کد: 139310182840131

عرضه یک نرم افزار فایروال ایرانی با امکان مشاهده مکان جغرافیایی هکرها

کد: 139310182840131

https://goo.gl/YGmng8

، تهران , (اخبار رسمی): «وب گارد» نرم افزار جدیدی است گه توسط یک برنامه نویس ایرانی به نام عادل حیدری نژاد با هدف محافظت از اطلاعات شخصی کاربران در اینترنت به بازار عرضه شده که توسط آن امکان مشاهده مکان جغرافیایی هکرها فراهم شده است.

برای امر محافظت از خود در اینترنت، نرم افزارهای فایروال خارجی زیادی وجود دارد که مزایای زیادی دارند ولی این نرم افزارها برای کاربران ایرانی بهینه سازی نشده اند.

محافظت از اطلاعات شخصی در اینترنت، به یکی از نیازهای اصلی هر کاربر در دنیای نوین تبدیل شده ولی متاسفانه کاربران ایرانی آشنایی زیادی با مقوله محافظت از خود در این فضا ندارند. برای امر محافظت از خود در اینترنت، نرم افزارهای فایروال خارجی زیادی وجود دارد که مزایای زیادی دارند ولی این نرم افزارها برای کاربران ایرانی بهینه سازی نشده اند.

به همین دلیل دکتر عادل حیدری نژاد برنامه نویس و مجری آن با هدف محافظت از اطلاعات شخصی کاربران در اینترنت، با طراحی و پیاده سازی نرم افزار «وب گارد» تلاش نموده تا یک فایروال متناسب برای کاربران ایرانی را طراحی نماید.

از مزایای نرم افزار وب گارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- عدم نیاز به آپدیت شدن مداوم
2-عدم کاهش سرعت سیستم با راه اندازی این نرم افزار
3-بدون نیاز به هزینه تمدید سالیانه 
4-نمایش محل جغرافیایی هکرها بر خلاف نرم افزارهای خارجی
5-تشخیص دقیق نوع تروجان استفاده توسط هکر برای آسیب رساندن به سیستم کاربر

6-کاربری آسان سیستم و عدم نیاز به تنظیمات خاص و پیچیده

گفتنی است نرم افزار وب گارد به قیمت 64900 تومان به بازار ایران عرضه شده است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.taranmarket.com مراجعه نمایند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وب گارد فایروال

طراحی نرم افزارهای امنیتی برای کامپیوترهای شخصی