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950908191740039

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای:

اختلال کلش آف کلنز بدلیل مشکل اینترنت است

کد: 13950908191740039

https://goo.gl/EG7iWV

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای- در پیامی تلگرامی که برای جمعی از بازی‌سازان داخلی منتشر کرد، اظهار کرده که بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده از کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و کافه‌بازار، مشکل پیش‌آمده به دلیل اختلال در اینترنت سراسری کشور است.

اختلال کلش آف کلنز بدلیل مشکل اینترنت است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای،حسن کریمی قدوسی- مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای- در پیامی تلگرامی که برای جمعی از بازی‌سازان داخلی منتشر کرد، اظهار کرده که بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده از کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و کافه‌بازار، مشکل پیش‌آمده به دلیل اختلال در اینترنت سراسری کشور است.

وی همچنین از بازی‌سازان خواسته که فریب شایعات و تهمت‌ها را نخورند.

بدین ترتیب با توجه به رد شائبه فیلترینگ کلش آف کلنز از طرف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انتساب آن به اخلال در شبکه اینترنت، باید منتظر رفع شدن آن در آینده نزدیک بود.

گفتنی است از روز گذشته، دسترسی ایرانی‌ها به بازی‌های کلش آف کلنز (Clash Of Clans) و کلش‌ رویال (Clash Royale)، بازی‌های شرکت سوپرسل (Supercell)، محدود شده و کاربران نتوانستند وارد این بازی‌ها شوند.  

با توجه به اینکه شرکت سوپرسل هیچ واکنشی به اختلال در کلش آف کلنز و کلش رویال نشان نداده و هیچ اختلالی از سوی سازنده نیز گزارش نشده است، شایعاتی مبنی بر فیلتر شدن این بازی‌ها در ایران مطرح شد. البته مسئولان مربوط در بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای ادعا می‌کنند این عدم دسترسی به فیلترینگ این بازی‌ها مربوط نیست و اختلالات اینترنتی سبب این اتفاق شده و در نهایت رفع این اخلال را به آینده‌ای نزدیک موکول کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد ملی بازی های رایانه ای

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای موسسه‌ای فرهنگی، هنری، غیرانتفاعی، غیردولتی و ایرانی برای برنامه‌ریزی و حمایت از فعالیت‌های مرتبط در تمامی زمینه‌های فرهنگی، هنری و فنی صنعت بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]