اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139307271810002

به همت مدرسه ایده انجام می شود

پوسترهای طراحان بزرگ جهان در تهران به نمایش در می آیند

کد: 139307271810002

https://goo.gl/dzhWdM

، تهران , (اخبار رسمی): پوسترهای اجتماعی طراحان مشهور سراسر جهان، که برای نمایش در ایران گردآوری شده اند، به همت «مدرسه ایده» از 26 تا 30 مهر ماه در خانه هنرمندان ایران به نمایش درخواهند آمد.

پوسترهای طراحان بزرگ جهان در تهران به نمایش در می آیند

همزمان با افتتاح این نمایشگاه کتاب این مجموعه آثار نیز منتشر خواهد شد. در این نمایشگاه اثری از «آرماندو میلانی» نیز نمایش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مدرسه ایده، علی عمرانی، یکی از هنرجویان نمونه مدرسه ایده که ابتکار گردآوری آثار این نمایشگاه را به عهده داشته است گفت: پوسترهای نمایشگاه را بر اساس تم اجتماعی انتخاب کردیم و آثاری از طراحان معروفی که با موضوعات اجتماعی مانند صلح، جنگ، آفریقا و... کار کرده‌اند در این نمایشگاه حضور دارند.

وی گفت:‌ این آثار یک اطلاع رسانی اجتماعی در مورد موضوعات و مشکلات جهانی است. این مجموعه علاوه بر یک نمایشگاه، مرجعی برای هنرجویان گرافیک است تا با تعداد زیادی از آثار مطرح دنیا آشنا شوند.

او در مورد نحوه انتخاب این آثار گفت: مدت 2 سال است که از طریق ایمیل با طراحان گرافیک مطرح جهان در تماس هستیم و در این مدت جشنواره‌هایی را که در سطح بین‌المللی برگزار شده پی گیری کردیم. آثار طراحان معروف و داورانی که در این جشنواره‌ها بودند را بررسی کردیم و با توافق آنها، این پوسترها در ایران به نمایش در می‌آیند.

عمرانی افزود: ما با توجه به محدودیت فضایی که خانه هنرمندان ایران برای نمایش این آثار اختصاص داده و با توجه به انتخاب 200 اثر که همه آنها باید نمایش داده شوند، آنها را در ابعاد 70 x 50 چاپ کردیم.

تنها پوستر ایرانی که در این نمایشگاه حضور دارد اثر رضا عابدینی است و این موضوع به دلیل تاثیری است که آثار او روی گرافیک ایران گذاشته است.

عابدینی وجهه بین‎‌المللی دارد و دانشجویان ایرانی با آثارش آشنا هستند و شیوه کاری او نیز در برخی از دانشگاه ها تدریس می‌شود.

همزمان با افتتاح این نمایشگاه کتاب این مجموعه آثار نیز منتشر خواهد شد. در این نمایشگاه اثری از «آرماندو میلانی» نیز نمایش داده می‌شود.

عمرانی در مورد این پوستر گفت: میلانی یکی از مشهورترین افرادی است که کار او در این نمایشگاه حضور دارد. پوستری که از او در نمایشگاه می‌بینیم «صلح» نام دارد و سال هاست در جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پوستر هر سال توسط سازمان صلح بین‌الملل خریداری شده و از آن استفاده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برندینگ ایده

آژانس IDEA BRANDING با هدف ارتقاء و توسعه تجارت سازمان‌ها، نهادها، و شرکت‌های بزرگ و با بیش از 19 سال سابقة مفید در حوزة تبلیغات و ارتباطات، از سال 1388 در زمینه برندسازی شروع به فعالیت کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

هنرهای تجسمی