اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139308142070059

اصغر فرهادی خشنود از کاشتن علامت سؤال در اذهان

رونمایی کتاب «هفت فیلم‌نامه از اصغر فرهادی»

کد: 139308142070059

http://bit.ly/1x6CCBR

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «هفت فیلم‌نامه از اصغر فرهادی» 17 آبان‌ماه 1393 طی مراسمی، با حضور اهالی سینما و ادبیات در پردیس سینمایی کوروش رونمایی می‌شود.

رونمایی کتاب «هفت فیلم‌نامه از اصغر فرهادی»

فیلم‌نامه‌های رقص در غبار، شهر زیبا، چهارشنبه‌سوری، دایره‌ زنگی، درباره‌ی الی...، جدایی نادر از سیمین و گذشته در این مجموعه گردآوری شده و در اختیار علاقمندان گذاشته شده است.

به گزارش روابط‌عمومی نشرچشمه، فیلم‌نامه‌های رقص در غبار، شهر زیبا، چهارشنبه‌سوری، دایره‌ زنگی، درباره‌ی الی...، جدایی نادر از سیمین و گذشته در این مجموعه گردآوری شده و در اختیار علاقمندان گذاشته شده است.

این مراسم در تاریخ 17 آبان‌ماه 1393، ساعت 18 آغاز می‌شود و  محل برگزاری آن اتوبان حکیم، اتوبان ستاری، نبش خیابان پیامبر، مجتمع تجاری کورش، پردیس سینمایی کورش، طبقه‌ ششم، سالن 7 می باشد که  با حضور اصغر فرهادی و امضای کتاب برای مخاطبان همراه است.

در مقدمه‌ کوتاهی که اصغر فرهادی بر این کتاب نوشته، آمده: «فیلم‌نامه‌های پیشِ رو را که مرور می‌کنم، آن‌چه بین همه‌ آن‌ها مشترک است و از رقص در غبار تا گذشته پُررنگ و آگاهانه‌تر شده چیزی نیست جز علامت سوال، علامت سوالی که فیلم‌نامه به فیلم‌نامه بزرگ‌تر و چندوجهی‌تر شده است. اگر با این نوشته‌ها توانسته باشم جسارت پرسش‌گری را در تماشاگرانِ فیلم‌هایم تقویت کرده و ترس‌شان را از کاشتن علامت سؤال در ذهن‌ها بکاهم، از عمری که برای نوشتن صرف کرده‌ام راضی و خشنودم.»

گفتنی است، نشرچشمه با همکاری شرکت دیجی‌کالا مراسم رونمایی از کتاب «هفت فیلم‌نامه از اصغر فرهادی» را برگزار می‌کند و حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نشر چشمه

نشرچشمه را ناشری ادبی می دانند و این انتشاراتی از سال 1364 اقدام به چاپ کتاب کرده است. البته سال‌های ابتدایی تعداد کتاب‌های چاپ‌شده بسیار اندک بوده است چرا که نشر چشمه جزو ناشرانی بوده که از کتابفروشی به انتشاراتی رسیده و سال‌های اولیه برایشان رونق کتابفروشی‌ اهمیت بیشتری داشته است اما رفته‌رفته روند چاپ کتاب شکلی صعودی به خود گرفت

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

نشریات و کتاب | سینما و تئاتر

رویدادمرتبط:

| مراسم رونمایی از کتاب هفت فیلم نامه از اصغرفرهادی