اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139308192130039

مدیر واحد تولید بنیاد ملی بازی های رایانه ای تشریح کرد؛

دستاوردهای ایران در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه

کد: 139308192130039

http://bit.ly/1EjJHzj

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر واحد تولید بنیاد ملی بازی های رایانه ای، آشنایی با خواسته‌های ناشرین و بازار بین المللی ،شناخت علاقه مخاطب‌ خارجی و محصولات پر رونق ، آگاهی از حجم مخاطب در کشورها، سرویس‌های ارایه شده، پیدا کردن روند بازار را از اهداف حضور بنیاد در نمایشگاه های بین المللی دانست و گفت : تمرکز حمایتی بنیاد بر روی بازی‌هایی است که مخاطب بین المللی نیز آن را بپسندد.

دستاوردهای ایران در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه

طبق برنامه ریزی انجام شده با 30 ناشر خارجی که 40 درصد آن آمریکایی،30 درصد اروپایی و 30 درصد از آسیای شرقی بودند، در زمینه معرفی بازی های ایرانی به تبادل نظر پرداختیم .

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مهرداد آشتیانی، افزود: فلسفه حضور بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه های بین المللی ایجاد تعامل با کشورهای خارجی برای معرفی بازی های ایرانی و ایجاد بستر مناسب برای نشر تولیدات داخلی است .

وی با بیان اینکه بنیاد ملی بازی های رایانه ای با 30 بازی ایرانی که کیفیت لازم برای حضور در عرصه‌های بین المللی را دارد در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه حضور یافت، ادامه داد: از این تعداد بازی می توان به ارتش‌های فرازمینی، شبگرد، شهر بختک‌ها، خروس جنگی، فریاد آزادی، بیداری، پروانه، عملیات روباه، کله خفن، Hate the sin, Love the sinner  و بازی Bloody Streets اشاره کرد.

مدیر واحد تولید بنیاد ملی بازی های رایانه ای به دستاورهای به دست آمده در نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه اشاره کرد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده با 30 ناشر خارجی که  40 درصد آن آمریکایی،30 درصد اروپایی و 30 درصد از آسیای شرقی بودند،  در زمینه معرفی بازی های ایرانی به تبادل نظر پرداختیم .

آشتیانی یادآور شد: ناشران خارجی علاقه خاصی به بازی های ایرانی از جمله بازی ارتش های فرازمینی، خروس جنگی، کله خفن و همچنین بازی های قدیمی Hate the sin, Love the sinner و  Bloody Streets داشتند.

وی با بیان اینکه نتیجه نهایی نمایشگاه گیم کانکشن پس از ارزیابی دو هفته‌ای آثار ارسالی به این رویداد مشخص می شود، ادامه داد: مسوولان بنیاد در نظر دارند برای اولین بار طبق برنامه ریزی کاری منظم، اتفاقات نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه را تا رسیدن به نتیجه مثبت یا منفی پیگری کنند.

آشتیانی با یاد آوری اینکه بنیاد ملی بازی های رایانه ای پل ارتباطی بین تولید کننده و ناشران خارجی است، توضیح داد: پس از دریافت نتایج و نظر ناشران موارد را با تیم تولید کننده در میان می گذاریم تا در زمینه بهبود و رفع مشکل بازی اقدامات لازم انجام گیرد.

آشتیانی بازی ارتش های فرازمینی را محصول شاخص در حد استاندارهای  بین المللی معرفی کرد و گفت: بنیاد ملی بازی های رایانه ای ضمن حمایت مستقیم، فضای مناسب را برای تولید کننده بازی فراهم کرد تا به شکل مستقل با ناشران حاضر در نمایشگاه به گفت و گو و تبادل نظر بپردازد .

نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه یک رویداد تجاری در عرصه بازی های رایانه ای است که فرصت مناسبی را برای کشورهای مطرح در زمینه تولید گیم برای تبادل نظر و انتقال دانش فراهم می کند .

حضور مستمر و پررنگ بنیاد ملی بازی های رایانه ای در مجامع و رویدادهای بین المللی نشانگر پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در عرصه گیم و خیز بلند بازی سازان ایرانی برای تولید آثار تکنیکی و جذاب و بازاریابی در مقیاس منطقه ای و بین المللی است.

این بنیاد علاوه بر حمایت از تولید و عرضه بازی های ایرانی، زمینه اعزام و حضور بازی سازان و فعالان این عرصه را از گذشته تا کنون در نمایشگاه ها و مجامع مختلف خارجی فراهم کرده است.

نمایشگاه گیم کانکشن فرانسه (29 تا 31 اکتبر 2014) با حضور  کشورهای آلمان، ژاپن، آمریکا، کانادا، ایران و ... در شهر پاریس برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بنیاد ملی بازی های رایانه ای

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای موسسه‌ای فرهنگی، هنری، غیرانتفاعی، غیردولتی و ایرانی برای برنامه‌ریزی و حمایت از فعالیت‌های مرتبط در تمامی زمینه‌های فرهنگی، هنری و فنی صنعت بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای، زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]