اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139308051960039

در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه صورت می گیرد؛

معرفی بازی‌های ایرانی در عرصه جهانی توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای

کد: 139308051960039

http://bit.ly/1wABnvS

، تهران , (اخبار رسمی): بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نمایندگی از صنعت گیم ایران در نمایشگاه بین المللی "گیم کانکشن فرانسه" حضور می‌یابد و با برپایی کانتر در این نمایشگاه بین المللی به معرفی بازی‌های جدید ایرانی از جمله بازی های موبایلی و بازی های کژوال می پردازد.

معرفی بازی‌های ایرانی در عرصه جهانی توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای

نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه یک رویداد تجاری در عرصه بازی های رایانه ای است که فرصت مناسبی را برای کشورهای مطرح در زمینه تولید گیم برای تبادل نظر و انتقال دانش فراهم می کند

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، کشورهای آلمان، ژاپن، آمریکا، کانادا، ایران و ... در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه که از7 تا 9 آبان (29 تا 31 اکتبر 2014) در شهر پاریس برگزار می شود، حضور می یابند.

همچنین آرم بنیاد ملی بازی های رایانه ای در صفحه شرکت کنندگان این رویداد ثبت شده است؛ این بنیاد در نظر دارد با 30 ناشر خارجی در این رویداد به تبادل نظر بپردازد که قرار آن‌ها تعیین شده است. 

بازی رایانه ای ارتش‌های فرازمینی نیز در این نمایشگاه با اختصاص کانتر از سوی بنیاد به معرفی بازی خود خواهد پرداخت .

تولید کننده این بازی در راستای معرفی و نشر بازی ارتش‌های فرازمینی در بازار بین المللی تا کنون توانسته با 35 شرکت و ناشر خارجی از جمله شرکت‌های سونی و مایکروسافت تنظیم جلسه و مذاکره انجام دهد.

نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه یک رویداد تجاری در عرصه بازی های رایانه ای است که فرصت مناسبی را برای کشورهای مطرح در زمینه تولید گیم برای تبادل نظر و انتقال دانش فراهم می کند .

حضور مستمر و پررنگ بنیاد ملی بازی های رایانه ای در مجامع و رویدادهای بین المللی نشانگر پیشرفت چشمگیر ایران در عرصه گیم و خیز بلند بازی سازان ایرانی برای تولید آثار تکنیکی و جذاب و بازاریابی در مقیاس منطقه ای و بین المللی است.

این بنیاد علاوه بر حمایت از تولید و عرضه بازی های ایرانی، زمینه اعزام و حضور بازی سازان و فعالان این عرصه را از گذشته تا کنون در نمایشگاه ها و مجامع مختلف خارجی فراهم کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد ملی بازی های رایانه ای

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای موسسه‌ای فرهنگی، هنری، غیرانتفاعی، غیردولتی و ایرانی برای برنامه‌ریزی و حمایت از فعالیت‌های مرتبط در تمامی زمینه‌های فرهنگی، هنری و فنی صنعت بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
رویدادمرتبط های:

| اافتتاح نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه | اختتامیه نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه