اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310192860129

به اشتراک گذاری تجربه های خرید و تفریح امکانپذیر شد

کد: 139310192860129

https://goo.gl/ocstnQ

، تهران , (اخبار رسمی): امکانات به اشتراک گذاری تجربه های مختلف خرید و تفریح ومشاهده تجربه سایرین به صورت یک شبکه اجتماعی در «کاریزما» فراهم شد.

کاریزما؛ محلی برای به اشتراک گذاشتن تجربه های خرید و تفریح

در «کاریزما»، ضمن نقد و بررسی کسب و کارها، به طور ماهانه یا سالانه، برترین مشاغل از دیدگاه کاربران انتخاب و معرفی می شوند.

سعید جمشیدی، بنیانگذار کاریزما در زمینه مزایای آن برای کاربران گفت: کاریزما از رابط کاربری آسانی بهره مند است و کاربران ضمن راحتی در دسترسی به بخش های مختلف سایت، می توانند تجربه  خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و از تجربه دیگر کاربران نیز مطلع شوند. همچنین در کاریزما، ضمن نقد و بررسی کسب و کارها، به طور ماهانه یا سالانه، برترین مشاغل از دیدگاه کاربران انتخاب و معرفی می شوند.

جمشیدی در مورد سایر قابلیت های کاریزما برای علاقمندان به رویدادهای تفریحی همچون تئاتر و موسیقی افزود: علاوه بر اینها در این وبسایت، امکان مطلع شدن و ثبت رویدادهای مختلف نظیر نمایش های تئاتر، برگزاری کنسرت و همایش ها و… نیز وجود دارد و فعالیت آن محدود به اشتراک تجربه خرید و تفریح نیست. همچنین کاریزما امکان جستجو برای یافتن مکان های مختلف تفریحی، ورزشی، ... و یا خدمات و مشاغل مورد نیاز کار را فراهم آورده است.

وی اضافه کرد: در این وبسایت امکانات و مزایایی هم برای صاحبان کسب و کارها در نظر گرفته شده که به واسطه آن صاحبان کسب و کارها نیز می توانند با پیوستن به کاریزما و ثبت پروفایل خود در این سرویس، ضمن ثبت اطلاعات کسب و کار و نحوه  فعالیت و اطلاعات تماس خود، ارتباط مستقیمی با کاربرانشان داشته و بازخوردهای آنان را دریافت نمایند.

گفتنی است، وب سایت کاریزما از مرداد ماه سال گذشته (1392) به عنوان اولین شبکه اجتماعی نقد و بررسی مشاغل و محلی برای به اشتراک گذاشتن تجربه های خرید و تفریح فعالیت خود را آغار کرده است. کاربران در کاریزما می توانند تجربه های خود از خرید یا کسب و کارهایی که با آنها سر و کار دارند را با دیگران به اشتراک گذاشته و به نقد و بررسی آنها بپردازند.

علاقه مندان به استفاده از این امکانات می توانند به سایت کاریزما به آدرس karizma.ir مراجعه نمایند و تجربه خرید و تفریح خود را به اشتراک گذاشته و یا از تجربه سایرین مطلع شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کاریزما

کاریزما اولین شبکه اجتماعی نقد و بررسی مشاغل و کسب و کارهاست. کاریزما، محلی برای به اشتراک گذاشتن تجربه های خوب و بد شماست. تجربه ی یک خرید خوب یا تجربه ی استفاده از خدمات ضعیف و نامناسب یک کسب و کار.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://karizma.ir//
وبسایت کاریزما