اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307081430008

همزمان با عرضه تازه ترین محصولات تولیدی صورت می گیرد:

حضور فعال رسیس سازه آسیا در ‏ پانزدهمین ‏نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی

کد: 139307081430008

http://bit.ly/1rpohzk

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت رسیس سازه آسیا، که یکی از تولید کننده های اصلی محصولات فلزی صنایع مخابرات و تلفن همراه در ایران است، امسال در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی 93 حضوری فعال خواهد داشت.

پانزدهمین ‏نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی

رسیس سازه آسیا، با شرکت های وندور مانند «نوکیا»، «زیمنس نت ورکز»، «اریکسون»، «نوکیا»، «هواووی» و «زد تی ایی» همکاری های قابل ملاحظه ای داشته است.

بنا به اعلام روابط عمومی رسیس سازه آسیا، این شرکت در نمایشگاه پیش رو، که از 14 تا 17 مهرماه برگزار می شود، در فضای باز 25B فعال خواهد بود.

در نمایشگاه امسال، غرفه این شرکت به عرضه آخرین دستاوردهای برند رسیس در زمینه صنایع فلزی مخابرات مانند انواع فنس و تجهیزات جانبی دکل از جمله فریم ها، شاسی ها، لدر، مانتینگ و...  خواهد بود.

رسیس سازه آسیا که طراحی، تولید و نصب سازه ها و تجهیزات فلزی مورد استفاده در ایستگاه های موبایل(BTS) و نظایر آن را انجام می دهد، از سال 85 در شرکت شروع به فعالیت کرده و تاکنون محصولات متنوعی را برای شبکه های تلفن همراه نظیر همراه اول، تالیا، ایرانسل، رایتل و مبین نت تولید کرده است.

رسیس سازه آسیا، همچنین با شرکت های وندور مانند نوکیا زیمنس نت ورکز، اریکسون، نوکیا، و هواووی و زد تی ایی همکاری های قابل ملاحظه ای داشته است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسیس سازه آسیا

رسیس که به عنوان یک شرکت هلدینگ در زمینه تکنولوژی های مخابراتی و برخی از زمینه های دیگر مانند صنایع پخت نان فعالیت می کند در سال گذشته توانست با بالا بردن سطح کیفی محصولات، ضمن توجه به استانداردهای بین المللی، علاوه بر موفقیت در پروسه صادارت، گواهی نامه های بین المللی را نیز به خود اختصاص دهد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.rasisco.com/
سایت شرکت رسیس
رویدادمرتبط های:

| شروع پانزدهمین ‏نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی | پایان پانزدهمین ‏نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی