اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139310273030176

اکران فیلم «چراغ های قرمز» در فرهنگسرای هنگام با حضور اساتید ارتباطات و رسانه

کد: 139310273030176

http://bit.ly/1CWPn2H

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم «چراغهای قرمز» به کارگردانی رودریگو کورتز دوبله شده در استودیو هونامیک، با حضور اساتید علوم رسانه و روانشناسی فیلم همچون دکتر غلامرضا آذری، دکترای تخصصی ارتباطات و علی فاتحی، متخصص روانشناسی در سینما در فرهنگسرای هنگام اکران شد که با استقبال خوب علاقه مندان هنر سینما و ارتباطات همراه شد.

اکران فیلم "چراغهای قرمز"

در این رویداد که با استقبال خوب علاقه مندان هنر سینما در فرهنگسرای هنر برگزار گردید، پس از نمایش فیلم، دکتر آذری به تحلیل این فیلم از نگاه نظریه های علم ارتباطات و آقای فاتحی به نقد کارشناسی این فیلم پرداختند.

کامبیز سرداری، از مدیران استودیو هومانیک، در زمینه تم داستانی این فیلم و اهمیت نگاه تحلیلی به آن گفت: «فیلم «چراغ های قرمز»، اثری به کارگردانی رودریگو کورتز و محصول سال 2012 کشورهای اسپانیا و آمریکا است که توانسته توجهات زیادی را به خود جلب کند. داستان این فیلم درمورد پزشکی به نام “مارگارت” است که درباره  پدیده های ماوراء الطبیعه مثل افرادی که توانایی خواندن ذهن را دارند، شکارچیان ارواح و شفادهندگان تحقیق می کند  تا اینکه به موردی عجیب بر می خورد، شخصی ادعا می کند نا بیناست  و نیروهایی ماورایی از خود نشان می دهد، این شخص مورد بررسی و آزمایشات عملی قرار می گیرد. فیلم  با طرح این بحث که آیا نیروهای ماوراء الطبیعه وجود دارند یا خیر به تقابل بین این عقیده و نظریه نیوتونی می پردازد و در بسیاری از صحنه های فیلم نشان می دهد که نظریه نیوتونی با علمی ثابت میکند که انسانها نیروی خارق العاده و ماوراء الطبیعه در وجودشان نیست و تمام ادعاهایی که از طرف برخی بیان می گردد حقه های نمایشی و خطای دید بینندگان است.»

وی در زمینه اهداف استودیو هومانیک در اکران محدود این فیلم افزود: «این فیلم به منظور معرفی آثار دوبله شده در استودیو هونامیک و به قصد بالابردن سطح دانش تماشاگران و علاقمندان به فیلم اکران شد که در این زمینه از حضور دکتر غلامرضا آذری، استاد علم ارتباطات  و رسانه و آقای فاتحی، از تهیه کنندگان موفق فیلم و کارشناس روانشناسی در سینما بهره مند شدیم.»

در این رویداد که با استقبال خوب علاقه مندان هنر سینما در فرهنگسرای هنر برگزار گردید، پس از نمایش فیلم، غلامرضا آذری به تحلیل این فیلم از نگاه نظریه های علم ارتباطات و  آقای فاتحی به نقد کارشناسی این فیلم پرداختند.

گفتنی است، علاقه مندان برای اطلاع از سایر برنامه های اکران فیلم استودیو هونامیک در فرهنگسرای هنگام می توانند به وب سایت hengam.farhangsara.ir  مراجعه و یا با شماره 77931940 و 77496138 تماس حاصل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه دوبلاژ هونامیک

گروه دوبلاژ هونامیک با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از سال 1391در زمینه آموزش گویندگی و دوبلاژ فیلم های داستانی، مستند های آموزشی و انیمیشن فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | سینما و تئاتر