اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950809172590039

رونمایی بازی‌های ایرانی از سر گرفته شد

ثبت‌نام سومین آیین رونمایی از بازی‌های ایرانی

کد: 13950809172590039

https://goo.gl/3f0py7

، تهران , (اخبار رسمی): روند رونمایی از بازی‌های ایرانی به عنوان حمایت معنوی و تبلیغاتی برای تولیدکنندگان داخلی، مجددا فعال شده و قرار است تا پایان سال، هر ماه برای یک بازی ایرانی آیین رونمایی برگزار شود.

ثبت‌نام سومین آیین رونمایی از بازی‌های ایرانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، متین ایزدی معاون ارتباطات بنیاد در این رابطه گفت: در نظر داریم روند رونمایی که به دلیل تغییر معاونت ارتباطات کمی بی‌نظم شده بود را مجددا منظم کرده و از این پس هر ماه برای یک بازی ایرانی آیین رونمایی بگیریم.

ایزدی افزود: براساس روند رونمایی آبان ماه، بازی‌سازان تا پایان روز دوشنبه 10 آبان فرصت دارند با مراجعه به صفحه  http://www.ircg.ir/fa/form/14 برای حضور در روند رونمایی این ماه ثبت‌نام کنند.

معاون ارتباطات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تشریح کرد: آیین رونمایی در اواسط آبان ماه برگزار می‌شود، در نتیجه بازی‌سازان عنوانی را ثبت‌نام کنند که تاریخ انتشار آن در همین بازه زمانی باشد تا بتوانند از آیین رونمایی نهایت بهره را ببرند.

وی ادامه داد: پس از دریافت درخواست‌ها، در صورتی که حداقل 2 درخواست ارسال شده باشد، انتخاب این‌که برای کدام بازی رونمایی بگیریم با کمک نظرسنجی و رای مستقیم طرفداران صورت خواهد گرفت.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سال جاری برای دو بازی «والیبال 2016» و «شتاب در شهر 2» آیین رونمایی برگزار کرده است که با حمایت و پوشش خبری رسانه‌ها، فروش این بازی‌ها قابل توجه بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد ملی بازی های رایانه ای

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای موسسه‌ای فرهنگی، هنری، غیرانتفاعی، غیردولتی و ایرانی برای برنامه‌ریزی و حمایت از فعالیت‌های مرتبط در تمامی زمینه‌های فرهنگی، هنری و فنی صنعت بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]