اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139309032190061

اقدامات موسسه «بعد چهارم »در قالب یک طرح آموزشی و پژوهشی

دعوت به مشارکت در انتشار نخستین کتاب پژوهشی ایرانی هوش هیجانی

کد: 139309032190061

http://bit.ly/1uuPH2g

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه بعد چهارم از کلیه سازمان ها، شرکت های خصوصی و دولتی، NGO ها و بنیادهایی که علاقه مند به مشارکت در این طرح آموزشی و پژوهشی هستند دعوت به همکاری می کند. این موسسه قصد دارد تا کارگاه ارتقا هوش هیجانی با رویکرد ارتقای مهارت های رهبری را در قالب یک دوره 6 ماهه برای راهبران و مدیران فقط 3 سازمان منتخب پیاده سازی کند.

دعوت به مشارکت در انتشار نخستین کتاب پژوهشی ایرانی هوش هیجانی

نام 3 سازمان منتخب که در این طرح پژوهشی و آموزشی مشارکت کرده اند در این کتاب درج خواهد شد و با تیراژ بالا و مخاطبانی در حوزه مدیریت و رهبری، در بازار کتاب کشور توزیع خواهد شد.

بنا به اعلام روابط عمومی موسسه تحقیقات بعد چهارم، علاقه مندان به شرکت در این  طرح می توانند تا تاریخ 15 آذر ماه سال جاری درخواست خود را جهت بررسی، برای دفتر مرکزی این موسسه ارسال نمایند.

سهیل سهیلی، مدیر عامل موسسه تحقیقات فرهنگی بعد چهارم در خصوص اجرای این طرح گفت: مبحث هوش هیجانی در ایران به شکلی تازه و جدید در حال بررسی است. اما کلیه منابع مربوط به این مقوله وارداتی و خارجی است. در نتیجه ما بر آن شدیم تا در قالب یک طرح پژوهشی و اموزشی و با اجرای این طرح، با انتخاب نهایی 3 شرکت و یا سازمان از میان شرکت ها و سازمان هایی که برای مشارکت اعلام آمادگی میکنند اقدام به انتشار اولین کتاب پژوهشی  ایرانی در زمینه هوش هیجانی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به وجود معیارهایی نظیر حجم و ابعاد فعالیت، سابقه فعالیت، زمینه فعالیت و حسن شهرت برای انتخاب نهایی شرکت کنندگان افزود: مدیران شرکت، سازمان و بنیاد هایی که پس از بررسی های اولیه از سوی ما انتخاب می شوند به مدت 6 ماه تحت آموزش های هوش هیجانی، هوش معنوی و مهارت های رهبری طراحی شده توسط موسسه تحقیقات فرهنگی بعد چهارم قرار میگیرند. در آغاز و انتهای این دوره شش ماهه میزان تاثیرات در مباحث یاد شده از طریق آزمون های استاندارد مورد سنجش قرار می گیرد و مجموع نتایج این دوره آموزشی بر هر سه سازمان در قالب یک کتاب پژوهی و آموزشی منتشر خواهد شد.

سهیلی درباره زمان و نحوه انتشار اولین کتاب ایرانی در زمینه هوش هیجانی گفت: نام 3 سازمان منتخب که در این طرح پژوهشی و آموزشی مشارکت کرده اند در این کتاب درج خواهد شد و با تیراژ بالا  و مخاطبانی در حوزه مدیریت و رهبری، در بازار کتاب کشور توزیع خواهد شد.

 

 

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه مشاوره مدیریت بعد چهارم

موسسه مشاوره مدیریت بعد چهارم خدماتی در زمینه های مختلف مشاوره مدیریت ارایه می‌کند. تمرکز اصلی این گروه بر توانمندسازی سرمایه ها و منابع انسانی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب

رویدادمرتبط:

| پایان مهلت ارسال درخواست برای مشارکت در طرح هوش هیجانی