اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310222940107

توسط شرکت ماشین سازی مرشد گوهر به بازار عرضه شد

تولید مینی فرهای گردان قنادی و نان حجیم برای اولین بار کشور

کد: 139310222940107

https://goo.gl/vUWXg7

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به تحولات جدید در زمینه صنعت نان های حجیم و نیاز قنادی های داخل و خارج از کشور، شرکت ماشین سازی مرشدگوهر اقدام به طراحی و تولید مینی فر گردان و عرضه آن در بازار کرد که استفاده از طراحی مناسب ، سرعت در جذب حرارت و قابلیت تطبیق با سوخت های مختلف از مزیت های این محصول در قیاس با نمونه های مشابه خارجی عنوان شده است.

مینی فر گردان محصول جدید شرکت مرشدگوهر

قابلیت پخت با حرارت غیر مستقیم و به صورت یکنواخت انواع نان های حجیم و نیمه حجیم، شیرینی، کیک، بیسکویت و مجهز بودن به سیستم سیرکوله حرارتی غیر مستقیم و قوی با حداقل مصرف سوخت و قابل استفاده با سوخت برق یا گاز / گازوییل از دیگر قابلیت های این مینی فر گردان است.

محمود مرشدی، مدیرعامل شرکت ماشین سازی گوهر با بیان این خبر گفت: چندی است که قنادی ها و فانتزی های داخل و خارچ از کشور نیاز خود را مبنی بر لزوم ساخت مینی فرهای گردان مطرح کرده بودند برهمین اساس و  با توجه به این نیاز، شرکت مرشدگوهر مینی فرهای گردان در دو مدل MG.RO800 , MGRO600 را طراحی و تولید و به بازار عرضه کرده است. 

وی با تاکید براینکه این مینی فرهای گردان در ابعاد کوچک و با بازدهی بالا طراحی و ساخته شده است و به همین دلیل حتی در فضاهای کوچک نیز به راحتی قابل استفاده  و حمل و نقل آن نیز آسان صورت می گیرد، افزود: قابلیت پخت با حرارت غیر مستقیم و به صورت یکنواخت انواع نانهای حجیم و نیمه حجیم، شیرینی، کیک، بیسکویت و مجهز بودن به سیستم سیرکوله حرارتی غیر مستقیم و قوی با حداقل مصرف سوخت و قابل استفاده با سوخت برق یا گاز / گازوییل از دیگر قابلیت های این مینی فر گردان است.

مرشدی گفت: یکی از مشکلات فرهای پخت، اتلاف حرارت و عدم چرخش یکنواخت حرارت داخل فر بوده است که یکی از دغدغه ها و نگرانی های صنف قنادی ها و فانتزی ها بوده است اما این بار، تلاش کرده ایم تا با استفاده از طراحی مناسب و تکنولوژی روز، استحکام بالا و سرعت در جذب حرارت  و قابلیت تطبیق با سوخت های مختلف، این نگرانی را برطرف سازیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرشدگوهر

شرکت ماشین سازی مرشدگوهربا بیش از سه دهه تجربه در تولید ماشین آلات پخت نان های حجیم ، نیمه حجیم و قنادی ، همواره در خدمت صنعت کشور بوده و محصولاتی منطبق با استانداردهای بین المللی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه نموده است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.morshedgohar.com/
سایت شرکت ماشین سازی مرشدگوهر