اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139306291190039

در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران

یک بازی رایانه ای پیشرفته ایرانی روایتگر صحنه های نبرد در سوریه می شود

کد: 139306291190039

http://bit.ly/XRDs7z

، تهران , (اخبار رسمی): داستان«بازی مرگ، کفر خونین» که با هدف نشان دادن ذات بد جنگ ساخته شده در چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران روایت می شود.

یک بازی رایانه ای پیشرفته ایرانی روایتگر صحنه های نبرد در سوریه می شود

آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران، تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها برای تقویت و پیشرفت بازی سازی رویکردهای این جشنواره را تشکیل می دهد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای، این بازی  ساخته عماد رحمانی در سبک اکشن، متقاضی شرکت در جشنواره چهارم بازی های رایانه ای است.

«بازی مرگ، کفر خونین» سال 93 در شرکت رسانه شکوه کویر ساخته شده و عماد رحمانی، مدیر پروژه، مهدیار جهانگیری، مدیر فنی، امیر رضا عابدینی، نویسنده و عادله رحمانی، مدیر هنری  این بازی هستند.

داستان بازی با ورود نیروهای تروریستی به محل دپو سلاح های شیمیایی ارتش سوریه و خطر حمله آنها به مواضع غیرنظامی داستان «بازی مرگ، کفرخونین» آغاز می شود. بدین ترتیب، سعید  و عدنان و عثمان، سه تن از تکاروان برجسته ارتش مامور می شوند تا با ورود مخفیانه به پادگان تسخیر شده، این تسلیحات را از آنجا خارج کرده و مانع از بروز یک فاجعه انسانی می شوند.

مخاطب در این مسیر پر پیچ و خم با انواع مبارزات شوتر، مخفی کاری، ماشین سواری، موتور سواری، تعقیب و گریز در محیط های متنوع شهری و طبیعی با تصویرسازی یک نبرد واقعی رو به رو خواهد بود.

بر اساس اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران، آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران،  تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها برای تقویت و پیشرفت بازی سازی رویکردهای این جشنواره را تشکیل می دهد.

چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه ای تهران، مهرماه سال‌جاری برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد ملی بازی های رایانه ای

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای موسسه‌ای فرهنگی، هنری، غیرانتفاعی، غیردولتی و ایرانی برای برنامه‌ریزی و حمایت از فعالیت‌های مرتبط در تمامی زمینه‌های فرهنگی، هنری و فنی صنعت بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح